Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
RDC nefunguje
Já to nastavoval dle origo návodu (klíč v druhé polovině, 6vteřin držet a rozsvítí se že byl tlak nastaven) ale po cca 50km se mi vždy objeví na check kontrolu chyba - TYRECONTROL INACTIVE
Byl jsem na diagnostice a v předních kolech to hlásí chybu u čidel (s tím, že baterky by měli být dle diagnostiky OK)
Řešil někdo něco podobného?
Čidla mají být prý ve ventilcích nebo někde v pneumatice?
Byl jsem na diagnostice a v předních kolech to hlásí chybu u čidel (s tím, že baterky by měli být dle diagnostiky OK)
Řešil někdo něco podobného?
Čidla mají být prý ve ventilcích nebo někde v pneumatice?
Já nevím, ale ten člověk má nějakou drahou a kvalitní diagnostiku a psalo to tam, že baterie je v poho, ale že nefunguje spojení, tak nevím..
Umí s tím různé kouzla. Např. jsem nevěděl, že auto může blikat blinkrama i při odemykání (2x), že se může nastavit nějaká pravidelná ventilace když je auto zaparkované, že se dá nastavit klimatizace na teplejší podnebí (chladí víc)....
Umí s tím různé kouzla. Např. jsem nevěděl, že auto může blikat blinkrama i při odemykání (2x), že se může nastavit nějaká pravidelná ventilace když je auto zaparkované, že se dá nastavit klimatizace na teplejší podnebí (chladí víc)....
Na čidlech v kolech je napsané datum výroby. U čidel starších než 8 roků je baterka tak slabá, že občas dojde k špatnému přenosu mezi čidlem a anténou a jednotka RDC ohlásí chybu. Baterky jsou c čidlech zalité a nejdou vyměnit. Signál z čidel přijímají antény, které jsou pod plastovým nadkolím každého kola. Může být také vadný kabel od antény. Já jsem ale u všech aut měl v háji baterky v čidlech, takže jsem koupil sadu čidel a RDC funguje normálně. Čidla jdou koupit jenom origo. Diagnostika mně také hlásila u stojícího auta v dílně, že jsou baterky OK, ale při jízdě se mně začalo RDC odpojovat a hlásit chybu.
Ty tři tisíce se mi nějak nezdají. Díval jsem se do ETK a tam to vychází i s daní na přibližně dva litry. Že by se české BMW takhle pakovalo? Nevím nevím...zatím všechny díly, co jsem bral a ověřoval si cenu na tomhle ETK, tak byl rozdíl většinou v řádu několika desítek, korun, maximálně pár stovek.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... ctrl_unit/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... ctrl_unit/
- Nowic
- Registrovaný
- Příspěvky: 701
- Registrován: sob 26.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
nechtel jsem zakladat nove tema, tak se zeptam tady
Mam problem s TPMS -Hlásí mi chybu - Tyre pressure control failure . Puvodni majitel rikal, ze jsou vybite batrie ve ventilcich (cidlech), tak jsem se chtel zeptat, zda-li nevite jestli by do kol pasovaly tyto cidla ?
http://www.e92-lighting.com/products/be ... 302-0.html
Jelikoz nekde pisou ze je to od roku 2004, nekde zase od 2006 a nekde ze od 2002, tak ze se v tom uz nevyznam. Jedná se mi o model 745i - E65 r.v.2002.
Diky moc za rady.
nechtel jsem zakladat nove tema, tak se zeptam tady

http://www.e92-lighting.com/products/be ... 302-0.html
Jelikoz nekde pisou ze je to od roku 2004, nekde zase od 2006 a nekde ze od 2002, tak ze se v tom uz nevyznam. Jedná se mi o model 745i - E65 r.v.2002.
Diky moc za rady.