Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: pon 26.07.2010 23:04
				od vvendyss86
				Zdravim Vas,mam takovy dotaz,mozna to tu bylo,ale zadal jsem to jiz do vyhledavace a nic,cely dnesek jsem stravil projizdenim vsech temat postupne a svuj problem jsem nenasel,740kou jsem si splnil svuj sen,beru ho spise jako kasicku,mam jeste jedno auto benzinovy,mam ji od soboty,je po prvnim majiteli z D a po druhym z CZ,je se serviskou a vse podle ni sedi,je to mimoradne zachovaly kousek na rok 2000,tak jsem o koupi nevahal ani minutu.je samozrejme v automatu a ted k tomu problemu-zaradim D a jakoby v ni cinkne,rozjede se i na volnobeh naprosto bez problemu,na R to same,ale opet se rozjizdi i na volnobeh,prijde mi to jako zavada proto se s mym dotazem obracim na Vas zda-li s timto nemate nejake zkusenosti,nutno dodat ze se o ni staralo naprosto vzorne a vzdy v BMW.Pak uz to nedela a radi naprosto bezproblemove,zadne cukani,trhani,proste nic a to ani na jeden z rezimu tzn. D,S,M,jen pri zarazeni rychlosti,prosim vas moc o nejake rady,predem dekuji za odpovedi
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.07.2010 04:02
				od Snejk
				rozjíždění na volnoběh je uplně normální chování převodovky u všech BMW. ja sem za to jedině rád. nesnáším automaty ktere se rozjedou až po přidání plynu.
a to cinknutí je vcelku taky normalní.. dělá to jak kdy.. mě to dělaly všechny sedmičky.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.07.2010 04:39
				od T613
				ten lehky zaber na D nebo R je v poradku, to cinknuti vim taky co myslis, u meho auta to nekdy udela zpatecka ... muj nazor na to je, ze to dela ten homo kloub vzadu na kardanu, ktery prave eliminuje ruzne otresy a nerovnosti, v tom kloubu je klec s loziskem a mozna to tam tak cinkne, protoze kdyz zaradis D nebo R tak pri tom zaberu v tom kloubu dojde k pohybu ... ale je to jen moje hypoteza 

 ale nedela to urcite kazde auto
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.07.2010 06:39
				od JaraX
				tak tak, taky myslím že to bude kardan vzhledem ke kroutaku 740d je to celkem i pravděpodobny, nech repásnout kardan a máš a hlavně rovnou vyměn i hardyspojku na kardanu a máš klid.
Fishmaker : odstraněna citace předchozího příspěvku
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.07.2010 07:26
				od vvendyss86
				chlapci dekuji moc,uz jsem se opravdu lekl ze jde prevodovka do kytek,muzete mi sem hodit odkaz na ty veci co jste psali s cenama abych mel nejakou predstavu?dekuji mnohokrat,jste hodny,uz jsem se lekl ze me odkazete do nejakeho vlakna:-(,dekuji jeste jednou
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.07.2010 07:39
				od JaraX
				hardyspojka stojí origo v BMW 2200Kč, ten kardan ti musí někdo vyndat a dát do kardan servisu, viděl bych celou operaci u nějakyho mechoše tak 8-10 litru
Fishmaker : odstraněna citace předchozího příspěvku
			 
			
					
				
				Napsal: úte 27.07.2010 12:45
				od mikye34
				To že to jede i bez plynu,si chválý hlavně manželka při parkování........
			 
			
					
				
				Napsal: stř 28.07.2010 20:30
				od roti
				to že to jede pomalu na volnoběh je moc bezva věc!!
			 
			
					
				
				Napsal: úte 05.03.2013 23:40
				od Oooneil
				No tak jak to tady čtu tak asi budu mít taky něco s kardanem, když přeřazuju z P na D nebo R tak to od zadu tak bouchne jako kov na kov "cinkne bych to asi nenazval ale asi to bude stejnej zvuk jako u ostatních"  

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 06.03.2013 21:59
				od Kail
				Klidně to může dělat diferák - zubová vůle nebo vůle na ložisku.