Stránka 1 z 1
Napsal: pát 14.05.2010 17:15
od E65DRIVER
Zdravim, mám problém na E65 R 2002 najeto 190tkm. Auto normálně v pohodě jezdí výkon super atd když ale chytnu někde kolonu na D1 tak asi po 10-15 min se začne z výfuku kouřit ( šedej kouř a smrad) když se potom zase rozjedu tak vše ok a můžu tomu dávat jak chci. Měl jsem auto ted v servisu a měnil jsem membrány saní a olej.-----a dělá to pořád.. neřešil jste někdo něco podobného?? děkuji moc za odpovědi.
Napsal: pát 14.05.2010 20:19
od E65DRIVER
Tak další aktualizace.. chtěl jsem se mrknout na svíčky a hned jak jsem vyndaval cívky tak na vrchní půlce cívky olej.. nějaké rady? Zejtra zkusim ještě vymotat svíčky... ale nevim jestli jem mám měnit..jestli to má cenu---
Napsal: sob 15.05.2010 11:24
od E65DRIVER
nějaké rady?

Napsal: pon 17.05.2010 07:20
od Moribundus
Já mám ten samej rok jako ty. Akorát mám najeto asi o pět tis. víc. Mě se teda zatím nic takovýho nestalo. S těma svícema jsem to měl ale úplně to samý. Když jsem je měnil ,měl jsem je taky od oleje.Ale nebyloto že by v tom plavaly, ale byly prostě špinavý. Zjímavý je, že když jsem tam dal nový a koukal na ně asi za dva měsíce tak byly v pohodě. Jsou tam nějaký těsnící gumičky který budou v hajzlu ale měnit to to bude asi pakárna. Já když ty svíčky měnil, asi při 180tis tak jsem myslel že omdlím když jsem je vyndal. Ty snad byly ještě originál.
Jinak mi přijde že o E65 tady není moc zájem. Na řízení si mi odpověděl jenom ty. To samozřejmě nemyslím nějak šppatně na tenhle web.
Napsal: pon 17.05.2010 09:17
od Snejk
ne že by nebyl zajem ale moc lidí je nemá no. přeci jen ty laciné jsou strašný to radši e38, a ty drahé ktere aspon za něco stoji tak na ty nejsou penize...
no co se těch sviček v oleji týče to je uplně normalni u V8 a je to jedno, nema to na nic vliv... teče to tam od těsněni vika ventilu, resp. jejich šroubů (jak sou tam ty gumičky) nema cenu to řešit.. jen to vyčistit. a za dalšich 30-50tkm to tam mate zas.
Napsal: pon 17.05.2010 09:41
od Moribundus
Tak to si mě uklidnil. Já z toho ze začátku byl docela špatnej. Říkám si takový krásný auto a mě se to rozbije. Ale známý mechanik mi řekl to samý co ty. Jinak ty zadní svíčky se mi dělaly pěkně blbě. Je tam dost špatnej přístup. Já ho mám něco přes rok, je to moje první BMW a jsem zatím strašně nadšenej.

Napsal: pon 17.05.2010 10:22
od E65DRIVER
Takže jen vyměnit svíčky a kašlat na to? Ono to právě asi prochcává těma tesnícíma kroužkama a pak to ten olej spaluje. Četl jsem o tom článek na 7er.com a řeší to tam hodně lidí na E65. Tak nevim jestli to udělat celý ( těsnění) nebo jen vyměnit svíčky?? díky
Napsal: pon 17.05.2010 13:42
od DOEMIXXX
to samy se mi stalo u e38, pretesnil jsem vcetne tech sroubku a je to ok

doporucuji ti kompletne pretesnit a pokud jsou svicky uz dost jety, tak je vymen taky

Napsal: pon 17.05.2010 13:46
od Snejk
svičkou ti prosimtě žadnej olej do spalovaku neproteče

to je kravina.. krz ten sakra těsnící závit (to by ti to foukalo ven směs, tam je kompresni tlak jak prase a to by foukalo ven). už vidim ten husty olej jak tam teče.
za těch 30-50tkm ti tam vyvzlíná krz ty šrouby pravě jen těch par ml a je z toho jezírko maličký a prostě to tam je a nikam to dal neunika.
to si pletete s těsněníma dříku ventilů, ty když sou chcíplý tak protejka olej z ventiloveho prostoru po ventilech do spalováku ale taky minimalně a to je spiš domena o 10 let staršího motoru a o 500 000km vic
a olej taky dost pomaha požírat vadná membrána na sání ... to se pak sání plní olejem a spaluje ho to a kouří.. ale to pak ma i blbý volnoběhy a děla to neplechu jako celkově...
ty těsněni na ty šroubky nemužou stat tolik... když to vezmeš rovnou i s víkama stane se prd.. ale u e65 je tam fakt přistup jak k penězum no...
Napsal: pon 17.05.2010 14:20
od E65DRIVER
Jasný noo .takže myslíš, že to komplet sada na tesnění vík vyřeší? Musí se to nějak dostávat do sání....membrány jsou obě nový právě...
Napsal: pon 17.05.2010 15:50
od Moribundus
Kluci vím že je to o.t. ale nikde jsem to nenašel, mám trochu roztrženou přední sedačku už jsem to tak koupil nevíte jestli to někdo spravuje kolem prahy? Ještě je to ta perforovaná kůže protože mám chlazený sedačky..
Napsal: pon 17.05.2010 21:24
od E65DRIVER
Ok děkuji za rady.. nějak to pořešiim. ...
Ohledně sedačky......... Šikovnej čalouník by s tim neměl mít určitě problém.Záleží na tom, jestli se tim nepoškodí origo vzhled sedačky....záleží kde je to roztržený...
Napsal: čtv 27.05.2010 18:29
od E65DRIVER
Takže po dlouhém laborování--- nové svíčky, těsnění vík a svíček... nový olej ...se problém vytratil... SLÁVA
Napsal: ned 13.06.2010 13:32
od JaraX
E65DRIVER píše:Takže po dlouhém laborování--- nové svíčky, těsnění vík a svíček... nový olej ...se problém vytratil... SLÁVA
no celkem pochybuju že to bylo něčím z tohoto, leda by ten olej tekl na svody
Napsal: ned 13.06.2010 16:49
od E65DRIVER
Máš pravdu, nebyl to ten problém. Bylo to vodou , která kondenzovala ve výfuku při tom deštivém počasí co bylo. Ted už je vše ok akorát jsem zbytečně vyhodil asi 20t.

)
Napsal: stř 14.07.2010 10:52
od Atila
E65DRIVER píše:Máš pravdu, nebyl to ten problém. Bylo to vodou , která kondenzovala ve výfuku při tom deštivém počasí co bylo. Ted už je vše ok akorát jsem zbytečně vyhodil asi 20t.

)
Zase mas novy svicky, ty se hodi vzdy.
