Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E65 problém kouří
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
- Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601
- Klubové ID: 2754
Zdravim, mám problém na E65 R 2002 najeto 190tkm. Auto normálně v pohodě jezdí výkon super atd když ale chytnu někde kolonu na D1 tak asi po 10-15 min se začne z výfuku kouřit ( šedej kouř a smrad) když se potom zase rozjedu tak vše ok a můžu tomu dávat jak chci. Měl jsem auto ted v servisu a měnil jsem membrány saní a olej.-----a dělá to pořád.. neřešil jste někdo něco podobného?? děkuji moc za odpovědi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Já mám ten samej rok jako ty. Akorát mám najeto asi o pět tis. víc. Mě se teda zatím nic takovýho nestalo. S těma svícema jsem to měl ale úplně to samý. Když jsem je měnil ,měl jsem je taky od oleje.Ale nebyloto že by v tom plavaly, ale byly prostě špinavý. Zjímavý je, že když jsem tam dal nový a koukal na ně asi za dva měsíce tak byly v pohodě. Jsou tam nějaký těsnící gumičky který budou v hajzlu ale měnit to to bude asi pakárna. Já když ty svíčky měnil, asi při 180tis tak jsem myslel že omdlím když jsem je vyndal. Ty snad byly ještě originál.
Jinak mi přijde že o E65 tady není moc zájem. Na řízení si mi odpověděl jenom ty. To samozřejmě nemyslím nějak šppatně na tenhle web.
Jinak mi přijde že o E65 tady není moc zájem. Na řízení si mi odpověděl jenom ty. To samozřejmě nemyslím nějak šppatně na tenhle web.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
ne že by nebyl zajem ale moc lidí je nemá no. přeci jen ty laciné jsou strašný to radši e38, a ty drahé ktere aspon za něco stoji tak na ty nejsou penize...
no co se těch sviček v oleji týče to je uplně normalni u V8 a je to jedno, nema to na nic vliv... teče to tam od těsněni vika ventilu, resp. jejich šroubů (jak sou tam ty gumičky) nema cenu to řešit.. jen to vyčistit. a za dalšich 30-50tkm to tam mate zas.
no co se těch sviček v oleji týče to je uplně normalni u V8 a je to jedno, nema to na nic vliv... teče to tam od těsněni vika ventilu, resp. jejich šroubů (jak sou tam ty gumičky) nema cenu to řešit.. jen to vyčistit. a za dalšich 30-50tkm to tam mate zas.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Tak to si mě uklidnil. Já z toho ze začátku byl docela špatnej. Říkám si takový krásný auto a mě se to rozbije. Ale známý mechanik mi řekl to samý co ty. Jinak ty zadní svíčky se mi dělaly pěkně blbě. Je tam dost špatnej přístup. Já ho mám něco přes rok, je to moje první BMW a jsem zatím strašně nadšenej. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
svičkou ti prosimtě žadnej olej do spalovaku neproteče
to je kravina.. krz ten sakra těsnící závit (to by ti to foukalo ven směs, tam je kompresni tlak jak prase a to by foukalo ven). už vidim ten husty olej jak tam teče.
za těch 30-50tkm ti tam vyvzlíná krz ty šrouby pravě jen těch par ml a je z toho jezírko maličký a prostě to tam je a nikam to dal neunika.
to si pletete s těsněníma dříku ventilů, ty když sou chcíplý tak protejka olej z ventiloveho prostoru po ventilech do spalováku ale taky minimalně a to je spiš domena o 10 let staršího motoru a o 500 000km vic
a olej taky dost pomaha požírat vadná membrána na sání ... to se pak sání plní olejem a spaluje ho to a kouří.. ale to pak ma i blbý volnoběhy a děla to neplechu jako celkově...
ty těsněni na ty šroubky nemužou stat tolik... když to vezmeš rovnou i s víkama stane se prd.. ale u e65 je tam fakt přistup jak k penězum no...

za těch 30-50tkm ti tam vyvzlíná krz ty šrouby pravě jen těch par ml a je z toho jezírko maličký a prostě to tam je a nikam to dal neunika.
to si pletete s těsněníma dříku ventilů, ty když sou chcíplý tak protejka olej z ventiloveho prostoru po ventilech do spalováku ale taky minimalně a to je spiš domena o 10 let staršího motoru a o 500 000km vic

a olej taky dost pomaha požírat vadná membrána na sání ... to se pak sání plní olejem a spaluje ho to a kouří.. ale to pak ma i blbý volnoběhy a děla to neplechu jako celkově...
ty těsněni na ty šroubky nemužou stat tolik... když to vezmeš rovnou i s víkama stane se prd.. ale u e65 je tam fakt přistup jak k penězum no...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00