Stránka 1 z 1
Napsal: pát 19.02.2010 20:11
od Viking
zdravim hoši, chtěl jsem se zeptat jestli se nejedná o nějakou častou závadu než se pustim do složitého zkoumání. problém je ten, že mi něco děsně vrže v levym zadním kole když auto zapéruje takže ve městě po kostkách, nebo nerovné silnici je slyšet dost nahlas takový hnusný vrzavý zvuk. je to takový kovový vrzání a dost mě to rozčiluje. většinou seto ozve taky když vystupuju z auta. Tlumič? díky
Napsal: sob 20.02.2010 00:27
od MattyX
co pruzina spis ?

taky me to dela , zvedal sem auto na heveru , pak polozil a od tej doby me to dela...
Napsal: sob 20.02.2010 00:30
od starML
Tlumič to asi nebude, ale vyloučeno to není. Měl jsem podobný problém, hlavně v létě. Vrzání při propružení vozu nebo při vystupování. Ale když pršelo nebo po návštěvě myčky to nedělalo. Nakonec to byl zarezlý šroub ( 19 ) v rameni ( 18 ). Prostříknout WD-čkem pomohlo tak na 14 dní, potom se to zase opakovalo. Potom jsem ten šroub vyndal a byl zarezlý v té trubce silentbloku na ( 18 ), při větší propružení způsoboval vrzání. Po ošmirglování a promazání vrzání a praskání ustalo. Ale protože byl na styku s trubičkou už trochu zeslaben, radši jsem tam dal nový.
Dej si auto na kanál, zvedák není dobrý. Vlez si pod auto a polož ruku na jednotlivé spojovací díly. Další osoba Ti bude houpat s autem nahoru a dolů, třeba za zadní nárazník. Ale i trochu nahoru přizvednout a zase stlačit dolů. Jednak ten zvuk uslyšíš a rukou poznáš, odkud se ten zvuk šíří. Může to dělat i jiný spojovací díl, mě to dělal šroub (19).
Napsal: sob 20.02.2010 08:51
od Viking
ok dík za rady. musim s tim neco udelat protoze je to fakt ostudne

sedmička a vrže jako escort z roku 90

Napsal: sob 20.02.2010 11:25
od DOEMIXXX
me to delalo taky a bylo to dil c. 8, resp. jeho lozisko, ktere je potreba dat do prdele v nalisovat tam nove, cely dil v BMW totiz stoji pres 10t. coz je nesmysl
Napsal: ned 21.02.2010 16:16
od hadice
čau, taky jsem to řešil před vánocema, dělaly mě to teda obě dvě strany, říkal jsem si že to vyřeším až na jaře jenže jakmile začal zůstávat sních na silnici tak se nedalo auto ukočírovat. Tak jsem se do toho pustil a byl to díl číslo 2 je to takový jednoduchý ložisko který bylo uplně vydřený a to způsobovalo to co tobě, navíc byli i rozjetý trochu kola a to dělalo to že to doost plavalo po silnici. Jako celkově jsem vzpomínal na e34 kde ta náprava byla nesmrtelná oproti tomuto paskvilu co je tady na e38

Napsal: stř 24.02.2010 13:32
od JaraX
DOEMIXXX píše:me to delalo taky a bylo to dil c. 8, resp. jeho lozisko, ktere je potreba dat do prdele v nalisovat tam nove, cely dil v BMW totiz stoji pres 10t. coz je nesmysl
tam žadny ložisko není
Napsal: stř 24.02.2010 14:47
od Viking
tak vyřízeno, horní rameno KO.
Napsal: stř 24.02.2010 15:01
od 100RM
vacsinou to byvaju diely 2,3,4. Horni rameno, to je podivne :-/
Napsal: stř 24.02.2010 15:06
od Viking
no tak podivné to zas není

Napsal: stř 24.02.2010 17:45
od kralik
Pokud myslis hornim ramenem dil 18, tak je to normalni, takovych vrzalu je tu vic. Vymena na cca. 30min, pokud jde vse vpohode povolit

Plus kulac (2), kdyz se nezadari

Napsal: pon 22.03.2010 21:58
od immortal
Mne to robil diel c.2. Pred tyzdnom vymeneny a je klud
Napsal: pon 22.03.2010 22:37
od Viking
tak mi zacala vrzat i druha strana

jinak povolit to je opravdu umění.

Napsal: ned 11.04.2010 12:16
od magiccc
Já to řešil taky.. vyměnil jsem 2, 3, 4 a už je zase všechno v pořádku...
Jinak skřípání je to fakt pekelný.
