Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prodleva při řazení jedničky
to musíš být na křižovatce docela dobrá brzda, ne?
já jsem tohle měl taky minulou zimní sezónu, ne ale vždy. Mám ale jiný motor - tds, vyměnili jsme elektroventil, co uzavírá přívod paliva do vstřik. čerpadla a byl klid, i když si někdy nejsem jist, jestli to bylo jen tímhle, protože jak se ochlazuje, tak si škubne občas při volnoběhu motor.

Radek píše:ELESO píše:Já osobně dávám na světelných raději N, předchozí automat jsem si právě oddělal tím že jsem ho držel na D přes brzdu......
to je nesmysl....[/quote
Jenže já ten nesmysl zažil na vlastní oči protože jsem normálně jezdil, zastavil, nechal D asi tak pět minut a konečná, pustil jsem brzdu a nic,nazdar bazar, takže odtah, rozebrat, zjistit spálený lamely, vykopat automat a dát manual. Ale spíš mi řekněte jak zajistit a zkontrolovat správnou hladinu oleje když není měrka.
ELESO píše:Radek píše:ELESO píše:Já osobně dávám na světelných raději N, předchozí automat jsem si právě oddělal tím že jsem ho držel na D přes brzdu......
to je nesmysl....[/quote
Jenže já ten nesmysl zažil na vlastní oči protože jsem normálně jezdil, zastavil, nechal D asi tak pět minut a konečná, pustil jsem brzdu a nic,nazdar bazar, takže odtah, rozebrat, zjistit spálený lamely, vykopat automat a dát manual. Ale spíš mi řekněte jak zajistit a zkontrolovat správnou hladinu oleje když není měrka.
to si jen myslis ze si ho takhle oddelal, olej skontrolujes cez napousteci sroub, ale radeji to nech skontrolovat nekde kde tomu rozumeji, kdys bude nutne dolit tak pochybuji ze budes mit ten spravny olej po ruce.
bas2 píše:ELESO píše:Radek píše:[quote="ELESO"]Já osobně dávám na světelných raději N, předchozí automat jsem si právě oddělal tím že jsem ho držel na D přes brzdu......
to je nesmysl....[/quote
Jenže já ten nesmysl zažil na vlastní oči protože jsem normálně jezdil, zastavil, nechal D asi tak pět minut a konečná, pustil jsem brzdu a nic,nazdar bazar, takže odtah, rozebrat, zjistit spálený lamely, vykopat automat a dát manual. Ale spíš mi řekněte jak zajistit a zkontrolovat správnou hladinu oleje když není měrka.
to si jen myslis ze si ho takhle oddelal, olej skontrolujes cez napousteci sroub, ale radeji to nech skontrolovat nekde kde tomu rozumeji, kdys bude nutne dolit tak pochybuji ze budes mit ten spravny olej po ruce.
Olej po ruce určitě mít budu ATF dextron II od mobilu


ELESO , promiň ,ale ty jsi automechanik a nevíš kde je na převodovce kontrolní šroub? To si jako chyběl? Když mě někdo řekne,že je automechanik,tak počítám s tím,že mi řekne o autách všechno. Jo, znám i takové,co tu školu jen vystudovali a neuměj vyměnit ani kolo,ale neříkaj o sobě že jsou automechanici. Nezlob se,možná tě ta převodovka jen nějak zaskočila,ale já si nemohl tenhle komentář odpustit.


Michelin píše:Proc by byl brzda. S automatem preci na krozovatce nevyrazuje .) Jinak co ja jezdil s automatem tak zadna prodleva nebyla a vsechno fungovalo okamzite.
Ale jó, já taky nevyřazuju a nechávám D i na křižovatce vlastně vždycky, krom těch kritických situací co jsem ti tuhle popisoval, ale já myslím na to, jak mě minulou zimu nejelo auto, když jsem sundal nohu z brzdy a čekal jsem několik sekund, než se to hnulo a šlapal jsem na plyn jak chtěl a nic. Taxem myslel, jestli nemá to samý.
dexter píše:ELESO , promiň ,ale ty jsi automechanik a nevíš kde je na převodovce kontrolní šroub? To si jako chyběl? Když mě někdo řekne,že je automechanik,tak počítám s tím,že mi řekne o autách všechno. Jo, znám i takové,co tu školu jen vystudovali a neuměj vyměnit ani kolo,ale neříkaj o sobě že jsou automechanici. Nezlob se,možná tě ta převodovka jen nějak zaskočila,ale já si nemohl tenhle komentář odpustit.
Drobný detail, ve škole se o napouštěcích šroubech nějak jaksi nebaví. Za další,každá převodovka je originál takže kdybych to měl znát od každý tak mám hlavu jak balon. Nehledě na to že jsem čekal od BMW víc snahy protože v E32 je měrka pěkně u motoru, tady nic. Další, převodovka maže na všechny režimy stejně, maže se podle otáček hydraulického měniče momentu který točí čerpadlem v převodovce, řadí se až přivedením tlaku na brzdící lamely planetové převodovky(toť odpověď na předchozí připomínku) o tehle převodovkách toho vím dost(čístý automat) jenže tady je víc elektroniky jak v rádiu tak jsem chtěl pár rad. Místo toho akorát kritika a vysvětlení jak mám nebo nemám jezdit a jestli jsem automechanik nebo ne.PS:kola měním poslepu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1677
- Registrován: ned 02.01.2005 01:00
- Bydliště: Zlin
- Kontaktovat uživatele:
merky uz nemaji ani E32 s M60, kdyz zajdeme do detailu, maji je jen maty rady 4HPxx pak uz nic, 5HPxx jen kontrolni srouby.
Pokud se ti prehrivala voda - nechladil se tak olej, na to je v prevodovce cidlo a jednotka by ji prepla do nouzove rezimu, uz se mi to stalo na jednom aute takze chyba byla jinde nez to ze jezdis na D
Je to psane opravdu v manualu (taky jsem to nevedel) uz jen zbytecne razeni ti prevodovku nici, kdyz pominu ze se maze jinak na N (spis nemaze) takze ji oddelavas spis nez s brzdou na D v lehkem zaberu.
Ja bych to rozhodne dal na diagnostiku prevodovky, pravdepodobne budes mit v prdeli nejaky ventil co prepina ty okruhy ... kdyz jsem automat kuchal a videl co je vevnitr ani se nedivim, ze se tam neco sem tam posere
Pokud se ti prehrivala voda - nechladil se tak olej, na to je v prevodovce cidlo a jednotka by ji prepla do nouzove rezimu, uz se mi to stalo na jednom aute takze chyba byla jinde nez to ze jezdis na D

Ja bych to rozhodne dal na diagnostiku prevodovky, pravdepodobne budes mit v prdeli nejaky ventil co prepina ty okruhy ... kdyz jsem automat kuchal a videl co je vevnitr ani se nedivim, ze se tam neco sem tam posere

ELESO píše:
Olej po ruce určitě mít budu ATF dextron II od mobiluJen jsem potřeboval vědět který šroub je ten správný a myslým že jako automechanik si poradím
A převodovku jsem tak oddělal zcela jistě jen byl jiný vliv na ní,měl jsem špatný těsnění pod hlavou, převodovka se chladila v chladiči na vodu jenže jsem přehřál vodu, tím olej, klesl tlak na lamely, prokolouzly a spálily se tím pádem jsem už neodjel. Proto raději dávám N aby lamely nebyly pod tlakem.
No tak ten ATF dextron II si nalej do serva

Co se tyce lamel, myslim ze sou pod vecsim tlakem kdys auto jede (zrychluje), jako kdys stoji, ale hadat se nebudu.
bas2 píše:ELESO píše:
Olej po ruce určitě mít budu ATF dextron II od mobiluJen jsem potřeboval vědět který šroub je ten správný a myslým že jako automechanik si poradím
A převodovku jsem tak oddělal zcela jistě jen byl jiný vliv na ní,měl jsem špatný těsnění pod hlavou, převodovka se chladila v chladiči na vodu jenže jsem přehřál vodu, tím olej, klesl tlak na lamely, prokolouzly a spálily se tím pádem jsem už neodjel. Proto raději dávám N aby lamely nebyly pod tlakem.
No tak ten ATF dextron II si nalej do serva... do automatu je predepsan olej Dextron III a to konkretne Esso ATF LT71141
Co se tyce lamel, myslim ze sou pod vecsim tlakem kdys auto jede (zrychluje), jako kdys stoji, ale hadat se nebudu.
Dík za číslo oleje, jen doufám že si ze mě neděláš srandu protože ho tam chci nalít, zítra objednávám nový filtr a těsnění a ještě tenhle olej. Jinak problém byl v tom že jsem vypustil jen 4,5 litru oleje a někde jsem tady četl že náplň je 7 mínus to co je v měniči takže ho bylo docela málo.