Stránka 1 z 1
Napsal: ned 08.06.2008 22:01
od Bajzik
auto nemá výkon, když vyřadím turbo jede stejně. Turbo bylo na stolici, je zdravé, ventil co otvírá a zavírá turbo se pohybuje, díra v chladiči ani v hadicích není. Nějaké rady?
Napsal: ned 08.06.2008 23:27
od Viky
když ti nejede diesel, jedinej problém vždycky je jen jeden: Nejde tam NAFTA. Jakou máš teď spotřebu?
Napsal: pon 09.06.2008 05:55
od Fugo
schodit hadici či trubku od turba, a už na volnoběh z toho musí foukat vzduch a když přidáš tak ještě víc. Taky jsem měl jedno TD které se tvářilo že je OK ale při ohřátí se přidíralo a netlačilo.
Napsal: pon 09.06.2008 09:40
od Bajzik
Spotřeba 10.3, po sundání hadice od turba to tlačí ale cca na 2t. to rukou udržím aniž by mi to foukalo okolo dlaně, nemám to s čím porovnat
Napsal: pon 09.06.2008 09:41
od Bajzik
vrtulky v tubu maj vůli ale do stěn nenaráží
Napsal: pon 09.06.2008 09:56
od Fugo
napojit měřák do trubek za turbem a sledovat tlak, prípadně se dá ještě otestovat těsnost sání tak že při běžícím motoru budeš ucpávat rukou sání do TD (nevím kde je "váha" mělo by to být přední ale zase za filtrem aby se ti nevcucl) pokud bude systém těsný motor chcípne (i když 3.0d ti možná urve ruku

), pokud poběží dál je třeba eliminací IC a vedení kolem něj zjistit kudy si to saje, nevím zda tento vůz má egr nebo něco podobného tam by se mohl teoreticky taky strácet tlak, a konečně by mohl být problém na ovládání WG že by bylo nastaveno na malý tlak (za předpokladu e tvé TD WG má, taky to může být VTG ale tam příčina asi nebude).
Je třeba dávat u d motoru na to že v ic může být olej, nebo m,ůže motor začít sát olej skrze PCV a potom je jeho běh nekontrolovatelný a chcípne až když dojde palivo - olej, nebo se potká a nebo se musí chcípnout přes kvalt. Takže počítat s tím.
Napsal: pon 09.06.2008 13:31
od Bajzik
intercooler je čistý a olej v něm byl minimálně
EGR to má, ten ješště zkontroluju. nevím co je WG. Tu těsnost ještě vyzkouším. díky
Napsal: pon 09.06.2008 14:02
od Fugo
WG je wastegate, klapka obtoku výfukových plynů.
Napsal: pon 09.06.2008 15:24
od fafejta
Co já vim,tak motor M57 má turbo VTG(s proměnlivou geometrií lopatek) tzv. naklápěčku ovládanou podtlakem na rozdíl od waste-gate které je ovládané přetlakem.Otázka je jak funguje elektroventil,kterým řj ovládá přepouštění podtlaku na ovladací část turbodmychadla.Udělat tlak.zkoušku ,tlačí to cca 1-1.2bar.
Napsal: pon 09.06.2008 15:26
od fafejta
Myslím jako turbotlak.
Napsal: pon 09.06.2008 20:32
od normann
Mám takový dotaz. Co to je ten EGR? Má to prý být nějaký ventil, někde na výfukovém potrubí. Diagnostika mi vyhodnotila, že je na něm nějaká závada. Kde přesně se ten EGR nachází, jakou má funkci a co se na něm může pokazit? Může mít porucha EGR vliv na spotřebu? Mám 725tds. Zdá se mi že mám nějakou zvýšenou spotřebu.
Napsal: pon 09.06.2008 21:58
od Bajzik
egr vrací výfukové plyny zpět do sání...
auto jde na diag.
Napsal: úte 10.06.2008 00:35
od normann
Bajzik píše:egr vrací výfukové plyny zpět do sání...
auto jde na diag.
A k čemu je to dobrý? Kde se to nachází? Může mít závada EGR vliv na spotřebu?
Napsal: úte 10.06.2008 08:34
od Bajzik
normann píše:Bajzik píše:egr vrací výfukové plyny zpět do sání...
auto jde na diag.
A k čemu je to dobrý? Kde se to nachází? Může mít závada EGR vliv na spotřebu?
je to dobrý na emise, osobně ho mám na tds odpojený. jak, se dozvíš když pohlëdáš. na spotřebu sotva
Napsal: úte 10.06.2008 08:40
od JaraX
sakra už je nafty i tady

Napsal: pát 13.06.2008 22:48
od normann
taxem zjistil, že na
http://de.bmwfans.info/original/ v německým jazyce tomu říkají AGR ventil, má to regulovat tlak v sání, který přichází od turbodmychadla a nachází se to u M51 2,5tds těsně před sacím potrubím. Pokud tu píšu nějaké nepřesnosti, opravte mně prosím, děkuji.

Napsal: sob 14.06.2008 07:56
od Pejta-7er
je to jen kvůli emisím, vrací se ti výfukové spaliny zpět do sání a zvovu shoří s naftou, takže ti jde do sání vzduch, který není čístý, ale "použitý", odpojil jsem ho na svým tds-u a bylo to znát, ale musíš taky ucpat tu hadičku, co vede od agr ventilu.

Napsal: úte 17.06.2008 12:58
od pysta
Bajzik píše:normann píše:Bajzik píše:egr vrací výfukové plyny zpět do sání...
auto jde na diag.
A k čemu je to dobrý? Kde se to nachází? Může mít závada EGR vliv na spotřebu?
je to dobrý na emise, osobně ho mám na tds odpojený. jak, se dozvíš když pohlëdáš. na spotřebu sotva
Pozri podtlakovy regulacny ventil ktory ovlada VGT a taktiez skus ci ide bez vahy lepsie/horsie.
Na diag nehlasi niekde nizky tlak nafty?
Napsal: úte 17.06.2008 13:58
od normann
pysta píše:Bajzik píše:normann píše:[quote="Bajzik"]egr vrací výfukové plyny zpět do sání...
auto jde na diag.
A k čemu je to dobrý? Kde se to nachází? Může mít závada EGR vliv na spotřebu?
je to dobrý na emise, osobně ho mám na tds odpojený. jak, se dozvíš když pohlëdáš. na spotřebu sotva
Pozri podtlakovy regulacny ventil ktory ovlada VGT a taktiez skus ci ide bez vahy lepsie/horsie.
Na diag nehlasi niekde nizky tlak nafty?[/quote]
Na diag. to v tomhle směru nehlásí nic, ale já nevím zas co je VGT
