Stránka 1 z 1
Napsal: ned 08.06.2008 00:22
od kralik
Dnes jsem natankoval plnou nadrz do E38 - 740i rv. 96 a zjistil ze mi kape pod auto benzin... Hmm mam ji vyrezlou uplne vlevo u sroubu kterym je uchycena

Bohuzel jak jsem to prohledaval odkud tece, tak se odloupl kousek rzi a zacal jemne crcet benzin. OK, benzin jsem vypustil na rampe do kanystru, ale co dal? Da se nadrz nejak opravit nebo se musi vymenit cela? Je stejna nadrz v predfaceliftu jako v pofaceliftu? Uvitam jakoukoli radu panove.
Napsal: ned 08.06.2008 06:34
od Fugo
nádrž opravit lze pájením nebo lepením, pokud se dostaneš přesně k díře tak ji musíš pořádně očistit a pak to lze zalepit, lepil jsem takhle taky kdysi jednu, nechápu proč na BMW jsou nádrže plechové. Chce to dodržovat občasný nástřik spodku a když je auto odstavené na delší dobu (třeba přes celou zimu) tak zásadně s plnou nádrží.
Napsal: ned 08.06.2008 09:35
od kralik
To lepeni mne v noci napadlo taky. S cim mate zkusenost? Co na ten plech chytne nejlepe? Mne napadl akorat epoxid nebo jine pryskyrice s tim ze bych do toho vmacknul tkaninu pro zpevneni. Orezla plocha je velka jako dlan a je to prechod nadrze do uchytove "placky" uplne vlevo k podbehu. Diky.
Napsal: ned 08.06.2008 13:49
od normann
Fugo píše:nádrž opravit lze pájením nebo lepením, pokud se dostaneš přesně k díře tak ji musíš pořádně očistit a pak to lze zalepit, lepil jsem takhle taky kdysi jednu, nechápu proč na BMW jsou nádrže plechové. Chce to dodržovat občasný nástřik spodku a když je auto odstavené na delší dobu (třeba přes celou zimu) tak zásadně s plnou nádrží.
To pájení je dost nebezpečné, dřív jsme to dělali tak, že po ostranění rzi z místa průsaku, jsme nádrž vypláchli vodou, napustili vodu asi tak do 4/5(záleží na tvaru nádrže) objemu nádrže, ucpali všechny vývody, otočili exponovaným místem nahoru, aby se kolem tohoto místa vytvořila vzduchová kapsa a velmi velmi opatrně letovali mosazí. V pohotovosti jsme měli dostatek hasební látky, mokré hadry a vše hořlavé z dosahu pryč. Nechali jsme to vychladnout a nádrž pořádně zbavili vody, po vylití důkladně vyfoukali ztlačeným vzduchem. Pak už jen antikorozní úprava dle vlastního uvážení a montáž zpět na dopravní prostředek. Já osobně bych volil tuto metodu, páč si myslím, že to umím opravit a zatím mám kde to dělat. Pokud bych neměl někde zrovna bezvadnou nádrž a kdyby ano, stejně bych tuto zaletoval, protože jeden nikdy neví, kdy a kde jí někde prodřu při couvání o kámen, nebo promáčknu o pařez, což už se mi u dvou BMW stalo.

Napsal: ned 08.06.2008 15:28
od Helldiver
Esteze mam na E34 nadrz plastovu:))) Do E38 sa davali len kovove, ci FL modely mali uz plast?
Napsal: pon 09.06.2008 00:37
od Pejta-7er
Helldiver píše:Esteze mam na E34 nadrz plastovu:))) Do E38 sa davali len kovove, ci FL modely mali uz plast?
Myslím, že po FL už měly nádrže plastové, ale nejsem si jistej,ráno, když na to nezapomenu se podívám a dám vědět.

Napsal: pon 09.06.2008 11:26
od kralik
Kluci, jak je to? Pofaceliftova ma uz plastovou nadrz? Kdybyste o nejake predfaceliftove vedeli, tak mi prosim dejte vedet.
Napsal: stř 11.06.2008 20:32
od Pejta-7er
tak jsem se díval (promiň za to čekání, ale nějak jsem na to zapoměl) tak bohužel mám i já plechovou nádrž a to mám facelift....

Napsal: čtv 12.06.2008 12:41
od kralik
Nadrze jsou podle meho hledani v ETK i vracich jenom dve. 85L pro normalni E38 a 95L pro Nivo - Levelling. Na faceliftu je to nezavisle. Vsechny jsou v plechu. Vcera jsme vyndali jednu z bouracky a je prorezla na uplne stejnem miste

Napsal: čtv 12.06.2008 17:52
od Pejta-7er
Příští týden to dávám do servisu, tak se na zvedáku podívám, jak to na tom je, a když tak to nechám nastříkat, díky, měl jsem dojem, že ty nádrže jsou plastové....

Napsal: čtv 12.06.2008 19:18
od krakatit
nechci radit ale nespracuj a vymen, mel sem s tim patalije, fakt... po case to zacne tyct znova...
Napsal: čtv 12.06.2008 22:07
od bunny
před x lety jsem měl žigulíka u kterého mě začla téct taky nádrž, pájení mosazí bylo jen na chvíli tekla znova. Koupil jsem laminovací soupravu, nádrž pořádně odmastil a do půlky omotal laminátem a držela jak šlak.. nejjednodušší bude ale asi ta výměna...
Napsal: čtv 12.06.2008 23:08
od Pejta-7er
jsem docela nervózní, pořád přemejšlím, jak na tom ta moje nádrž je....
Napsal: úte 17.06.2008 00:56
od bmw528
zdravím letos jsem se pekloval s nádrží už dvakrát jednou,když začala kapat tak mě přesvědčili na vypuštění a zalepení lepidlem na železo - to vydrželo cca.3 týdny,kdy jsem znova dal plnou a znova kapala na stejném místě,pak mi poradili jednoho šikulu svářeče,tak jsem za ním zajel,nádrž nechal vyndat a nevím jak,ale zavařil to skvěle,ani nádrž nevyplachoval vodou,jen plastový koš na dně nádrže zamotal do mokrého hadru,aby se to nerozpustilo teplem,říkal,že to políval při sváření naftou...no nechápu to minulou nádrž u E28 jsem vařil u karosáře,byla vypláchnutá vodou,několikrát a při vaření do půlky vodou napuštěná a stějně ty výpary asi dvakrát bouchly...
Napsal: úte 17.06.2008 11:26
od kralik
Tak nakonec jsem nechal narychlo nadrz zalepit dvouslozkovou pryskyrici a zatim je vse OK a nikde ani kapka. Jsem sam zvedav jak dlouho to vydrzi.
Diky za rady a postrehy.
Napsal: úte 17.06.2008 14:11
od normann
bmw528 píše:zdravím letos jsem se pekloval s nádrží už dvakrát jednou,když začala kapat tak mě přesvědčili na vypuštění a zalepení lepidlem na železo - to vydrželo cca.3 týdny,kdy jsem znova dal plnou a znova kapala na stejném místě,pak mi poradili jednoho šikulu svářeče,tak jsem za ním zajel,nádrž nechal vyndat a nevím jak,ale zavařil to skvěle,ani nádrž nevyplachoval vodou,jen plastový koš na dně nádrže zamotal do mokrého hadru,aby se to nerozpustilo teplem,říkal,že to políval při sváření naftou...no nechápu to minulou nádrž u E28 jsem vařil u karosáře,byla vypláchnutá vodou,několikrát a při vaření do půlky vodou napuštěná a stějně ty výpary asi dvakrát bouchly...
No to se stává, že to někdy řachne.
