Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Umrelo mi na dalnici BAFO

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
guyver52
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: čtv 09.06.2005 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od guyver52 »

Ahoj, mam problem, jedu si to tak predevcirem z Hradce, a tu najednou mi zacne pet kilometru pred prahou cukat z niceho nic auto, jeste tak kilometr se sporadicky chyta a pak prestane tahnout uplne. Kdyz sem zastavil na krajnici, po chvili jsem skusil nastartovat, tak 5 sekund sem tocil se starterem, chytlo to jakoby jen na 3 - 4 valce, lehce jsem ho vytocil a pak to hned chciplo, takhle se mi to podarilo nekolikrat polonatocit. Pak mi umrel starter. Dnes jsem starter vyndal a zjistil jsem, ze je v nem rozlamana prevodovka (zrovna se podle me pridal problem se starterem, uz je tam prece jen veky) Docela me ale zarazila jina vec, mel jsem merku od oleje napul venku, to se mi nezda, ze bych ji pri kontrole oleje nezasunul. Jinak olej tam byl vsechen, voda taky, a za mnou zadny dym. Kdyz jsem si vytukal chyby na palubce, zadnou sem tam nemel. Panove nemam poneti, co se stalo. Ma nekdo napad co dal? Cim zacit? Vzduch, palivo nebo elektrika ( divny ze pocitac nevyblikava zadnou chybu, sel bych tedy po civce, kabelech rozdelovaci...prece mi nevodejdou dve tri svicky na raz??? Kdyby nebylo palivo, tak mi to blikne nejakou chybu a kdyby nebyl vzduch tak taky...kdyz sem odpojil vahu vzduchu, okamzite mi ji to vybliklo. Navic, jak by jste vyndali zarostle svicky, bojim ze je pretrhnu a bude po srande!!!

Dik z napady...zrovna nedavno jsem rikal ze svou sedmu miluju, ze me nikdy nenechala tak, abych nevedel co se vlastne stalo a ted tohle kua ;"(((

mam 735i E32 motor M30 3,5 sestival ;) s kat
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#2 Příspěvek od CZAirwolf »

Benzinova pumpa ?
guyver52
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: čtv 09.06.2005 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od guyver52 »

napadlo me to taky, ale to by mi muselo vyhazovat chybu...neco o smesi, lambda bo neco takoveho...napadl me i zpetny ventil...
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#4 Příspěvek od dexter »

Taky bych tipnul palivové čerpadlo. Něco hodně,hodně podobnýho se mi stalo taky.
guyver52
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: čtv 09.06.2005 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od guyver52 »

jak to overit?...trochu asi dava, kdyz to na chvilku chytne...
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#6 Příspěvek od Fugo »

viz. odpověď na tvou SZ, jinak ECU je schopna vyblikat pouze závady respektive jen některé špatné komponenty na které vidí, snad na nic nezapomenu:

vstřikovací ventily ale jen zda je civka OK či ne.
čidla teploty vzduchu a vody.
potenciometr klapky.
MAF.
Lambdu jen je ok nebo ne.
vyhřívání lambdy.
čidlo otáček RPM a čidlo identifikace 6. válce.
zapalovací cívka ale jen primár
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2336
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od DC Výkonná rada »

zdiagnostikuj kde je trabl

odpoj jednu palivovou hadičku a pusť zapalování a zastartuj - hned uvidíš jestli tam jde palivo

pokud nepůjde palivo, zkontroluj benzínovou pumpu, případně její pojistku

dááááále
odpoj jeden svíčkový kabel, připoj k němu jinou svíčku - tu ukostři - přilož někam k bloku motoru, nebo sání a popros někoho aby ti zastartoval - uvidíš jestli jde jiskra nebo ne

pokud by nešla jiskra, zkontroluj jestli máš zapojené čidlo polohy kliky a jestli máš na cívce na kontaktu 15 správné napětí - musí být v poloze zapnutého zapalování prakticky stejné jako naměříš na baterce

pokud tohle nepomůže budem řešit dál
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#8 Příspěvek od dexter »

nejjednodušejc jde vyskoušet čerpadlo tak,že nekdo otočí klíček do polohy 2 a druhej človíček bude u otevřeného víčka nádrže a bude poslouchat jestli čerpadlo bzučí. Mělo by bzučet asi 5 vteřin (zvuk jako když zapneš na mobilu jenom vybrační a vypneš tony). Tím zjistíš jestli neodešlo. :roll:
Jinak že na chvíli nastartuje to myslíš jen asi 1 -2 vteřiny,že? Přesně takhle se mi projevilo to čerpadlo. Myslel jsem že to je něco jiného,už jen kvůli tomu chvílkovému startu, ale fakt bylo v háji. Spíš ten start spůsobujou výpary.
:roll:
guyver52
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: čtv 09.06.2005 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od guyver52 »

panove dekuju, zitra max pozitri to budu resit...zrejme asi fakt to cerpadlo, budu se na nej soustredit ;)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Snejk »

mudrlanti. čerpadlo muže vrčet,. davat benzin ale auto stejně nepojede. ja sem pul roku řešil proč mi to na benzin nejede když tam jde až sem zjistil že pumpa vrči střika ale neda svuj plny tlak. prostě to dycky jen tak zabublalo na tři valce a hned chciplo... za jizdy když sem z lpg přepnul na benzin tak to jelo sekundu a pak to hned chciplo. takže bych to řešil jinou pumpou. pokud maš ok čidlo kliky, jakž takš váhu a dava to normalně jiskru na všechny svíčky tak to prostě musí naskočit. žadne jine duležitosti to auto nema. bez všech ostatnich čidel a součastek se obejde. i ten volnoběžnák se dá oželet. nema cenu shanět nějake měřaky a měřit tlaky v liště. lepši bude rovnou zkusit jine čerpadlo.
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Butch5 »

Merka oleje mi vyskakovala, kdyz nemel motor tlaky poradny a foukal nahoru u staricky BX v dieslu :lol:
guyver52
Registrovaný
Příspěvky: 111
Registrován: čtv 09.06.2005 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od guyver52 »

Ahoj, takze problem byl skutecne ve vysroubovanem sroubku a diky tomu lehce vychylenem snimaci otacek, starter umrel nezavisle na poruse, jinak vse ok ;)....palivove cerpadlo je take ok
Odpovědět