Napsal: ned 23.03.2008 22:57
Čaute chlapi,mám e38 725 TDS anefungují mě stěrače.Asi někde elektrika.Poradte na co se kouknout a kde co je?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
vyresil a byla to prej prkotinadexter píše:No myslím,že ještě ani JaraX tenhle problém nevyřešil. Aspon co vím.
Kouknu na to.DíkyJaraX píše:ja to vyřešil, psal jsem to i sem na forum, a kdo to nečetl tak hned maže do krabice k jednotkam a zahybe všema dratama, než vam přestane fungovat ABS!!!!
uhnívaj dráty k relátkům, je to u e38 častá věc.
Tome, vyhod řj z té krabice, dole jsou tři relátka, jedno ABS a dvě pro stěrače, jedno zapne stěrače a druhy přene na vyšší rychlost, propoj ty reltáky a uvidíš, změr jeslti do nich leze štáva, zkontroluj dráty, problem bude nejpsíš tam.
ja nechapiu že se neptáš rovnou měRBMW píše:Kouknu na to.DíkyJaraX píše:ja to vyřešil, psal jsem to i sem na forum, a kdo to nečetl tak hned maže do krabice k jednotkam a zahybe všema dratama, než vam přestane fungovat ABS!!!!
uhnívaj dráty k relátkům, je to u e38 častá věc.
Tome, vyhod řj z té krabice, dole jsou tři relátka, jedno ABS a dvě pro stěrače, jedno zapne stěrače a druhy přene na vyšší rychlost, propoj ty reltáky a uvidíš, změr jeslti do nich leze štáva, zkontroluj dráty, problem bude nejpsíš tam.
Měl jsem přesně ten samý problém na E32 a bylo to tím že v převodovce(na stěrače) je mikrospínač který hlídá základní polohu. Ten buď nebude spínat(což donutí řídící jednotku stěračů je na chvíli vypnout-proto jenom nejrychlejší poloha) nebo už na něm bude studený spoj a nebude dobře ukostřen a stěrače jdou pořád,nectějí se zastavit. Takže vyndat stěrače.rozebrat,vyčistit mikrospínač(nebo sehnat nový),trochu zkrátit přívodní kabely(může být v průchodce skrz to hliníkový víčko přerušený) a znova to přeletovat.ardo píše:nejdou sterace(obcas jdou jen na nejvyssi rychlost,musi se zastavit packou na konci)do relatek jde proud(jak zjistit jestli jsou ok,draty jsou v poradku)packa je ok,kde hledat chybu?
oboji řidi general modul a oboji muže mit stejnou pojistku, motorek ostřikovaču rele nema.ardo píše:dnes jsem zjistil ze kdyz nejdou sterace tak zaroven nejde moturek na ostrikovace,je to nejak zavisle na sobe?
tak ze to asi nebude moturek steracu,ale ten general modul(to je ten pred spolujezdcem,vedou do nej tri konektory?musi se potom nechat nakodovat?)ale zajimave je ze kdyz sterace a otrikovace nejdou tak proud jde do relatek stale,dal jsem to nemeril....JaraX píše:oboji řidi general modul a oboji muže mit stejnou pojistku, motorek ostřikovaču rele nema.ardo píše:dnes jsem zjistil ze kdyz nejdou sterace tak zaroven nejde moturek na ostrikovace,je to nejak zavisle na sobe?
pokud ma auto stejnou vybavu tak se ani moc kodovat nemusi, pokud ne, nepujdou věci ktere GM ovlada a auto z kteryho je GM to nemělo,ardo píše:tak ze to asi nebude moturek steracu,ale ten general modul(to je ten pred spolujezdcem,vedou do nej tri konektory?musi se potom nechat nakodovat?)ale zajimave je ze kdyz sterace a otrikovace nejdou tak proud jde do relatek stale,dal jsem to nemeril....JaraX píše:oboji řidi general modul a oboji muže mit stejnou pojistku, motorek ostřikovaču rele nema.ardo píše:dnes jsem zjistil ze kdyz nejdou sterace tak zaroven nejde moturek na ostrikovace,je to nejak zavisle na sobe?