zdar. mám problémek - často mi zhasne jeden xenon. snažil jsem se vyčistit všechny kontakty, ale dělá to pořád. mám se připravit na nákup nových a jakých? radisti radili, že stačí koupit jen startér, že výbojka bude o.k., ale dá se koupit? a pomůže to? E38 730i 95, dík
prohoď mezi sebou výbojky, tím zjistíš zda zhasíná stále jedno světlo nebo začlo druhé, eliminuješ tím závadu výbojky, potom to samé s trafem (pokud není součástí ballastu) a to samé s elektronikou (ballastem) až přijdeš na to která část zlobí a tu vyměníš.
právě jsem přijel a po cestě zjistil, že při ostřejším brzdění (čumák auta jde dolů) světla bliknou. za denního světla to nebylo poznat. na nápravě to snad má něco na regulaci světel - je možné, aby problém byl tam?
to bliknutí je takový jako kdyby tě někdo vyfotil že? Mě to dělalo taky a bylo to změnou napětí, při brždění pustíš plyn ,klesnou rpm motoru a tím pádem napětí a k tomu ještě brzdíš takže odběr pro žárovky dozadu, mám pocit že u mě byla tenkrát chyba byla v elektronice xenonu.
Mě odešlo nastavování xenonů, svítí ůplně dolů, že skoro není vidět na cestu, prej tam je nějaká tyčka, která to ovládá, kde ji najdu? popř. jestli jí někdo nemáte, a nebo kolik stojí nová. Jedná se o e38 740iLA 2000 facelift. Díky všem.
tyčky jsou tam dvě, jedna na přední a jedna na zadní nápravě, nejčastěji odchází ta přední, ale je dost pravděpodobné, že ti jen vypadla. Já jsem to řešil taky, zvedni auto a je to na PP rameně. Zkus s ní trošku pohýbat. Jinak nová stojí 1700 bez daně, ale já jsem to vyřešil tak, že jsem si prostě nechal naštelovat nouzový režim tak, abych viděl normálně na cestu, níž ty světla jít prostě nemůžou. Jezdím sám, takže to ničemu nevadí, ale jestli jezdíš s plným kufrem, nebo jinak naložený, tak to raději oprav, oslňoval by jsi.