Stránka 1 z 1

Napsal: stř 27.02.2008 23:05
od Smet
ahoj mam nějaké problémy s E38 2,8i neví někdo jaky má být tlak ve vstřik.liště je tam místo ke změření... díky

Napsal: čtv 28.02.2008 07:17
od Fugo
teoreticky mezi 2.5-3.0 bar mělo by to být vyraženo na regulátoru, na změření budeš potřebovat sundat hadici (přívodní) a dát tam téčko.

Napsal: čtv 28.02.2008 09:44
od Maslista
m52 má na liště ventilek podobný tomu co je na kolech.. stačí sundat krycí plast z vrchu.. :wink: já mám tlak nějakých 250kpa

Napsal: čtv 28.02.2008 10:01
od hoboj

Napsal: čtv 28.02.2008 12:54
od Maslista
tak koukám, že to mám jiné viz odkaz pozice 18 to je ten ventilek kterým se ten tlak dá změřit..

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Napsal: pát 29.02.2008 19:14
od Smet
jojo díky kluci ventilek jsem našel hned měl jsem předtím 2,5 M50 a proto mě praštil hned do očí šlo mi o ten tlak zítra to testnu :)

Napsal: pon 03.03.2008 09:33
od Maslista
Maslista píše:m52 má na liště ventilek podobný tomu co je na kolech.. stačí sundat krycí plast z vrchu.. :wink: já mám tlak nějakých 250kpa
tak se musím opravit.. udělal jsem kontrolní měření a výsledek je 3,5bar což odpovídá tomu co je vyražené na regulátoru.. (měřeno na volnoběh)

Napsal: pon 03.03.2008 10:45
od Fugo
no tak to je divný protože to co je vyražený na regulátoru musí být na liště za běhu čerpadla bez běhu motoru nebo za běhu motoru a se sundanou podtlakovou hadicí která do regulátoru vede, protože když ji necháš zapojenou tak tlak na liště musí být 3.5bar - podtlak v sání což bude cca 0.5bar takže bys měl naměřit 3.0bar

Napsal: úte 04.03.2008 08:55
od Maslista
Fugo píše:no tak to je divný protože to co je vyražený na regulátoru musí být na liště za běhu čerpadla bez běhu motoru nebo za běhu motoru a se sundanou podtlakovou hadicí která do regulátoru vede, protože když ji necháš zapojenou tak tlak na liště musí být 3.5bar - podtlak v sání což bude cca 0.5bar takže bys měl naměřit 3.0bar
takže čím větší podtlak v sání tím menší tlak na liště..? já měl za to, že ten tlak by měl být pořád stejný :?:

Napsal: úte 04.03.2008 10:28
od Fugo
přesně tak, jakmile se začne klapka otvírat podtlak se bude zmenšovat a tlak na lištěstoupat až k těm 3.5bar, a u turbo benzinových motorů bude při plnícím tlaku ještě stoupat kupř. 3.5bar tlak regulátoru + 1bar plnící tlak a na liště bude 4.5bar, tento systém se používá pro lepší regulaci směsi.

Napsal: úte 04.03.2008 15:18
od Maslista
Fugo píše:přesně tak, jakmile se začne klapka otvírat podtlak se bude zmenšovat a tlak na lištěstoupat až k těm 3.5bar, a u turbo benzinových motorů bude při plnícím tlaku ještě stoupat kupř. 3.5bar tlak regulátoru + 1bar plnící tlak a na liště bude 4.5bar, tento systém se používá pro lepší regulaci směsi.
v tom případě mám asi něco špatně.. ještě to zkusím přeměřit ve zvýšených otáčkách zda se honota tlaku bude měnit.. :?: