Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e 38 nejde starter

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
benny24
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: sob 24.03.2007 01:00
Klubové ID: 1471
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od benny24 »

potřebuju radu přivezli mi e38 728i automat stála asi půl roku nabouraná v inveltu a ted když jsem k ní přišel tak nestartuje tak jsem to rozebral ze spínací skřínky mi proud jde ale do starteru nedojde. setkal jste se s tím někdo co tam většinou odchází díky
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#2 Příspěvek od Fugo »

během posledních 14 dní se to tu probíralo, Jarax tam odpovídal kde je nějaké relé atd...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Snejk »

zkontorloval bych to startovací relé. automatické převodovky jej mají, manuální nikoli. teda aspon u e32. relé rozepne pokud nemaš automat v poloze P nebo N abys ho nezničil ten automat. takže bych šel po drátech od voliče automatu. jestli spravně rozeznava polohu páky. a nebo to relé natvrdo přemostil a zkusil starter. kde se nachazi u e38 nevim. u e32 je to hned prvni z kraje v pojistkovem boxu u řidiče u okna.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

e38 má dvojí zabezpečení, jednak relé blokování startu, v E38 je umístěno za EWS která je pod volantem, bílá krabička, pokud auto nemá EWS, relé je furt na stejném místě, přemostěním relé by mělo začít startovat, duvody proč muže rele odmítnout pustit start sou většinou tři
1. imbolizier nesepne relé
2. verze bez imobilizeru ma rele blokované nějakym anti theft odpojením, vede to z GM (general modulu)
3.automat blokuje relé kvuli startu s kvaltem.
Odpovědět