Stránka 1 z 2

Napsal: ned 10.02.2008 09:42
od RBMW
Čaute pánové,nejde mi nastertovat e38.Když zapnu kliček do polohy 1 všechno OK,poloha 2 OK a poloha 3 kdy má sepnout startér tak nic je klid...

Napsal: ned 10.02.2008 10:02
od Fugo
všeobecně: kontrola relé starteru, kontrola voliče rychlostí, kontrola spínače brzd, kontrola samotného starteru nevím jak u e38 ale u e32 to lze propojením správných pinů v diagnostické zásuvce viz. odkaz na darmonovy stránky o 7 dole na mých www.

Napsal: ned 10.02.2008 10:12
od RBMW
Nevíš kde najdu to relé???

Napsal: ned 10.02.2008 10:18
od Fugo
bohužel nejsem specialista na e38, takže ti mohu říct kde je u e32 a třeba to tam najdeš také.

Takže relé je v boxu u pojistek vpředu u motoru.

Funkce relé je taková, že nesepne (tím pádem nejde nastartovat) pokud není na voliči rychlosti N nebo P případně ještě není sešlápnuta brzda, takže tady všude může být chyba. Když ale najdeš to správné relé tak ho stačí proklemovat a potom to lze natočit kdykoliv, samozřejmě za předpokladu že starter je OK.

Napsal: ned 10.02.2008 10:23
od RBMW
Startér jo OK.A nemuže to byt taky imobilizer? Mám k autu jenom ten třetí klíč bez DO.

Napsal: ned 10.02.2008 10:26
od Fugo
nevím zda má e38 immo, zkus kontaktovat JaraXe ten by mohl vědět.

Napsal: ned 10.02.2008 11:26
od gogoho
Pokud nemáš klíč s DO...s čipem........Tak to je blbý...ten bílej bez DO je jen na pár startů....Na dojetí do servisu.... v BMW ti udělaji novej....No problem...


Zkus Jaraxe ten to bude vědět určo...Mě tohle řikali v servisu...

Napsal: ned 10.02.2008 11:30
od dexter
jo,immo E38ma má.A tobě přestalo startovat,nebo si ho sehnal a ono nestartuje?3tím klíčem (i když je bez dálky) to musí jít .Ovšem jestli někdo neměnil všechny zámky.Ale to jsou jenom dohady.Možná bys to mohl víc rozepsat.Nehrabal jsi se v eletrice?Nebo neprováděl si nějaké úkony?Auto nenastartuješ ani když bys měl jen uvolněnej konektor pro převodovku.To se mi taky jednou stalo.Jestli ti to normálně startovalo a z ničeho nic už nechce,tak skontroluj šťávu do startéru.
:roll:

Napsal: ned 10.02.2008 11:34
od dexter
gogoho myslí ten plastovej,nebo jakej to je.

Napsal: ned 10.02.2008 11:36
od RBMW
Tak to jsem ješte neslyšel že by byl klíč jen na pár použití.....

Napsal: ned 10.02.2008 11:41
od RBMW
Auto jsem už tak koupil.Je pravda že do té elek.už nekdo lezl.Prý to přestalo jet po výměne baterky.

Napsal: ned 10.02.2008 11:51
od gogoho
Ten malej kíč neni s čipem.........a do Toho velkýho černýho se ukládaji všechny důležitý data o autě.........Co a jakej servis to potřebuje atd.......Vždycky , když jsem ještě jezdil do origo servisu, tak jsi přišel s klíčema, borec to hodil do čtečky...... a hned věděl co se na autě bude dělat........ Ale řikali mi, že to s tim malym klíčem je jen na pár startů....

Napsal: ned 10.02.2008 13:43
od dexter
jo,ten malej je jen na pár startů.prej kvůli bezpečnosti.Už jsem o tom tady někde psal.

Napsal: ned 10.02.2008 13:56
od dexter
takže myslím,že docela mazec.To může být cokoli.Nejdřív bych asi začal poistkama.Jestli ti vypisuje i nějaký závady,tak skontroluj jestli ti jde do všech poistek šťáva(klasika -kostra,žárovka a k poistce).Jestli jo,tak bych omrknul konektor pro převodovku(u automatu).

Napsal: ned 10.02.2008 18:58
od RBMW
Tak jsem ten klíček rozdělal a immo v něm je.

Napsal: ned 10.02.2008 19:42
od gogoho
immo určitě, bez toho by jsis ani neškrtnul....Malej klíč co máš je tak na otevření dveří a zavření ............Bez normál klíče s DO se nepovozíš...

Napsal: ned 10.02.2008 20:52
od RBMW
Ten stejný klíč mám i u mé e39 a normálně nastartuju.

Napsal: ned 10.02.2008 23:26
od dexter
no co,kontroloval jsi už ty poistky?a co závady na displeji?docela mě zajíma průběh rozchození tyhle sedmy.Néže byl bych nějak zaujatej,ale taková závada se tady asi ani nerozebírala(myslím,okolnosti kolem ni -koupil jsem sedmu ale nejede).Na mojí jsem už pár věcí proskoumal,takže jsem zvědavej jestli se ti podaří rozchodit tu tvoji.

Napsal: pon 11.02.2008 00:36
od JaraX
no, takže, imobilizer neměli všecky E38,dělal se asi od roku 1996, do té doby funguje nějakej Anti Thef system, v praxi jde o to že po vytažení klíčku ze zapalovaní je vlevo nad nohama řidiče jednak relé blokování startu(motor ani netočí, když je blokován start) a jednak General modul, (německy Grund modul) hlavní modul nad nohama spolujezdce vyšle Anti.Theft signal do DME (jednotka motoru, v praxi, pokud budu krást E38,, dostanu se do ní, nad nohama řidiče vyrvu relé a překlenu drátem, vlezu ke spolujezdci, a u General modulu přestřihnu ten drát do řj motoru, pak pujde v poho nastartovat, pokud má auto imobilizér tak tam bude ještě navíc jednotka imobilizeru. těžko se to řeší když auto nevidím a nemužu ani napojit na diagnostiku.

Napsal: pon 18.02.2008 19:40
od RBMW
Tak včera jsem tu měl JaraXe s dignostykou a ukázalo mu to EVS (jednotka imo).To znamená že musím s autem do Renocaru a obědnat novou EVS a znovu ji načíst.