Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 17.01.2008 16:02
od barbar
zdravím vás všechny. Jsem tady poprvé, jelikož si chci pořídit 730i. Mám trošku obavy z automatu. Včera jsem se poprvé svezl s automatem a není mi pár věcí jasných. Bývalý(zatím současný)majitel mi moc neporadí, protože auto má necelý rok a moc toho nenajezdil. Jen R, D a P. Vím, že teoreticky to stačí, ale přesto bych rád věděl kdy a proč řadit 2,3,4.? Může být zařazeno P a nastartovaný motor? Může se přepínat na sport(S) za jízdy? Změní se při přepnutí na S i podvozek? má to nějaké čidla na tlumičích, tak mě napadlo, jestli to "neztuhne". Jaká je životnost a poruchovost automatů u toho kočáru. Je to rok 96. Díky za cenné rady.
Napsal: čtv 17.01.2008 16:48
od misi_ce
staci hledat

, uz jsem to tu taky resil
btw vitej v klubu
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... hlight=e32
Napsal: čtv 17.01.2008 17:39
od barbar
dík, vyčerpávající odpověd, už jenom zkoušet.
Napsal: čtv 17.01.2008 18:07
od misi_ce
Napsal: stř 13.02.2008 21:52
od porter
precital som si ten clanok ako aj diskusiu Smile ale jedna vec ma este zaujima. Ked sa stoji, trebars na cervenu , radite do N ?? Alebo len stojite na brzde so zaradenym D ? Automata nemam a ani som nemal, len ma to zaujima. Zarazilo ma totiz toto z toho clanku o automatoch:
[code:1]
Jakékoliv vyřazování při stání na křižovatce či při jízdě s kopce jsou zlozvyky z ovládání manuální převodovky, kterými se životnost převodovky zkracuje.
[/code:1]
Naco potom Nko je ? Len ozaj na dlhe stanie a na krizovatke je teda lepsie stat na brzde ? Dik za info
Napsal: čtv 14.02.2008 00:00
od Francis
Na křižovatce na červenou nechávám "D" a stojím na brzdě.
"N" používám v zimě, při náledí a při dojezdu ke křižovatce, na "D" na náledí přední kola kloužou a zadní tlačí dopředu.
Napsal: čtv 14.02.2008 12:19
od mirin
N se používá v podstatě jen při tažení auta na laně.