Ted to dela to ze to strili neustale do sani ... zapalovani je dobre (zkouseno nekolik civek, kabelu i svicek), mam nove tesneni pod hlavou ...
Takze se zameruji na privod paliva a vsechno kolem toho
Dnes jsem meril tlak pred listou vstrikovani a nameril jsem pri startovani 2,3atm, udajne tam ma byt 3atm takze muze to mit vliv?
Je tu nekdo kdo s tim mel problem nebo laboroval?
uz fakt nevim co s tim
ano může, koukni na regulátor tlaku na liště většinou je tam vyraženo na jaký je tlak, většinou bývá 3.0bar budík dej na přívod do lišty, zapni buď čerpadlo nebo natoč motor ale potom musíš z regulátoru sundat hadičku která vede pod klapku a potom bys měl naměřit cca ten tlak co je vyražen na regulátoru, pokud ne může to být pumpa nebo také regulátor, zkus nějakejma kleštěma skřípnout zpátečku a uvidíš zda ti stoupne tlak samozřejmě, pokud ano vyměn regulátor pokud ne vyměn čerpadlo.
takže to vidím na ten regulátor, i když to čerpadlo by mělo dát počítám tak 6 bar. použít můžeš více méně jakýkoliv regulátor z vícebodu s hodnotou ty 3 bar a dát ho až za ten seriový.
PS některé fiaty a lancia měly regulátory štelovatelné takže tam si nastavíš tlak jakej chceš.
seriový je ten na prvním obrázku takže na hadici co vede zpět do nádrže , ale jelikož je jen hadicovej jestli dobře vidim tak ten jinej můžeš dát přímo místo něj, původně jsem myslel že je přímo v liště jak to má V12, to co je na druhým obr. vede do toho jen jedna hadice že?, tak potom to je jen tlumič rázu v pal. soustavě.
tak ho tedy nechat na liště (ten starý) a na vývod kde je hadice (to jde zpět do nádrže) připojit ten druhý regulátor, ale samozřejmě musíš někde sehnat něco co na ten regulátor našroubuješ aby tam mohl dát tu hadici. z toho druhýho regulátoru to pujde hadicí do nádrže. podtlak zapoj buď na oba regulátory nebo až na ten druhý. Ale jak jsem psal mužeš zkusit jízdu s přiškrcenou zpátečkou, na to používám svářečský kleště nebo malej francouzák.
Ja som nedavno vymenil na mojej E32 735 vsetky vstrekovace aj regulator tlaku. Vstrekovace som objednal z USA - 210 USD / 8ks. Regulator original BMW. Ide to super.
Ked to vobec nechyta a striela, moze byt nieco zo zapalovanim - dava to iskru uplne v inom case ako by malo, alebo nieco take.
Sviecky su mokre od benzinu po pokusoch nastartovat?
Na volnobehu ma byt furt nizsi tlak, jako je napsane na tom regulatore. Kdys tam mas 2.3 bar na volnobehu, je to jeste OK, myslim ze tolerance je max 0,7 bar podle TISu. 3 bary ma byt az pri plne zatezi , teda kdys je v sani minimalny podtlak.
taky si myslim ze tady chyba nebude protoze porad by to muselo aspon nejak naskocit ikdyz vselijak a taky neni
dnes jsem svorkou priskrtil hadici za ventilem a nastavil si presne 3 atm pri startu a? a BUM zase do sani
jeste mi rekl kamarad ze mam zkusit cidlo polohy kliky ... no a je to pravda ze tohle je asi posledni vec co jsem nezkousel ja kokot takze zitra jeste toto a pak to tlacim na koleje a budu cekat na vlak