Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

palivove cerpadlo 735

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od T613 »

E23 735 mi stale nejede tak hledam pricinu

Ted to dela to ze to strili neustale do sani ... zapalovani je dobre (zkouseno nekolik civek, kabelu i svicek), mam nove tesneni pod hlavou ...
Takze se zameruji na privod paliva a vsechno kolem toho
Dnes jsem meril tlak pred listou vstrikovani a nameril jsem pri startovani 2,3atm, udajne tam ma byt 3atm takze muze to mit vliv?

Je tu nekdo kdo s tim mel problem nebo laboroval?
uz fakt nevim co s tim :?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#2 Příspěvek od Fugo »

ano může, koukni na regulátor tlaku na liště většinou je tam vyraženo na jaký je tlak, většinou bývá 3.0bar budík dej na přívod do lišty, zapni buď čerpadlo nebo natoč motor ale potom musíš z regulátoru sundat hadičku která vede pod klapku a potom bys měl naměřit cca ten tlak co je vyražen na regulátoru, pokud ne může to být pumpa nebo také regulátor, zkus nějakejma kleštěma skřípnout zpátečku a uvidíš zda ti stoupne :D tlak samozřejmě, pokud ano vyměn regulátor pokud ne vyměn čerpadlo.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od T613 »

takze abych to upresnil to mereni

1. namereno 2,3atm, budik zapojen pomoci T kusu a dal na listu
http://ukazto.com/img/1079223,SP_A1281.jpg

2. namereno 4,2atm primo cerpadlo na budik s mensim unikem na predni sklo :-D
http://ukazto.com/img/1079226,SP_A1283.jpg

ten ventil tu mam druhy ale je z E32 a nepasuje do p...
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

takže to vidím na ten regulátor, i když to čerpadlo by mělo dát počítám tak 6 bar. použít můžeš více méně jakýkoliv regulátor z vícebodu s hodnotou ty 3 bar a dát ho až za ten seriový.

PS některé fiaty a lancia měly regulátory štelovatelné takže tam si nastavíš tlak jakej chceš.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od T613 »

to mam radost .. nejak to budu muset prekopat
jeste mi neni jasne kolik tech regulatoru tam teda je?
nahore u listy je jasny a pak u tlumice je dalsi
http://ukazto.com/img/1079240,SP_A1285.jpg
http://ukazto.com/img/1079255,SP_A1289.jpg

to myslis jak dat ho za seriovy?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#6 Příspěvek od Fugo »

seriový je ten na prvním obrázku takže na hadici co vede zpět do nádrže , ale jelikož je jen hadicovej jestli dobře vidim tak ten jinej můžeš dát přímo místo něj, původně jsem myslel že je přímo v liště jak to má V12, to co je na druhým obr. vede do toho jen jedna hadice že?, tak potom to je jen tlumič rázu v pal. soustavě.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od T613 »

je prisrubovany taky na liste a prave mam jiny ktery nepasuje ...
http://ukazto.com/img/1079294,SP_A1287.jpg

takze to je tlumic, zase jsem chytrejsi a zkusim ho taky vyhodit jestli mu neco neni
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#8 Příspěvek od Fugo »

tak ho tedy nechat na liště (ten starý) a na vývod kde je hadice (to jde zpět do nádrže) připojit ten druhý regulátor, ale samozřejmě musíš někde sehnat něco co na ten regulátor našroubuješ aby tam mohl dát tu hadici. z toho druhýho regulátoru to pujde hadicí do nádrže. podtlak zapoj buď na oba regulátory nebo až na ten druhý. Ale jak jsem psal mužeš zkusit jízdu s přiškrcenou zpátečkou, na to používám svářečský kleště nebo malej francouzák.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od T613 »

ok super dik za radu, zitra se do oho pustim
no jizdu nezkusim protoze to zatim nechytlo ... jen to sem tam streli do sani pri startovani
tomcat1
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: úte 08.05.2007 00:00

#10 Příspěvek od tomcat1 »

Ja som nedavno vymenil na mojej E32 735 vsetky vstrekovace aj regulator tlaku. Vstrekovace som objednal z USA - 210 USD / 8ks. Regulator original BMW. Ide to super.
Ked to vobec nechyta a striela, moze byt nieco zo zapalovanim - dava to iskru uplne v inom case ako by malo, alebo nieco take.
Sviecky su mokre od benzinu po pokusoch nastartovat?
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od T613 »

ja tu vstiku mam plnou krabici funkcnich ale tam problem nebude
a urcite nebudu kupovat tohle v cene celeho auta kdyz stejne nevim zad mi to pomuze :-)

jedine co jeste jsem nezkusil druhe je jednotka takze tu je mozny problem, jiskru to dava ...
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#12 Příspěvek od bas2 »

Na volnobehu ma byt furt nizsi tlak, jako je napsane na tom regulatore. Kdys tam mas 2.3 bar na volnobehu, je to jeste OK, myslim ze tolerance je max 0,7 bar podle TISu. 3 bary ma byt az pri plne zatezi , teda kdys je v sani minimalny podtlak.
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od T613 »

taky si myslim ze tady chyba nebude protoze porad by to muselo aspon nejak naskocit ikdyz vselijak a taky neni
dnes jsem svorkou priskrtil hadici za ventilem a nastavil si presne 3 atm pri startu a? a BUM zase do sani

jeste mi rekl kamarad ze mam zkusit cidlo polohy kliky ... no a je to pravda ze tohle je asi posledni vec co jsem nezkousel ja kokot takze zitra jeste toto a pak to tlacim na koleje a budu cekat na vlak
Odpovědět