Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e32-735 zravost?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#1 Příspěvek od tjj »

ma tady nekdo e32 735 v plynu ? ja nevim jestli je to normalni ale i kdyz jedu lehka noha tak se pod 20 l na 100km nedostanu :( ,zkousel sem to i na dalku i na kratkou vzdalenost ,pripada mi to divny,v benzinu by to melo zrat kolem 13l ne?tak plyn tak kolem 15l ne? myslel sem ze to je treba katikem ale dal sem ho pryc a je to stejny :( ,potrebuju vedet jestli to je normalni ,jestli ne tak je to chyba nekde v plynu a zemerim se na nej
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#2 Příspěvek od DOEMIXXX »

co treba lambda? Ale to by melo spis zrat 20l benzine nez LPG ne?
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od miloshm »

Zkus si změřit spotřebu na benzín a pokud bude v normálu, tak je problém v LPG. A když to bude žrat i na benzín přespříliš, tak problém v LPG není. Tipuju to na lambdu, ale samozřejmě to můžu bejt i jinde...
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od hoboj »

tjj píše:ma tady nekdo e32 735 v plynu ? ja nevim jestli je to normalni ale i kdyz jedu lehka noha tak se pod 20 l na 100km nedostanu :( ,zkousel sem to i na dalku i na kratkou vzdalenost ,pripada mi to divny,v benzinu by to melo zrat kolem 13l ne?tak plyn tak kolem 15l ne? myslel sem ze to je treba katikem ale dal sem ho pryc a je to stejny :( ,potrebuju vedet jestli to je normalni ,jestli ne tak je to chyba nekde v plynu a zemerim se na nej
Jaký plyn? Podtlakový - řízený/neřízený? Sekvenční vstřikování? Nebo to tam cpeš hadicí? :D
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#5 Příspěvek od tjj »

hoboj píše:
tjj píše:ma tady nekdo e32 735 v plynu ? ja nevim jestli je to normalni ale i kdyz jedu lehka noha tak se pod 20 l na 100km nedostanu :( ,zkousel sem to i na dalku i na kratkou vzdalenost ,pripada mi to divny,v benzinu by to melo zrat kolem 13l ne?tak plyn tak kolem 15l ne? myslel sem ze to je treba katikem ale dal sem ho pryc a je to stejny :( ,potrebuju vedet jestli to je normalni ,jestli ne tak je to chyba nekde v plynu a zemerim se na nej
Jaký plyn? Podtlakový - řízený/neřízený? Sekvenční vstřikování? Nebo to tam cpeš hadicí? :D


jo tak to vubec nevim :)) je to takovej ten jak si tosamo nastartuje na beno a pak se to prepne na lpg ,neni to do striku je to ten obic vic nevim :)
motokuba
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: sob 25.08.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 1557
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od motokuba »

Hele no nevim ja jezdím tak za 15plynu ale jak kdy nekdy jedu 120km/h a spotreba 10l/100km a nekdy na te same ceste se pod 20nedostanu :) jo holt si to uato obcas delá co chce :) ale spíš si myslím že to bude jen chtit odvezt plynařum a seštelovat ale jinak pokud při těch 120km/h přepnu na benal spotřeba klesne na 8-9l na 100 takže zkus to za jizdy si přepni ale jak řikam občas je to tak a občas zase onak :) jo holt je to bafo a chce asi :twisted: SHELL V-POWER RACING :twisted:
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Snejk »

mate to nějaký rozbitý. ja jezdim na LPG s 730 tak dlouho a nikdy jsem se přes 20 nedostal. spotřeba 12-15. pořád. max když sem si blbě sešmelil směs kolečkem tak to žralo tak 20 ... ale u plynařů to hodí na emisi, seštelujou a už pul roka na to nehrabu a porad si držim těch 12-15. mno pokud máš ten řízenej, nech si u plynařu zkontorlovat jednotku, lambdu... protože jinak to docela odpovídá že by si to mohlo vzít 20, protože tohle ladění spotřeby se dělá po docela malých krocích(otočíte kolečkem o pul otáčky a je to znát) takže když se ta servoklapička hne o kousek do háje tak spotřeba razantně roste. (bohužel to neni moc znát na vlastnostech jízdy.kupodivu uplně otevřenej přívod naplno běh motoru nijak neomezí, jede to stejně ale žere to jak nezavřený a dřív se to nepozná..jen na emisích)
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#8 Příspěvek od tjj »

diky to bude asi ono,rikal mi to samy ze stim mam tocit o pul otacky a ja sem stim tocil tak dlouho az sem to asi uplne rozjebal :( ,ale nevim ze se to da nekam napichnout ,kdyz sem tam byl tak tam neco delal ,videl nejaky udaje na takovim displey ,jako otacky atd ...




Snejk píše:mate to nějaký rozbitý. ja jezdim na LPG s 730 tak
dlouho a nikdy jsem se přes 20 nedostal. spotřeba 12-15. pořád. max když sem si blbě sešmelil směs kolečkem tak to žralo tak 20 ... ale u plynařů to hodí na emisi, seštelujou a už pul roka na to nehrabu a porad si držim těch 12-15. mno pokud máš ten řízenej, nech si u plynařu zkontorlovat jednotku, lambdu... protože jinak to docela odpovídá že by si to mohlo vzít 20, protože tohle ladění spotřeby se dělá po docela malých krocích(otočíte kolečkem o pul otáčky a je to znát) takže když se ta servoklapička hne o kousek do háje tak spotřeba razantně roste. (bohužel to neni moc znát na vlastnostech jízdy.kupodivu uplně otevřenej přívod naplno běh motoru nijak neomezí, jede to stejně ale žere to jak nezavřený a dřív se to nepozná..jen na emisích)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Snejk »

mno jedina možnost je že plynař ti vezme emise, a podle emisí ti našteluje směs (nejmene nespálene směsi ve vejfuku) tohle nastavovani je jediny jak to lze udělat u tohoto stareho systemu. po tomhle seštelovani je spotřeba lehoulincevyšší než to ještě jde doladit (max.0,5 otáčky uzavřít) pak je tak nějak nejmenší spotřeba... ale podle tohojak to seřídí oni na to mužeš ok jezdit.
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#10 Příspěvek od tjj »

no on mi rikal ze to muzu davat tak dlouho dolu to kolecko az to prestane jet a potom to dat o pul otacky nazpatak,a tohle by melo zrat nejmin ,tak nevim


Snejk píše:mno jedina možnost je že plynař ti vezme emise, a podle emisí ti našteluje směs (nejmene nespálene směsi ve vejfuku) tohle nastavovani je jediny jak to lze udělat u tohoto stareho systemu. po tomhle seštelovani je spotřeba lehoulincevyšší než to ještě jde doladit (max.0,5 otáčky uzavřít) pak je tak nějak nejmenší spotřeba... ale podle tohojak to seřídí oni na to mužeš ok jezdit.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Snejk »

no točit dokud nezačne volnoběh houpat a pak to lehce vratit.. no to budeš mít nejmenší spotřebu ale i to hovno pojede,tomam už zkoušene takovehle věci.. lepší je to přes měřák. hele stojí to par korun (většínou cca 300) a to za to stoji než s tim sam nějak čarovat. ale jinak ta rada je tak nějak realná. to uvidiš.. tankuj třeba po 200kč a pak si šteluj kolečkem a sleduj co to dělá... ja za ty 200 někdy ujel 100km, jindy jen 50... par takovych testu a viš na čem si hned...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Snejk »

no točit dokud nezačne volnoběh houpat a pak to lehce vratit.. no to budeš mít nejmenší spotřebu ale i to hovno pojede,tomam už zkoušene takovehle věci.. lepší je to přes měřák. hele stojí to par korun (většínou cca 300) a to za to stoji než s tim sam nějak čarovat. ale jinak ta rada je tak nějak realná. to uvidiš.. tankuj třeba po 200kč a pak si šteluj kolečkem a sleduj co to dělá... ja za ty 200 někdy ujel 100km, jindy jen 50... par takovych testu a viš na čem si hned...
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Snejk »

no točit dokud nezačne volnoběh houpat a pak to lehce vratit.. no to budeš mít nejmenší spotřebu ale i to hovno pojede,tomam už zkoušene takovehle věci.. lepší je to přes měřák. hele stojí to par korun (většínou cca 300) a to za to stoji než s tim sam nějak čarovat. ale jinak ta rada je tak nějak realná. to uvidiš.. tankuj třeba po 200kč a pak si šteluj kolečkem a sleduj co to dělá... ja za ty 200 někdy ujel 100km, jindy jen 50... par takovych testu a viš na čem si hned...
Odpovědět