Stránka 1 z 1

Napsal: stř 12.09.2007 08:57
od Michelin
Poslední dobou se mi stava ze hned ro nastartování mi jeste chvili svítí kontrolka oleje a zhasne az za cca 5s, a občas mi check control zahlási oilstand, a oildrunk(nevim jestli to pisu uplne spravne) coz sem podle seznamu hlásek identifikoval jako stav oleje a malý tlak oleje, přitom olej tam je, ale nerad bych to přidrel, budu ted měnit olej tak jestli se mam na neco zaměřit treba olej. pumpu atp. diky

Napsal: stř 12.09.2007 09:25
od milo
videl bych to na olejove cerpadlo nebo mozna jen pricpany olejovy filtr. v kazdem pripade bych na vymenu oleje necekal, nez se to zadre ...

Napsal: stř 12.09.2007 14:54
od Snejk
tohle mi po startu dělá už rok co tu e32 mám , kdesi se to rozebíralo. je to něco s nedovíráním těch ventilů v nádobce olejoveho filtru, a tak olej rychle steče zpátky do vany. a než se tam po startu všudde natahá tak to trvá a píše to že máš malý tlak oleje... po chvilce hláška zmizí a může se jet.... ja to neřeším, není to tam už kolik let na závadu.

Napsal: stř 12.09.2007 14:56
od Snejk
oilstand je malo oleje v servu. a oeldruck motor je již zminovaný "malý tlak" oleje... tzn že než se všude roztahá a dostane k čidlu tlaku oleje,,,,
řešení jsou tu už na klubu popsána. je to bud výměna nebo roztahnutí (nedoporučuje někdo) těch pružinek na tom ventilku pod filtrem oleje...

Napsal: stř 12.09.2007 15:30
od Fugo
oilstand sám osobě bude znamena hladinu oleje v motoru, pokud by se jednalo o servo bude tam ještě něco ve smyslu Lenk jako řízení....

Kontrola zpětného ventilu v nádobce fitru je jednoduchá, po otevření nádobky se olej automaticky vypustí do olejové vany. Abychom zjistili že ventil těsnění je třeba nádobu tedy otevřít a po sundání víčka zašroubovat zpět šroub který to víčko držel, tím se zavře ten ventil, potom zalejt nádobu po okraj a nechat to třeba do rána. Já to u sebe řešil taky a jako nejjednodušší mě přišlo prostě tu zpátečku (u 750 je to gumová hadice co vede zpět do vany) ucpat, navíc jsem ten vstup do vany potřeboval pro Oil Catch Tank ale to se vás netýká. Tento krok jsem tenkrát konzultoval na 7er.com a bylo mě řečeno že se to takto běžně dělá, jen je třeba při výměně oleje, olej co zůstane v nádobě vysát stříkačkou.

Napsal: stř 12.09.2007 16:00
od Snejk
dík za tip, zkusím to. pravda, při nízké hladině servo to píše oelstand lenk...

Napsal: stř 12.09.2007 17:54
od Michelin
Diky vsem :wink: , ono prave obcas ten oil drunk zahlasi kdyz se vypne motor

Napsal: stř 12.09.2007 18:15
od Fugo
to že to hlásí po vypnutí motoru znamená "Ty vole nezapomeň se na to podívat" abys prostě nezapoměl. :)

Napsal: stř 12.09.2007 18:45
od Michelin
Aha, to sem netusil, dik ;) pristi tyden du na vymenu kotoucu a desek tak se mi nato dvorni mechanik podiva

Napsal: čtv 13.09.2007 08:30
od tomcat1
Mne to robilo tiez, a bol to len ten maly O-kruzok na tom dlhom srobe co drzi viecko filtra.