Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

duvod klapky?

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#1 Příspěvek od tjj »

Zdarec mam chvili e32 735 man a narazil jsem ted na tohle skveli forum takze bych potreboval neco maliho zjistit...

za

1 - nasel jsem na vzduchovy hadici po domacku vyrobenou klapku ktera se tam nevesla a hlavni hadice vzduchu byla zkracena a dost prasacky:( prisavalo to dooost vzduchu tak sem to nakop i s klapkou a dal sem novou hadici 2x to za tu dobu strelilo tak ze mi to otevrelo vzduchovej filtr :( ,a prave tady ctu ze to je normalni tak nevim na co tam je ta klapka ....

2 - obcas to chcipne na plyn,nechaval sem ho serizovat a je to porad stejny,benzin je dobrej ale plyn to nejak nebere :( vetsinou to zdechne kdyz jedu treba z kopce a brzdim rychlosti a vyradim na neutral ,tak to zdechne a nebo kdyz tomu dam trosku napapat tak se to tomu taky nelibi :( ze by to melo neco spolecnyho s tou klapkou?

3 - nevim kolik maj bejt volnobezny otacky ale na plyn to je vzdycky vic ne?a tady sestelovat nejdou a nebo nevim jak na to :( maj kolem 750...

Kdybyste neco vedeli tak mi poradte dikes ...

jo jinak sem cetl co vam to zere a prumer je kolem 14 l plynu jo?ja sem se teda pod 17l nedostal :( vetsinou to spapne 20l a to tomu davam tak na pul nazrat ale zase jezdim kratky vzdalenosti a mam na prdeli vetsi kola ,10 palcu siroky 17nactky ,tak nevim asi je to normalni ...
motokuba
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: sob 25.08.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 1557
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od motokuba »

Ahoj jsem tu sice krátce ale jsemti schopen odpovědět :)

Za prvé netuším :)

bod číslo 2:
Dělalo mi to taky a neřekl bys co to muže dělat :lol: poradil mi to SN@KE a tímto bych mu moc poděkoval za supr radu!!!!!!!!!!Takže náprava aby to nědělala je snadná. Z náporaku vede hadice (veliká) do airboxu no a tu vypoj :) prostě ji vytáhni z toho airboxu a dej ji bokem a je to už ti to chcípat nebude :wink: jinak pokud by jsi chtěl vědět proč to tak je tak se zeptej SN@KA ten ti to poví vysvětloval mi to ale ja už to zapoměl :-)

bod číslo 3:
Volnoběch mám asi taky kolem 750ot a zda se mi to normální a má to pěkný zvuk takže asi nejsi jedinec :-)
motokuba
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: sob 25.08.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 1557
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od motokuba »

jo ještě ohledně te spotřeby, něco jiného je to co ukazuje a něco jineho je real ale ta spotřeba je hodně proměnná, moc to závisí na Tvé noze mužu jet 90km/h se spotřebou 20l/100 ale i taky za 10l/100 jak říkám mám 735i krátce ale je se s tím třeba načit jezdit ja už si pomalu zvykam a v pohodě zajíždím něco kolem 12ti kombinovaná 14-15l/100km
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od hoboj »

Tak ta klapka by s největší pravděpodobností měla být protišlehová, to znamená že když ti motor střelí do sání tak by se ten "výbuch" mel zastavit právě na té klapce a projít kolem otvorů okolo té klapky( jsou zakryté gumou) do volného prostoru. A je tam právě proto aby se nepoškodil filtr a hlavně váhu vzduchu, která těmi výbuchy trpí nejvíc - až do "kaputu" :)
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#5 Příspěvek od tjj »

motokuba píše:Ahoj jsem tu sice krátce ale jsemti schopen odpovědět :)

Za prvé netuším :)

bod číslo 2:
Dělalo mi to taky a neřekl bys co to muže dělat :lol: poradil mi to SN@KE a tímto bych mu moc poděkoval za supr radu!!!!!!!!!!Takže náprava aby to nědělala je snadná. Z náporaku vede hadice (veliká) do airboxu no a tu vypoj :) prostě ji vytáhni z toho airboxu a dej ji bokem a je to už ti to chcípat nebude :wink: jinak pokud by jsi chtěl vědět proč to tak je tak se zeptej SN@KA ten ti to poví vysvětloval mi to ale ja už to zapoměl :-)

bod číslo 3:
Volnoběch mám asi taky kolem 750ot a zda se mi to normální a má to pěkný zvuk takže asi nejsi jedinec :-)





Nerikej mi ze to je takovim nesmyslem ?:))) no hned to jdu zkusit :)) ,jinak ta spotreba u tebe je dost lakava ale na tu se asi nikdy nedostanu :( do nadrze se mi vejde max 62-64 litru ,plyn mam automatickej ale obycejnej ,nemam do striku,a poprvi kdyz sem to setril tak sem na plnou najel 320km ,potom sem tomu trosku daval a najel sem 300 km ,a ted sem jel uplne stejne a najel sem 280km takze vubec nevim :( to uz je 21 l na 100km :( ,mozna to delaj ty kola ,nevim co tam mas ty ale ja tam mam 10 palcovy 17nactky ,takze 255/40 tam sou docela dost rozfoukli ,na predku mam normal 225/40
motokuba
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: sob 25.08.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 1557
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od motokuba »

Je to až neuvěřitelné ale je to takovým nesmyslem :) jinak mam gumy 225/55-16 a jak rikam když jedu na plyn kolem 14l/100km a když to za jizdy přepnu na benál dostanu se hravě na 8l/100km při 120km/h takže supr pojízdný obývák
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#7 Příspěvek od tjj »

hoboj píše:Tak ta klapka by s největší pravděpodobností měla být protišlehová, to znamená že když ti motor střelí do sání tak by se ten "výbuch" mel zastavit právě na té klapce a projít kolem otvorů okolo té klapky( jsou zakryté gumou) do volného prostoru. A je tam právě proto aby se nepoškodil filtr a hlavně váhu vzduchu, která těmi výbuchy trpí nejvíc - až do "kaputu" :)




jasny ,tak to je asi ono ,ale zase kdyz sem to koupil tak tam byla ale bylo to hrozne udelany :( ani filtr tam nebyl :( v hadicich 5cm diry atd ... a slehalo to obden ,a kdyz sem tam dal novy hadice ,svicky a sundal tu klapku tak to strelilo jednou za mesic ,tak se prave ptam jestli tam neco vubec dela ta klapka,ale kdyz rikas ze to je an to tak ji tam zase dam ,ale moc tam nejde neni tam na to prostor ,bude se to muset nejak zbastlit kurna :(
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#8 Příspěvek od tjj »

motokuba píše:Je to až neuvěřitelné ale je to takovým nesmyslem :) jinak mam gumy 225/55-16 a jak rikam když jedu na plyn kolem 14l/100km a když to za jizdy přepnu na benál dostanu se hravě na 8l/100km při 120km/h takže supr pojízdný obývák


hm tak ty kola by mohli sebrat aspon jeden litranek :) ,zase zalezi asi na vic vecech ,jestli mas porad zaplou klimu,jestli jezdis daleko nebo kousek ,mesto nebo vesnice ,jak je na tom motor ,a jak je to vsechno sestelovany atd atd atd ... kdyby to zralo aspon tech 17l tak sem spokojenej :) v prepoctu to je nejakych 8l v benalu.......benal to zere asi 15l :)
motokuba
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: sob 25.08.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 1557
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od motokuba »

tjj píše:
motokuba píše:Je to až neuvěřitelné ale je to takovým nesmyslem :) jinak mam gumy 225/55-16 a jak rikam když jedu na plyn kolem 14l/100km a když to za jizdy přepnu na benál dostanu se hravě na 8l/100km při 120km/h takže supr pojízdný obývák


hm tak ty kola by mohli sebrat aspon jeden litranek :) ,zase zalezi asi na vic vecech ,jestli mas porad zaplou klimu,jestli jezdis daleko nebo kousek ,mesto nebo vesnice ,jak je na tom motor ,a jak je to vsechno sestelovany atd atd atd ... kdyby to zralo aspon tech 17l tak sem spokojenej :) v prepoctu to je nejakych 8l v benalu.......benal to zere asi 15l :)
no auto ma najeto 390tis jezdím město i mimo klimu nemam zaplou jelikož tam nemam zatím kompresor a když jsem to teď počital tak jezdím za 6,5l/100 jakoby benzínových
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#10 Příspěvek od tjj »

motokuba píše:Je to až neuvěřitelné ale je to takovým nesmyslem :) jinak mam gumy 225/55-16 a jak rikam když jedu na plyn kolem 14l/100km a když to za jizdy přepnu na benál dostanu se hravě na 8l/100km při 120km/h takže supr pojízdný obývák


tak to je husty,odpojil sem tu trubku a volnobeh je jak z tuzexu :)) luxusniii :) nehoupou se ,proste nic ,takovej nesmysl a je to good ,diky diky diky ,kdybys byl holka tak ti dam snad pusu :)
motokuba
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: sob 25.08.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 1557
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od motokuba »

tjj píše:
motokuba píše:Je to až neuvěřitelné ale je to takovým nesmyslem :) jinak mam gumy 225/55-16 a jak rikam když jedu na plyn kolem 14l/100km a když to za jizdy přepnu na benál dostanu se hravě na 8l/100km při 120km/h takže supr pojízdný obývák


tak to je husty,odpojil sem tu trubku a volnobeh je jak z tuzexu :)) luxusniii :) nehoupou se ,proste nic ,takovej nesmysl a je to good ,diky diky diky ,kdybys byl holka tak ti dam snad pusu :)
hele mě neděkuj poděkuj SNEJKOVI ten mi poradil :)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Snejk »

tak jsem rad že vám to tak dobře dopadlo. Tamto zprasené je opravdu protišlehovka, hadice se fakt musí krátit takže to muže vypadat divně ale rozhodně jí nedávej pryč. je nutný to mít těsný, za váhou vzduchu nesmí být netěsnost jinak se volnoběh rozhoupe a dělá to bordel. někdy netěsní i ta samotná klapka.

co se hadice týče :) (fakt nevím že se ještě najdou auta na LPG které jí mají zapojenou) i když ono to láká jí tam vracet. Problém je ten, že plyn se dostává do motoru podtlakem, pokud si tam nasadíte tohle náporové sání tak při větších rychlostech... podlak mizí.. spíš vzniká přetlak... a motor nevycucne plyn... a zdechne:) jak prosté a jednoduché. ale je lepží tu hadici použít a nějak jí tam zkroutit aby nasávala studený vzdduch z venku (ale ne náporově). proptože když to sundáte tak bude nasávat teplý z motoru a auto docela hovno pojede (je to znát).

btw volnoběžný otáčky seštelovat jdou. dělá se to šroubkem přímo na zplynovači....
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#13 Příspěvek od tjj »

Snejk píše:tak jsem rad že vám to tak dobře dopadlo. Tamto zprasené je opravdu protišlehovka, hadice se fakt musí krátit takže to muže vypadat divně ale rozhodně jí nedávej pryč. je nutný to mít těsný, za váhou vzduchu nesmí být netěsnost jinak se volnoběh rozhoupe a dělá to bordel. někdy netěsní i ta samotná klapka.

co se hadice týče :) (fakt nevím že se ještě najdou auta na LPG které jí mají zapojenou) i když ono to láká jí tam vracet. Problém je ten, že plyn se dostává do motoru podtlakem, pokud si tam nasadíte tohle náporové sání tak při větších rychlostech... podlak mizí.. spíš vzniká přetlak... a motor nevycucne plyn... a zdechne:) jak prosté a jednoduché. ale je lepží tu hadici použít a nějak jí tam zkroutit aby nasávala studený vzdduch z venku (ale ne náporově). proptože když to sundáte tak bude nasávat teplý z motoru a auto docela hovno pojede (je to znát).

btw volnoběžný otáčky seštelovat jdou. dělá se to šroubkem přímo na zplynovači....


oukej dikas :) otacky necham bejt ,kdyz se to vyresilo ,ale aspon vim ze jdou stelovat .
Klapku tam zatim davat nebudu protoze to slehlo jenom jednou a to sem najel asi uz 2500km takze na tu kaslu.
Ted jeste musim vyresit nezavisli topeni protoze v tom jenom cvaka a nic se nedeje a me je zimaaa(nekde tady otom bylo forum nebo ne?nevis otom?) vyhrevy mi taky nejdou :( jenom to sviti a nic ,myslis ze se treba muzou se vypalit?
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od hoboj »

tjj píše:
Snejk píše:tak jsem rad že vám to tak dobře dopadlo. Tamto zprasené je opravdu protišlehovka, hadice se fakt musí krátit takže to muže vypadat divně ale rozhodně jí nedávej pryč. je nutný to mít těsný, za váhou vzduchu nesmí být netěsnost jinak se volnoběh rozhoupe a dělá to bordel. někdy netěsní i ta samotná klapka.

co se hadice týče :) (fakt nevím že se ještě najdou auta na LPG které jí mají zapojenou) i když ono to láká jí tam vracet. Problém je ten, že plyn se dostává do motoru podtlakem, pokud si tam nasadíte tohle náporové sání tak při větších rychlostech... podlak mizí.. spíš vzniká přetlak... a motor nevycucne plyn... a zdechne:) jak prosté a jednoduché. ale je lepží tu hadici použít a nějak jí tam zkroutit aby nasávala studený vzdduch z venku (ale ne náporově). proptože když to sundáte tak bude nasávat teplý z motoru a auto docela hovno pojede (je to znát).

btw volnoběžný otáčky seštelovat jdou. dělá se to šroubkem přímo na zplynovači....


oukej dikas :) otacky necham bejt ,kdyz se to vyresilo ,ale aspon vim ze jdou stelovat .
Klapku tam zatim davat nebudu protoze to slehlo jenom jednou a to sem najel asi uz 2500km takze na tu kaslu.
Ted jeste musim vyresit nezavisli topeni protoze v tom jenom cvaka a nic se nedeje a me je zimaaa(nekde tady otom bylo forum nebo ne?nevis otom?) vyhrevy mi taky nejdou :( jenom to sviti a nic ,myslis ze se treba muzou se vypalit?
Maš pravdu na tu klapku se vykašli když ti to střílí ta málo :) :)
Třeba budeš mít kliku, že až ti to střelí příště a třeba hodně daleko od baráku a rozthne ti to váhu, tak budeš mít v kufu ještě jednu náhraní. :)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Snejk »

no jelikož máš LPG tak když ti to tu váhu zničí na kaši tak se vubec nic neděje. auto pojede naprosto normálně. ale na benzin ti to pak ani neškytne. no takže tak. pokud ale startuješ na benzin a pak až přepneš na plyn , a netočíš to na plyn do závratnejch otáček tak ti to střelit ani nemuže, no teda spíš ti to nikdy nestřelí, tak. :)
Nezávislý, no hele pokud to cvaká, to je milý,takže elektrika a baterka bude asi ok. bud ta pumpa (ta kravina u PZ kola která cvaká) je přicpaná a nepumpuje benzin, a nebo už to nezavislý prostě nezapaluje. když sundaš hadičku paliva nezavislyho mel by z toho při tom cvakani tect benzin. hm ale spíš je problem v té zapalovací svíčce...
mno co se výhřevu týče. svítí.. tak zkontorlovat relátko (v opěradle sedačky) a nebo změřit všude napětí ale spíš to budou špatné ty vyhřívané dečky, přepalený ten drát odporový...
v do roku 91 tuším byly v serii podle schematu takže když přestala jít jedna nešla ani druhá. pak už byly paralelně takže to hřálo třeba jen z půlky...
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od hoboj »

Ono taky záleží na tom kde je mixér a ten bývá mezi filtrem a váhou takže jseš taky v pr.... :D :D
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Snejk »

¨mixér mám a pokaždý jsem měl mezi filtrem a váhou a nikdy to nevadilo. dokonce ani když sem vahu rozstřelil takovym zpusobem že se zakousla v polloze "skoro zavřeno" a vzpříčila se:) auto moc nechtělo táhnout ale dojel sem s tim asi 1000km než sem si toho vubec všimnul. ale za tu dobu sem měl snad nejmenší spotřebu v historii :)
hoboj
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od hoboj »

Snejk píše:¨mixér mám a pokaždý jsem měl mezi filtrem a váhou a nikdy to nevadilo. dokonce ani když sem vahu rozstřelil takovym zpusobem že se zakousla v polloze "skoro zavřeno" a vzpříčila se:) auto moc nechtělo táhnout ale dojel sem s tim asi 1000km než sem si toho vubec všimnul. ale za tu dobu sem měl snad nejmenší spotřebu v historii :)
To jo,ale ja jsem psal o tom že mu to muže váhu zničit tak, že mu to rozseká víčko - a to se nestalo jednou
tjj
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: sob 29.10.2005 00:00

#19 Příspěvek od tjj »

Snejk píše:no jelikož máš LPG tak když ti to tu váhu zničí na kaši tak se vubec nic neděje. auto pojede naprosto normálně. ale na benzin ti to pak ani neškytne. no takže tak. pokud ale startuješ na benzin a pak až přepneš na plyn , a netočíš to na plyn do závratnejch otáček tak ti to střelit ani nemuže, no teda spíš ti to nikdy nestřelí, tak. :)
Nezávislý, no hele pokud to cvaká, to je milý,takže elektrika a baterka bude asi ok. bud ta pumpa (ta kravina u PZ kola která cvaká) je přicpaná a nepumpuje benzin, a nebo už to nezavislý prostě nezapaluje. když sundaš hadičku paliva nezavislyho mel by z toho při tom cvakani tect benzin. hm ale spíš je problem v té zapalovací svíčce...
mno co se výhřevu týče. svítí.. tak zkontorlovat relátko (v opěradle sedačky) a nebo změřit všude napětí ale spíš to budou špatné ty vyhřívané dečky, přepalený ten drát odporový...
v do roku 91 tuším byly v serii podle schematu takže když přestala jít jedna nešla ani druhá. pak už byly paralelně takže to hřálo třeba jen z půlky...

jasny,no na beno to startuje a pak se to samo prepne a tocit plyn stejne moc nejde takze myslim ze to tam davat je zatim zbytecny,to NZ topeni testnu ,zima prichazi,myslel sem ze to saje baterku ale ono to zere beno tak to je maso :) ,kolik to muze asi tak zrat ? 1 l na hodku ?a ty vyhrevy nevim kastle by snad mela bejt 91 ale zadny rele neslysim tak na to se jeste mrknu ,zatim dik
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Snejk »

to rele chce prostě proměřit, jestli tam vubec něco jde.
spotřeba nt tu někde byla, nevim ale kolem litru tak nějak. ono snad stejně běží jen 15minut pak se samo vypne, víc nepotřebuje na ohřátí okrtuhu. papká benzín, na baterku to jen startuje:) je to pak zvuk jak karma v koupelně. hučí to strašně:) a pěkně to straší lidi na ulici. nejlíp k¨dyž to zappálí, uchlastaný. to je pak dobrá šleha :)
Odpovědět