Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
koupit,nebo nekoupit 730i automat
Necitim se jako osbornik, nehlede na to ze jsem mel mladsi kusy E38. Nicmene pokud vim tak E38 nema zadne vylozene "prusvihove" veci. Takze takova klasika - snad si dej pozor na EDC+Nivo, pokud ho auto ma - opravy jsou drahe. E38 ma take dle meho soudu dost subtilni prvky naprav - takze ramena, stabilizatory, tyc rizeni, atd. se stavaji na ceskych silnicich spotrebnim zbozim. Ty dily nejsou neijak neobvykle drahe, ale je treba s tim pocitat.K motoru a prevodovce nic nepovim, mel jsem 735 a 730d. Snad posledni, ale velmi subjektivni rada. Kupuj sedmu vybavenou. Za vybavu u ojetiny v podstate neplatis. Sice to na to nejezdi, ale nevybavena sedma te proste bude stvat
a to co se u aut stredni tridy bere jako superluxus, byva v sedme povazovano za zaklad
)


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
No já si dovolím poznámku k tomu automatu. Nevím co přesně tam je (Klasika/Steptronic), ale hodně záleží jak se k němu choval předchozí majitel a zda měnil olej. Každopádně by měl řadit bez výrazného škubání ap. Doporučuji důkladně se mu pověnovat. Pokud je v pořádku tak je s ním jízda "těžká" pohoda a já osobně bych si ho koupil znovu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 941
- Registrován: pon 11.04.2005 00:00
- Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
- Klubové ID: 660
- Kontaktovat uživatele:
z 96 roku ten automat bude jeste klasika (tzn. s moznosti zaradit kvalty 1,2,3), co se tyka automatu moc radit nemuzu. co se tyka 730i, tak jednou jiz pres rok jezdim, sice manual petikvalt... sportebu mezi 8 a 12 podle toho kde a jak jedu... motor v8 kor tento slabsi je prakticky nesmrtelny. pri koupi hodne projdi ten predni podvozek a tlumice... pochybuji ze koupis v poradku, ale aspon na tom stlacis cenu a oprava neni az tak draha... co byva u sedem ale problem je elektronika, precijen je to technologie nekdy z roku 94 kdy to nebyla jeste zadna slava, a i v tvem potencionalnim aute bude mit uz vic jak deset let provozu... doporucuji aby ti nekdo kdo ma e38 nejprve poradne vysvetlil jak co ma v aute fungovat (moduly + elektronika) a pri koupi jsti to poradne prosel... zminuji to pro to ze snad kazda sedma co jsem potkal nejaky ten zadrhelik v elektronice mela, byt je to drobnost a da se s tim vetsinou v pohode jezdit, tak pokud by te to stvalo uz to stoji hodne penez. stejne tak ji prohledni po vizualnim stavu, kazda origo listicka v interieru pak jde do tisicu a pod...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
Troufl bych si to ještě trochu zpřísnit - neměl by ani trochu škubat. Sem tam zaškubnutí nemusí znamenat nic, ale taky začínající potíže končící u repasu nebo výměny.Birkoff píše:No já si dovolím poznámku k tomu automatu. Nevím co přesně tam je (Klasika/Steptronic), ale hodně záleží jak se k němu choval předchozí majitel a zda měnil olej. Každopádně by měl řadit bez výrazného škubání ap. Doporučuji důkladně se mu pověnovat. Pokud je v pořádku tak je s ním jízda "těžká" pohoda a já osobně bych si ho koupil znovu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
sedma není auto ne přepravu, alespon pro nás ne, je to koníček, je to obrovská porce luxus a zároven špicově jede, já nedám na 740i dopustit, i když spotřeba je trošku výš jak u 730i, dost tomu přidává taky automat ve mšstě kterej zase sníží spotřebu na dálnici, nicméně jsem rád že mám právě automata. Chce to cely auto prolízt, to auto není nijak kazový, jen je tam mrtě věcí co se můžou posrat, já koupil ve fajn stavu, ale furt je tam co řešit, klima, el klapka topení, zadni silentbloky, tyčka stabilizatoru apod, takže nečekej žadny auto bez investic, ale pořádně to prolez a očíhni.
Mam 730d 2000/5 měsíc a v podstatě se připojím k tomu co zde všichni píší. Podvozek můžeš opravovat do aleluja...elektrika zlobí celkem v mezích a pokud máš někoho šikovného, nemusí to být ani záhuba. Automat k naladění vozu padne jako ulitej...Můj subjektivní dojem z 7 je, že se nechá ráda hýčkat a nemá ráda hrubé zacházení. Třeba vjezd do díry ti dá náležitě sežrat...Je to prostě trochu přerostlá modelka. P.S. třeba dost sexy sou zrcátka, maj krásnej design a svou masivností dávaj najevo zbytek toho všeho okolo. A u nich to teprve začíná...
Hodně štěstí u koupě
Hodně štěstí u koupě
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Máš pravdu. Zrovna včera jsem mluvil s podle mně hodně šikovným mechanikem u BMW a při slovech Lifetime Oil se hlasitě smál a že tomu nevěří ani omylem. Měli tam jednu E46 se Steptronikem (najeto 165tis) co občas škubala a po výměně oleje+filtru v pohodě. Tím chci jen říct, že lehké cuknutí občas nemusí nic znamenat, ale taky to může být začátek konce převodovky. Ještě říkal že pokud to auto tahá auta na káře tak ta převodovka dostává opravdu hodně zabrat a většinou odejde v předstihu. Jinak bez výměny oleje odejde tak kolem 300tis a prý jeho kamarád stihl najezdit 400tis, ale pak byla totálně mrtvá. Repase (komplet vnitřek nový) cca 100tis (origo BMW). Tolik moje postřehy.d.aemon píše:Troufl bych si to ještě trochu zpřísnit - neměl by ani trochu škubat. Sem tam zaškubnutí nemusí znamenat nic, ale taky začínající potíže končící u repasu nebo výměny.Birkoff píše:No já si dovolím poznámku k tomu automatu. Nevím co přesně tam je (Klasika/Steptronic), ale hodně záleží jak se k němu choval předchozí majitel a zda měnil olej. Každopádně by měl řadit bez výrazného škubání ap. Doporučuji důkladně se mu pověnovat. Pokud je v pořádku tak je s ním jízda "těžká" pohoda a já osobně bych si ho koupil znovu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Myslím že tam originál patří EssoLT 71141 (Steptronic ZF 5HP24). Asi by stačila i plnohodnotná náhrada, né. Je to jen ATF s určitou specifikací. Někde to tu je taky napsaný (na fóru).Hitman píše:taky chci menit, co tam do toho mame dat ?:)JaraX píše:btw ted budu měnit olej v automatu, co dát za olej a filtr? cena? trošku mi chčije hadice od automatu k chladiiči tak to rychle vyměním, buhvi kolik tam toho ještě je,
Pokud vim,tak ty oleje jsou přímo pro BMW je to jen po 30 litrovejch kanistrech.... jinak si ho sám určitě nekoupíš....A ATF tam klidně nalej a pak kupuješ novou převoovku.....
Atf tam nepatří...Znám člověka co to tam nalil a jezdil 30 km a pak převodovka total.....Nevim jestli je to to esso jak se píše, ale řekl bych, že je lepší si to nechat udělat v BMW...Mě to vyšlo NA 5000kč i s fitrem a těsněnim..... Takhle dáš 15000 jen za kanistr s olejem:)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 234
- Registrován: ned 05.02.2006 01:00
- Bydliště: Vsetin-cz Padova-it
- Klubové ID: 1934
Mno ,, mám 730d 6/2000, kupoval jsem ji se 153 tisíci,ted mám 225000, mám ji 6 měsíců, olej v automatu si dělám sám , krom asi 30 tisíc za kotouče,tlumiče a silenbloky to auto nic nechce , díly nápravy mám origo, takže do aleluja nic nedělám lol: , jen jsem udělal to co bylo po 150 tis už nutné, s elektronikou žádný problém nemám.automat nesmí cukat,, pokud ano vždy to může už něco znamenat!!FrANTOMAS píše:Mam 730d 2000/5 měsíc a v podstatě se připojím k tomu co zde všichni píší. Podvozek můžeš opravovat do aleluja...elektrika zlobí celkem v mezích a pokud máš někoho šikovného, nemusí to být ani záhuba. Automat k naladění vozu padne jako ulitej...Můj subjektivní dojem z 7 je, že se nechá ráda hýčkat a nemá ráda hrubé zacházení. Třeba vjezd do díry ti dá náležitě sežrat...Je to prostě trochu přerostlá modelka. P.S. třeba dost sexy sou zrcátka, maj krásnej design a svou masivností dávaj najevo zbytek toho všeho okolo. A u nich to teprve začíná...
Hodně štěstí u koupě

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
- Kontaktovat uživatele:
Takhle nedáš 15000 jen za kanistr z olejem, takhle totiž přesně vznikají fámy. Ten olej ti i v BMW prodají za 420,- Kč litr když jsem ho posledně kupoval a pak je lepší to nechat udělat třeba někoho lepšího než je Bychl, u kterýho mi za 6.000,- Kč za výměnu nedotáhli výpušťák a málem jsem cestou z Prahy přišel o převodovku. A přesně ten olej Esso, jehož typ je vypsán výše, tam patří a nalejt ho tam za chodu než teče ven zvládne každej mechanik, kterej nemá v hlavě piliny.gogoho píše:Takhle dáš 15000 jen za kanistr s olejem:)
To Giovanny: jezdim převážně město (malá strana, staromák, vinohrady nusle) a to tak že samý kostky. Na autě 18 alu a neni měsíc kdy by se neobjevil z podvozku nějakej rachot (kterej je obvykle slyšet pouze při otevřenym okně v průjezdech), jsou to malé položky, ale otravuje to. Mám v současné době najeto o 45 tis míň než ty, takže 180 a auto má předpisovou péči. Měněný jeden vstřik a nějaké čidlo, které působilo el. závadu, že při startu někdy nepoznalo polohu klikovky a tudíž se nenahodilo...Jinak opravoval nějaká relé, parkovací čidlo,... Jinak výbava uvnitř mi funguje bez problému. Mám téměř plnou- jen né nivo podvozek a třeba věci typu pal desku obšitou kůží. Od el otvírání a zavírání kufru, přes másážní sedačky, šíbr, roletu, zadní vyfřívání vše funguje jak má. Automat mi někdy trochu cukne při dojezdu před zastavením, ale je to minimální, nevím jestli to neni běžné. Při rozjíždění a běží hladce. Názor?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Kde ti to dělali? Mě v ACR ČB řekli že to bude stát cca 8000,- Jinak ten olej se dá koupit třeba na http://obchod.csmarketing.cz/productsBy ... mobilov%E9gogoho píše:Pokud vim,tak ty oleje jsou přímo pro BMW je to jen po 30 litrovejch kanistrech.... jinak si ho sám určitě nekoupíš....A ATF tam klidně nalej a pak kupuješ novou převoovku.....Atf tam nepatří...Znám člověka co to tam nalil a jezdil 30 km a pak převodovka total.....Nevim jestli je to to esso jak se píše, ale řekl bych, že je lepší si to nechat udělat v BMW...Mě to vyšlo NA 5000kč i s fitrem a těsněnim..... Takhle dáš 15000 jen za kanistr s olejem:)
Je to 20l za cca 3500,- bez DPH. A máš to na dvě výměny
