Ahoj, mám na brambore E38 245/45 18 (jsou to vícepaprsková origo kola s vytaženym límcem- pro přesnost připomínaj alpiňácké ale s méně paprsky) a nechal jsem je opravit pls vyvážit (byla odskákaná od děr a už měla na vnitřních stranách boule). Nicméně sou stále šišatý. Mezi 80 až 100 se s autem vrtim jak "had". Dotaz je, dají se obecně vyvážit hliníky co zažily svý do normálního stavu, nebo sem v p..i?
Díky FrANTOMAS
P.S. Ptám se proto, páč sem impulzivní a než půjdu opraváře zakousnout, tak chci mít jistotu že nehrotim něco za co třeba úplně nemůže.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Letni alu 18 na E38
V prvé řadě bych kola zul a zkontroloval na vyvažovačce, pokud hází tak nechat srovnat, pak samozřejmě gumy které jsou vpořádku a nemají vady jako prasklý kord atd. a vyvážim je bez problému. Důležité je také abys měl správný průměr středové díry, např kola z E39 mají větší průměr a pokud se nedá středící kroužek tak hází.
Mam malej pneuservis , vyvažim i hodné šišaty kolo , ale pořad to nejede po silnici , když je to hodně šišaty, tak se to snaži rozkmitavat o silnici , a jeste i když se vyvaži kolo na 0 gramu tak po demont. z vyvaž. a naslednym vyvažovani to muže ukazovat klidně 10 g , je tam nějaka tolerance , jinak ze zkušenosti ty vybrace do volantu okolo 80-120 km/h dělá nevyvaženost okolo 20g a vejš