Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 15.02.2007 16:27
od FrANTOMAS
Psal jsem tu nedávno o potížích při startování. Někdo mi radil, ať udělám kontrolu vstřiků. Tak se stalo, ukázalo se, že na šestém válci byl vstřik vadný, takže vyměněn. Ostatní jsou OK (třetí neni úplně perfektní, ale je v limitu bez potíží). Takže se srovnal se tlak na palivové liště. Teď ale po měsíci klidného spánku a bezproblémového ježdění přijdu po celodennim používání k autu (vychladlo tak na půlku normálního stavu) a nemůžu nastartovat znovu. Už je v servisu, ale máte nějaké tipy? Sem z toho dost zoufalej.
projevuje se to tak, že částečně naskočí a v zápětí chcipne, pak třeba 3x točí snaživě starter a nic (jak kdyby nebyla ani kapka nafty). Nic z nepomáhá, zkoušel sem startovat na neutral, plyn, atp.
Setkal se stimhle peklem někdo?
Díky a štastnou jízdu

Napsal: čtv 15.02.2007 16:54
od krakatit
FrANTOMAS píše:Psal jsem tu nedávno o potížích při startování. Někdo mi radil, ať udělám kontrolu vstřiků. Tak se stalo, ukázalo se, že na šestém válci byl vstřik vadný, takže vyměněn. Ostatní jsou OK (třetí neni úplně perfektní, ale je v limitu bez potíží). Takže se srovnal se tlak na palivové liště. Teď ale po měsíci klidného spánku a bezproblémového ježdění přijdu po celodennim používání k autu (vychladlo tak na půlku normálního stavu) a nemůžu nastartovat znovu. Už je v servisu, ale máte nějaké tipy? Sem z toho dost zoufalej.
projevuje se to tak, že částečně naskočí a v zápětí chcipne, pak třeba 3x točí snaživě starter a nic (jak kdyby nebyla ani kapka nafty). Nic z nepomáhá, zkoušel sem startovat na neutral, plyn, atp.
Setkal se stimhle peklem někdo?
Díky a štastnou jízdu
naftove cerpadlo?

Napsal: čtv 15.02.2007 19:04
od Marten
Já bych to viděl na další vstřik. :(

Napsal: čtv 15.02.2007 20:06
od Doktor1
Špatný kontakt na ventilu vysokotlaké lišty(zezadu motoru). Píše to chybu-Raildruckueberwachung bei motorstart. Vytáhnout piny z konektoru,odstřihnout u pinu a natupo připájet zpět a OK...

Napsal: čtv 15.02.2007 20:08
od Doktor1
Nebo to taky může být podávací čerpadlo,nebo snímač vačky,Nebo klidně ten vstřik,co byl v toleranci před tím,ale teď už není... Záleží co na to diagnostika..

Napsal: úte 20.02.2007 17:24
od FrANTOMAS
Děkuju za rady...až budu mít auto zpět, napíšu jak to dopadlo (otazka je jestli to někoho jiného než mě zajímá...:) -mojí přítelkyni určitě ne. hehe

Napsal: stř 21.02.2007 00:21
od Atila
Doktor1 píše:Nebo to taky může být podávací čerpadlo,nebo snímač vačky,Nebo klidně ten vstřik,co byl v toleranci před tím,ale teď už není... Záleží co na to diagnostika..
Jo ted uz muze byt tenhle strik v hajzlu uplne a dalsi na hrane tolerance. Nic neobvykleho, koneckoncu vsichni si prozili to same.

Napsal: stř 21.02.2007 06:58
od giovanny
Atila píše:
Doktor1 píše:Nebo to taky může být podávací čerpadlo,nebo snímač vačky,Nebo klidně ten vstřik,co byl v toleranci před tím,ale teď už není... Záleží co na to diagnostika..
Jo ted uz muze byt tenhle strik v hajzlu uplne a dalsi na hrane tolerance. Nic neobvykleho, koneckoncu vsichni si prozili to same.
Všíchni ještě ne a ne :P :P

Napsal: stř 21.02.2007 13:23
od Atila
giovanny píše:
Atila píše:
Doktor1 píše:Nebo to taky může být podávací čerpadlo,nebo snímač vačky,Nebo klidně ten vstřik,co byl v toleranci před tím,ale teď už není... Záleží co na to diagnostika..
Jo ted uz muze byt tenhle strik v hajzlu uplne a dalsi na hrane tolerance. Nic neobvykleho, koneckoncu vsichni si prozili to same.
Všíchni ještě ne a ne :P :P
Jasne, nemelo tam byt "vsichni", ale "nekteri". Napsal jsem blbost. :roll:

Napsal: čtv 22.02.2007 08:07
od giovanny
Atila píše:
giovanny píše:
Atila píše: Jo ted uz muze byt tenhle strik v hajzlu uplne a dalsi na hrane tolerance. Nic neobvykleho, koneckoncu vsichni si prozili to same.
Všíchni ještě ne a ne :P :P
Jasne, nemelo tam byt "vsichni", ale "nekteri". Napsal jsem blbost. :roll:
To neva..jen asi nezbyde než je poměnit všechny na jednou, kolik máš najeto? mám to samé 142kw ,,200 tis km, zatím to funguje ,už jsem ale psal v čr netankuji prakticky vůbec :!:

Mám zkušenost ,,odrovnal jsem tady vstřiky na 330d ,,a jsem si jistý že to bylo naftou.ale k tomu už nemá cenu se vracet to už víme všichni.jen je holt dost tvrdá realita zaplatit takový balík, za tak nepoměrnou součástku- ky,, jako jsou vstřiky vůči celemu autu.- :( //to je lepší asi koupit celý motor :lol:

Napsal: pát 23.02.2007 21:58
od FrANTOMAS
Dneska jsem se byl poptat v servisu, na víše zmíněné závady (od doktora) auto netrpí. Bylo tam vadné, nějaké relé u druhých pojistek. Vlastně upečené, což mělo za následek nějakou chybu při 56 Celsia. Přesně jsem to nepobral, ale teď jí tam už 5 dní startujou a je hodná, ještě víkend a uvidíme. Však ona si počká..., NA MĚ! :huh:

Napsal: ned 25.02.2007 13:06
od Doktor1
Pak napiš,které přesně relé to bylo.. U BMW dělám,ale relé jsem ještě neřešil.. 8O

Napsal: pát 02.03.2007 15:01
od FrANTOMAS
Relé ještě nevím, ted´ se objevila závadu při startu zahřáteho motoru na 54-56 C chyba na vzduchové váze vačky. Snad to píšu správně, nejsem si jistej jak ta formulace přesně zněla. Nemohl jsem se na hovor moc soustředit.

Napsal: úte 27.03.2007 11:07
od FilM
Me cidlo na vacce taky odeslo - docela sranda, teply to nestartovalo, trochu blafalo ale nic. Muselo to uplne vychladnout - t.j. cca 10 hodin. Vymena v autecu, cidlo kolem litru, prace prd.