Stránka 1 z 1

Napsal: stř 13.12.2006 17:21
od Radek
Mam problem u e32 735 (s EML) s volnobehem. Za studena to absolutne nedrzi volnobeh a auto chcipa, po ohrati uz je vse skoro v poradku, jen se mi zda stale celkem nizko cca 600otacek. Zkousel jsem menit vsechny tri cidla na vodu, menil jsem i klapku a vahu vzduchu,ale beze zmeny. Nenapada vas jeste neco? Diky Radek

Napsal: čtv 14.12.2006 00:08
od DOEMIXXX
sice picovina, ale neni to treba svickama nebo "povolenej" kabel od volnobehu..?

Napsal: čtv 14.12.2006 01:55
od hoboj
Tento problém mám ted u 750 s jedním motorem a tipuji to na víčko rozdělovače. Studené se orosí a VN si potom běhá jak chce. Po odhřátí se vlhkost odpaří a VN se uklidní. Ale bohužel nemám kde sehnat víčko na odskoušení této teorie.

Napsal: čtv 14.12.2006 15:22
od Radek
jeste jsem zapomel dodat, ze na LPG je volnobeh i za studena v poradku...

Napsal: pát 22.12.2006 19:46
od Lucas87
Radek píše:jeste jsem zapomel dodat, ze na LPG je volnobeh i za studena v poradku...
Co volnobezny ventil???muze to byt tim??nevim

Napsal: pát 22.12.2006 20:18
od bmwfil
Tak zkus volnoběh nastavit tak na 750 ot. Teda jestli to jde (ja jsem si to tak delal na E30).

Napsal: sob 23.12.2006 13:36
od Radek
Lucas87 píše:
Radek píše:jeste jsem zapomel dodat, ze na LPG je volnobeh i za studena v poradku...
Co volnobezny ventil???muze to byt tim??nevim
EML volnobezny ventil nema

BMWfil: bohuzel to nejde

Jinak jsem vymenil svicky a stale stejne :?

Napsal: sob 23.12.2006 17:27
od danulah
hoboj píše:Tento problém mám ted u 750 s jedním motorem a tipuji to na víčko rozdělovače. Studené se orosí a VN si potom běhá jak chce. Po odhřátí se vlhkost odpaří a VN se uklidní. Ale bohužel nemám kde sehnat víčko na odskoušení této teorie.
Souhlasím s tebou,na mě 750 mám ten sam problém,měněny jak svíčky,vstřiky,fitry,váhy,vše přeměřeno a opravdu to poukazuje na víko,kde sehnat a za kolik???

Napsal: sob 23.12.2006 22:17
od milo
lambda?

Napsal: ned 24.12.2006 08:18
od Fugo
tohle víčko rozdělovače dělá BOSCH a ještě jedna firma na kterou si momentálně nevzpomenu (dodává taky přímo BMW), měl jsem před lety štěstí a koupil 2ks víčka a jedno stálo max do litru, běžná cena je někde kolem 1700kč, jinak pasuje tam také z Renault 25,Espace atd z V6 motory kde bylo použito elektronické vstřokování paliva, jen nesedí číslování válců.

Napsal: ned 24.12.2006 13:12
od danulah
milo píše:lambda?
Proměřena,vše Ok,i záměna konektrů z jedné na druhou......

Napsal: ned 24.12.2006 14:03
od hoboj
takže to víčkem není

Napsal: pát 29.12.2006 16:00
od danulah
hoboj píše:takže to víčkem není
Tak čím???Nějaký konkrétní názor........

Napsal: pát 29.12.2006 20:32
od milo
danulah píše:
milo píše:lambda?
Proměřena,vše Ok,i záměna konektrů z jedné na druhou......
promerena = osciloskopem nebo jenom multimetrem?

Napsal: sob 30.12.2006 13:04
od danulah
milo píše:
danulah píše:
milo píše:lambda?
Proměřena,vše Ok,i záměna konektrů z jedné na druhou......
promerena = osciloskopem nebo jenom multimetrem?
jen mutimetrem a na diagnostice a vycteni pameti zavad žádná chyba

Napsal: sob 30.12.2006 13:47
od Fugo
Všeobecně pokud diagnostika nic nehlásí je třeba jít po těch věcech co ani hlásit nemůže.

Vysoké napětí ,včetně vysokonapětové části zap. cívky a pak až po svíčku.
Palivová soustava od nádrže přes pumpu, vstřikovací lištu a vstřiky (nemusí dávat stejné množství paliva).
Netěsnosti v sání za MAF senzorem.
Celkový stav motoru- změřit kompresní tlaky.