Stránka 1 z 3
Napsal: pon 09.10.2006 21:27
od JaraX
čau, jelikož plánuju přesednutí do větší káry, tak to bude určitě sedma (e38),
konkrétně chci vzít 740i ale nevím jak jede třeba 730i, jak se motory liší spotřebou a tak, nicméně určitě půjde do plynu, proto bych radši silnější variantu.
co se týče 740i nevíte jak se líší první motor M60 od dalšího M62??
rozpočet na auto je velmi omezený, chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k + cca 40-45 počítam že bude stát předělání na sekvenc plyn. takže tak nějak.
a to mám podmínky že tam bude kůže a vůbec co největší výbava. co na to říkáte?
Napsal: pon 09.10.2006 22:01
od pepus
dobry auto pro studenta

sedma se mi taky libi, ja bych bral ale 728, neni zas tak slaba, je to lehci, na ten plyn to bude stat prekopat o par tisic min (jenom sestival) a podvozek asi taky vic vydrzi... navic kuzi nemam rad, takze soc. vybava by mi nevadila
ale jestli se rozhodujes mezi 730 a 740 tak tohle je asi trochu mimo
ja este nejakej rok zustanu u TDS, nejak sem si na nej zvykl

Napsal: pon 09.10.2006 22:03
od pepus
a jeste neco, "chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k" to je trochu optimisticke, ne? je pravda ze ja se koukam teda jenom po tech 728, ty sou pekny tak kolem 200.
Napsal: pon 09.10.2006 22:47
od JaraX
pepus píše:a jeste neco, "chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k" to je trochu optimisticke, ne? je pravda ze ja se koukam teda jenom po tech 728, ty sou pekny tak kolem 200.
po bazarech jich je kupa kolem 120ti, ale většinou vrany, ale musí se najít nějaká dobrá u někoho,
Napsal: pon 09.10.2006 23:09
od M3maniac
JaraX píše:pepus píše:a jeste neco, "chci prodat svojí 325TDS za cca 140k, sedma musí vyjít do cca 110-120k" to je trochu optimisticke, ne? je pravda ze ja se koukam teda jenom po tech 728, ty sou pekny tak kolem 200.
po bazarech jich je kupa kolem 120ti, ale většinou vrany, ale musí se najít nějaká dobrá u někoho,
jediné co se musí.... je to,že se musíš vzpamatovat......snílku

Napsal: úte 10.10.2006 06:48
od Ivo
Kamarád už dlouho kouká taky po sedmě a do 200000kč sou to všechno auta na kterých musíš ještě máknout aby stály za něco tak si kup sedmu za 120000kč a dalších 70000kč si připrav na opravy!!!!!
Napsal: úte 10.10.2006 08:24
od JaraX
ale hovno, to sou zase názory

Greg koupil za 130 a vypadá dobře a zatím bez problémů

Napsal: úte 10.10.2006 08:34
od JaraX
ale jinak souhlas že většina jich je nahovno, ale dají se najít dobré kousky.
Napsal: úte 10.10.2006 09:54
od Greg
ja jsem sice koupil za 130 ale par mesicu spatky chtel za ni majitel 199k a jen proto ze na penize hodne pospichal sel s cenou hodne dolu... jinak stale tam mam nucene vydaje ejste minmalne 20k aby to bylo ve stavu jakej bych si predstavoval...
navic dpar tydnu jsem vyslovene objizdel tyhle ty bazarove do 150k a ani jedna me nazaujala. Optimismus ze koupis do 120 dobrou ve full vybave je docela velkej optimismus, mezi nami i to ze za tvy tds dostanes 140

ale treba jo. doporucuji prochazet anonnci a podobne a pak mzues zmusit nekoho i ukecavat, vetsinou ty auta kazdej prodava strasne dlouho tak pod vidinou prodeje pujde s cenou i dolu.
a jestli 730i nebo 740i... no ja bych klidne volil i 728i, tahne opravdu slusne na tech svych 1750kg (coz je asi stejna vaha jako kdyz ve 36 sedi tri poradni chlapi) a spotreba se da krasne hlidat mezi 8 az 9, ve tvem pripade teda asi k desiti

a da se tim padem prezit i bez plynu. jinak je pravda ze osmivalce do sedmy padnou vice, maji takovy prijemnejsi zatah a i pri ubrani plynu porad jedou, takze zadna cukana krecovita jizda. ja jsem se 730i max spokojenej, spotreba mezi 9 a 10 coz mi vyhovuje. odhaduji ze u 740i se to nebude moc lisit, max o litrik ale hodne zalezi jakou mas nohu, to pak jde drasticky navrh. Vzhledem k tomu ze asi nebudes kupovat rv97 a mladsi, tak steptronik asi nebude, doporucuji proto radeji manual, urcite se snim ta spotreba da hlidat vice. 740i pak ma vyhodu ze manualy byly sestikvalty.
kuwa jsem se nejak rozepsal
Napsal: úte 10.10.2006 09:55
od krakatit
kdyz uz tak 740i 4,0 nebo M62 4,4... 730i nevim no... jede to ale kdyz uz tak uz....spotreba neni o moc vetsi s 740i
Napsal: úte 10.10.2006 10:00
od JaraX
Greg píše:ja jsem sice koupil za 130 ale par mesicu spatky chtel za ni majitel 199k a jen proto ze na penize hodne pospichal sel s cenou hodne dolu... jinak stale tam mam nucene vydaje ejste minmalne 20k aby to bylo ve stavu jakej bych si predstavoval...
navic dpar tydnu jsem vyslovene objizdel tyhle ty bazarove do 150k a ani jedna me nazaujala. Optimismus ze koupis do 120 dobrou ve full vybave je docela velkej optimismus, mezi nami i to ze za tvy tds dostanes 140

ale treba jo. doporucuji prochazet anonnci a podobne a pak mzues zmusit nekoho i ukecavat, vetsinou ty auta kazdej prodava strasne dlouho tak pod vidinou prodeje pujde s cenou i dolu.
a jestli 730i nebo 740i... no ja bych klidne volil i 728i, tahne opravdu slusne na tech svych 1750kg (coz je asi stejna vaha jako kdyz ve 36 sedi tri poradni chlapi) a spotreba se da krasne hlidat mezi 8 az 9, ve tvem pripade teda asi k desiti

a da se tim padem prezit i bez plynu. jinak je pravda ze osmivalce do sedmy padnou vice, maji takovy prijemnejsi zatah a i pri ubrani plynu porad jedou, takze zadna cukana krecovita jizda. ja jsem se 730i max spokojenej, spotreba mezi 9 a 10 coz mi vyhovuje. odhaduji ze u 740i se to nebude moc lisit, max o litrik ale hodne zalezi jakou mas nohu, to pak jde drasticky navrh. Vzhledem k tomu ze asi nebudes kupovat rv97 a mladsi, tak steptronik asi nebude, doporucuji proto radeji manual, urcite se snim ta spotreba da hlidat vice. 740i pak ma vyhodu ze manualy byly sestikvalty.
kuwa jsem se nejak rozepsal
no jasně, pokud na benál tak 728 nebo 730i ale radši toho 740i v plynu, a nejlépe 4,4 M62, asi to odložím na jaro a seženu do té doby nějaký kilčo a bude jinde kde vybírat.
Napsal: úte 10.10.2006 10:27
od JaraX
Greg píše:ja jsem sice koupil za 130 ale par mesicu spatky chtel za ni majitel 199k a jen proto ze na penize hodne pospichal sel s cenou hodne dolu... jinak stale tam mam nucene vydaje ejste minmalne 20k aby to bylo ve stavu jakej bych si predstavoval...
navic dpar tydnu jsem vyslovene objizdel tyhle ty bazarove do 150k a ani jedna me nazaujala. Optimismus ze koupis do 120 dobrou ve full vybave je docela velkej optimismus, mezi nami i to ze za tvy tds dostanes 140

ale treba jo. doporucuji prochazet anonnci a podobne a pak mzues zmusit nekoho i ukecavat, vetsinou ty auta kazdej prodava strasne dlouho tak pod vidinou prodeje pujde s cenou i dolu.
a jestli 730i nebo 740i... no ja bych klidne volil i 728i, tahne opravdu slusne na tech svych 1750kg (coz je asi stejna vaha jako kdyz ve 36 sedi tri poradni chlapi) a spotreba se da krasne hlidat mezi 8 az 9, ve tvem pripade teda asi k desiti

a da se tim padem prezit i bez plynu. jinak je pravda ze osmivalce do sedmy padnou vice, maji takovy prijemnejsi zatah a i pri ubrani plynu porad jedou, takze zadna cukana krecovita jizda. ja jsem se 730i max spokojenej, spotreba mezi 9 a 10 coz mi vyhovuje. odhaduji ze u 740i se to nebude moc lisit, max o litrik ale hodne zalezi jakou mas nohu, to pak jde drasticky navrh. Vzhledem k tomu ze asi nebudes kupovat rv97 a mladsi, tak steptronik asi nebude, doporucuji proto radeji manual, urcite se snim ta spotreba da hlidat vice. 740i pak ma vyhodu ze manualy byly sestikvalty.
kuwa jsem se nejak rozepsal
btw a za kolik chceš prodávat TDSu. r.v.1995, po laku z duvodu koroze, vše dobře opraveno, vyvařeno apod,
výbava individual modrý interier, 4xel. okna, vyhřívaný trysky ostřikovaču, vyhřívaný zámky, anatomický sedačky, sklopáky vzadu, čtecí lampičky, klima, velkej BC, sportovní trojramínko volant, tempomat, loketka, nekuřáckej paket,
nové přední tlumiče Billstein (5000km), nové kotouče a desky (předek 5000km) zadek ještě v krabici k autu, nové filtry všude, sportovní filtr Green, nové náplně všude včetně převodovky a diferaku, nové silenbloky na ramenách, nové silenbloky motoru, nové podávací čerpadlo v nádrži, po GO vstřikovacího před 30 000km, nový řídící vstřik, seřízený všechny ostatní vstřiky, seřízeno čerpadlo, měřeno turbo (0,8BAR), měřeno tlaky ve válcích a 31-32BAR všude!!!!!!! nové zimáky na plecháčích k autu, neMkovej nárazník, apod.
jo a muzika základní vepředu vyměněna za XPLOADy, raido BMW bussines + Sony GTO-200 MP3 WMA Dargon individual podsvíceni

.
Napsal: úte 10.10.2006 10:37
od Greg
JaraX píše:
btw a za kolik chceš prodávat TDSu. r.v.1995, po laku z duvodu koroze, vše dobře opraveno, vyvařeno apod,
výbava individual modrý interier, 4xel. okna, vyhřívaný trysky ostřikovaču, vyhřívaný zámky, anatomický sedačky, sklopáky vzadu, čtecí lampičky, klima, velkej BC, sportovní trojramínko volant, tempomat, loketka, nekuřáckej paket,
nové přední tlumiče Billstein (5000km), nové kotouče a desky (předek 5000km) zadek ještě v krabici k autu, nové filtry všude, sportovní filtr Green, nové náplně všude včetně převodovky a diferaku, nové silenbloky na ramenách, nové silenbloky motoru, nové podávací čerpadlo v nádrži, po GO vstřikovacího před 30 000km, nový řídící vstřik, seřízený všechny ostatní vstřiky, seřízeno čerpadlo, měřeno turbo (0,8BAR), měřeno tlaky ve válcích a 31-32BAR všude!!!!!!! nové zimáky na plecháčích k autu, neMkovej nárazník, apod.
jo a muzika základní vepředu vyměněna za XPLOADy, raido BMW bussines + Sony GTO-200 MP3 WMA Dargon individual podsvíceni

.
povime si az to prodas... ja uz jsem se tohodle optimismu trochu zbavil a i kdyz mas na aute vybavu a opravy treba i za 200k tak ti dneska v tyhle republice nikdo nezaplati... muj odhad je ze kdyz za to budes chtit 100, 110, tak to do tydne bude fuc, kdyz za to budes chtit 140 tak to muzes prodavat i pul roku a stejne pak pujdes s cenou dolu... ale rad si pockam jak to dopadne a samozrejme ze ti preju aby se prodal co nejvys
Napsal: úte 10.10.2006 10:39
od JaraX
Greg píše:JaraX píše:
btw a za kolik chceš prodávat TDSu. r.v.1995, po laku z duvodu koroze, vše dobře opraveno, vyvařeno apod,
výbava individual modrý interier, 4xel. okna, vyhřívaný trysky ostřikovaču, vyhřívaný zámky, anatomický sedačky, sklopáky vzadu, čtecí lampičky, klima, velkej BC, sportovní trojramínko volant, tempomat, loketka, nekuřáckej paket,
nové přední tlumiče Billstein (5000km), nové kotouče a desky (předek 5000km) zadek ještě v krabici k autu, nové filtry všude, sportovní filtr Green, nové náplně všude včetně převodovky a diferaku, nové silenbloky na ramenách, nové silenbloky motoru, nové podávací čerpadlo v nádrži, po GO vstřikovacího před 30 000km, nový řídící vstřik, seřízený všechny ostatní vstřiky, seřízeno čerpadlo, měřeno turbo (0,8BAR), měřeno tlaky ve válcích a 31-32BAR všude!!!!!!! nové zimáky na plecháčích k autu, neMkovej nárazník, apod.
právě pod 100 TDSa nejsou vůbec, takže kolem 130je podle mě real cena.
jo a muzika základní vepředu vyměněna za XPLOADy, raido BMW bussines + Sony GTO-200 MP3 WMA Dargon individual podsvíceni

.
povime si az to prodas... ja uz jsem se tohodle optimismu trochu zbavil a i kdyz mas na aute vybavu a opravy treba i za 200k tak ti dneska v tyhle republice nikdo nezaplati... muj odhad je ze kdyz za to budes chtit 100, 110, tak to do tydne bude fuc, kdyz za to budes chtit 140 tak to muzes prodavat i pul roku a stejne pak pujdes s cenou dolu... ale rad si pockam jak to dopadne a samozrejme ze ti preju aby se prodal co nejvys
právě pod 100 TDSa nejsou vůbec, takže kolem 130je podle mě real cena.
Napsal: úte 10.10.2006 16:34
od GeorgosAc
vidis uz ted si slevil 10 tisic a jeste ani neprodavas......

Napsal: úte 10.10.2006 17:59
od Jawak
On se Jarda díval asi moc na toho typa z českýho rapu "Ivanhoe", ale holku jsem sbalil na motorku (a bílou, ne černou!)

Napsal: úte 10.10.2006 19:00
od major
Járo, přeju ti sice aby jsi za to ty prachy co chceš dostal, ale já v létě prodával TDSo touringa z 97 roku, s novou spojkou, vyměněným čerpadlem, novým podvozkem, kotoučema, destičkama atd., tedy ve velmi slušném stavu a byl jsem rád, když jsem za něj dostal něco přes 140K. Ale možná budeš mít štěstí.
Napsal: úte 10.10.2006 21:16
od pepus
Napsal: stř 11.10.2006 00:22
od Memory
Z ojetiny nikdy novou káru neuděláte, ač se snažíte sebevíc. Čím nižší cena tím vyšší výdaje na opravy a hlášky typu že tamten koupil za tolik opravdu neberu jako vážné argumenty. Já bych koupil pokud mozno co v možná nejlepším stavu i za vyšší cenu a bylo by na nějakou dobu bez investic... btw těm investicím se dřív nebo později nevyhne nikdo...
Napsal: stř 11.10.2006 09:06
od JaraX
Memory píše:Z ojetiny nikdy novou káru neuděláte, ač se snažíte sebevíc. Čím nižší cena tím vyšší výdaje na opravy a hlášky typu že tamten koupil za tolik opravdu neberu jako vážné argumenty. Já bych koupil pokud mozno co v možná nejlepším stavu i za vyšší cenu a bylo by na nějakou dobu bez investic... btw těm investicím se dřív nebo později nevyhne nikdo...
jo, čím nižší cena tím vyšší výdaje na opravu, to platí ale jen někdy, navíc stále platí čím vyšší je cena tím víc na tom ztratím, proto ani kdybych měl 500 000 tak si koupím sedmu max za 200 000, a né za pul mega aby byla za rok za půlku. BTW TDS mě stála 90k a vcelku bez problémů, dělali se hlavně věci co se dělat nemuseli.