Stránka 1 z 1

Napsal: pát 03.03.2006 11:15
od 524td
Zdravím všechny a chci se zeptat na vaše nazory, který vůz by jste si koupili radši 730D nebo 740D a proč, popřípadě vaše zkušenosti. Předem děkuji všem za příspěvky.

Napsal: pát 03.03.2006 11:24
od Hitman
vzdycky vsichni ti poradi tu silnejsi verzi ;) na to se nema cenu ptat ;) svez se v tom a uvidis...

Napsal: pát 03.03.2006 13:04
od Slid
Já si zase myslím že je lepčí 730d než 740d.....730d je unás více takže když se něco posere dá se vybírat ale 740d je jich dost málo.

Napsal: pát 03.03.2006 14:10
od bpytlik
Rozum voli 730d, min se sere a kdyz uz se neco posere, levnejsi oprava nez na 740d, kde je vsechno zdvojene. Ale srdce rika jasne 740d a chip na 333ps, a ja moc rozum neposloucham, takze jasne 740d :)

Napsal: pát 03.03.2006 19:40
od Martinéz
zalezi taky jakej ses typ ridice. 740d uz neni o spotrebe, ale o kroutaku. takze pokud ses dalnicni pozirac kilometru dvoustovkou v levym pruhu a nebojis se velkyho objemu a automatu, ber 740d. Pokud litas po okrskach ci po meste (kde je vyhoda lehciho motoru a obratnosti), chces mit spotrebu jako kazdy TDs a treba hledas manual, ber 730d.


to bpytlicek: ja bych se tenhle motor bal chipovat kdyz se o nem vsude rika jak se sere, navic udelat z 240k 333k podle myho neni vubec zdravy jestli je to vubec realny...

Napsal: sob 04.03.2006 14:16
od M3maniac
Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8 :-) turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty

Napsal: sob 04.03.2006 21:19
od krakatit
M3maniac píše:Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8 :-) turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty
papa ve 130tkm delaji motory v cem? v 730d a nebo 740d nebo oboji?
Boha jeho to si radsi necham 740i ktera jezdi za 11-12,5l.... 8O

Napsal: sob 04.03.2006 22:41
od M3maniac
krakatit píše:
M3maniac píše:Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8 :-) turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty
papa ve 130tkm delaji motory v cem? v 730d a nebo 740d nebo oboji?
Boha jeho to si radsi necham 740i ktera jezdi za 11-12,5l.... 8O
není to pravidlo ale par 740d jsem už s tímto problémem viděl....730d je podle mě bez problému...hlavně jsou daleko dostupnější díly...jedinej neduh 3,0d vstřiky-turbo,ale to je většinou zub času nebo zacházení....a u těchto motoru taky naftou z JZD :D

Napsal: ned 05.03.2006 03:07
od bpytlik
krakatit píše:
M3maniac píše:Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8 :-) turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty
papa ve 130tkm delaji motory v cem? v 730d a nebo 740d nebo oboji?
Boha jeho to si radsi necham 740i ktera jezdi za 11-12,5l.... 8O
Neboj, jestli jezdis s 740i za 11, tak s 730d by jsi jezdil za 6 :)

Napsal: ned 05.03.2006 12:33
od 524td
Tak myslím, že půjdeme do 730D. 740D je určitě také paráda, ale při případných problémech s motorem jsou náhradní díly na 730D určitě dostupnější.