Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

730D nebo 740D

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#1 Příspěvek od 524td »

Zdravím všechny a chci se zeptat na vaše nazory, který vůz by jste si koupili radši 730D nebo 740D a proč, popřípadě vaše zkušenosti. Předem děkuji všem za příspěvky.
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Hitman »

vzdycky vsichni ti poradi tu silnejsi verzi ;) na to se nema cenu ptat ;) svez se v tom a uvidis...
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#3 Příspěvek od Slid »

Já si zase myslím že je lepčí 730d než 740d.....730d je unás více takže když se něco posere dá se vybírat ale 740d je jich dost málo.
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od bpytlik »

Rozum voli 730d, min se sere a kdyz uz se neco posere, levnejsi oprava nez na 740d, kde je vsechno zdvojene. Ale srdce rika jasne 740d a chip na 333ps, a ja moc rozum neposloucham, takze jasne 740d :)
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#5 Příspěvek od Martinéz »

zalezi taky jakej ses typ ridice. 740d uz neni o spotrebe, ale o kroutaku. takze pokud ses dalnicni pozirac kilometru dvoustovkou v levym pruhu a nebojis se velkyho objemu a automatu, ber 740d. Pokud litas po okrskach ci po meste (kde je vyhoda lehciho motoru a obratnosti), chces mit spotrebu jako kazdy TDs a treba hledas manual, ber 730d.


to bpytlicek: ja bych se tenhle motor bal chipovat kdyz se o nem vsude rika jak se sere, navic udelat z 240k 333k podle myho neni vubec zdravy jestli je to vubec realny...
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#6 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8 :-) turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#7 Příspěvek od krakatit »

M3maniac píše:Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8 :-) turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty
papa ve 130tkm delaji motory v cem? v 730d a nebo 740d nebo oboji?
Boha jeho to si radsi necham 740i ktera jezdi za 11-12,5l.... 8O
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#8 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

krakatit píše:
M3maniac píše:Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8 :-) turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty
papa ve 130tkm delaji motory v cem? v 730d a nebo 740d nebo oboji?
Boha jeho to si radsi necham 740i ktera jezdi za 11-12,5l.... 8O
není to pravidlo ale par 740d jsem už s tímto problémem viděl....730d je podle mě bez problému...hlavně jsou daleko dostupnější díly...jedinej neduh 3,0d vstřiky-turbo,ale to je většinou zub času nebo zacházení....a u těchto motoru taky naftou z JZD :D
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od bpytlik »

krakatit píše:
M3maniac píše:Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8 :-) turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty
papa ve 130tkm delaji motory v cem? v 730d a nebo 740d nebo oboji?
Boha jeho to si radsi necham 740i ktera jezdi za 11-12,5l.... 8O
Neboj, jestli jezdis s 740i za 11, tak s 730d by jsi jezdil za 6 :)
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#10 Příspěvek od 524td »

Tak myslím, že půjdeme do 730D. 740D je určitě také paráda, ale při případných problémech s motorem jsou náhradní díly na 730D určitě dostupnější.
Odpovědět