Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
730D nebo 740D
zalezi taky jakej ses typ ridice. 740d uz neni o spotrebe, ale o kroutaku. takze pokud ses dalnicni pozirac kilometru dvoustovkou v levym pruhu a nebojis se velkyho objemu a automatu, ber 740d. Pokud litas po okrskach ci po meste (kde je vyhoda lehciho motoru a obratnosti), chces mit spotrebu jako kazdy TDs a treba hledas manual, ber 730d.
to bpytlicek: ja bych se tenhle motor bal chipovat kdyz se o nem vsude rika jak se sere, navic udelat z 240k 333k podle myho neni vubec zdravy jestli je to vubec realny...
to bpytlicek: ja bych se tenhle motor bal chipovat kdyz se o nem vsude rika jak se sere, navic udelat z 240k 333k podle myho neni vubec zdravy jestli je to vubec realny...
Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8
turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty

papa ve 130tkm delaji motory v cem? v 730d a nebo 740d nebo oboji?M3maniac píše:Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty
Boha jeho to si radsi necham 740i ktera jezdi za 11-12,5l....

není to pravidlo ale par 740d jsem už s tímto problémem viděl....730d je podle mě bez problému...hlavně jsou daleko dostupnější díly...jedinej neduh 3,0d vstřiky-turbo,ale to je většinou zub času nebo zacházení....a u těchto motoru taky naftou z JZDkrakatit píše:papa ve 130tkm delaji motory v cem? v 730d a nebo 740d nebo oboji?M3maniac píše:Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty
Boha jeho to si radsi necham 740i ktera jezdi za 11-12,5l....

Neboj, jestli jezdis s 740i za 11, tak s 730d by jsi jezdil za 6krakatit píše:papa ve 130tkm delaji motory v cem? v 730d a nebo 740d nebo oboji?M3maniac píše:Pokud nevíš co s penězma na servis tak si kup 740d,ale to by sis už asi koupil novou.Pokud chceš dobrou radu kup si 730d....740d půjdeš vše kupovat do bmw nebo shánět 3měsíce po všech čertech...vstřiky ,je jich 8turbo atd. Pak taky rády motory říkají pápá třeba ve 130tkm...na 730d koupíš vše za třetinovou cenu.... a pasuje to z více aut...a jezdí za 8-11l nafty
Boha jeho to si radsi necham 740i ktera jezdi za 11-12,5l....
