Stránka 1 z 1
Napsal: stř 26.10.2005 16:52
od darmon
Tak co Jakube

ja uz naky fotky videl, das to sem, sic to malokdo oceni ?

Napsal: stř 26.10.2005 17:50
od bpytlik
Myslis ty spatne svary?

Napsal: stř 26.10.2005 18:31
od darmon
mne ty svary prisly v cajku..to zas ten blbecek nemel do ceho rejpat

...osobne mi prijde logicky to svarit poradne a jeste tam toho nasrat hodne aby to vydrzelo nez vyrabet design roku
Napsal: stř 26.10.2005 18:48
od Fugo
Ještě na tom dělám, chybí mě intercoolery. Svary vskutku nejsou super je to dáno tím že je to vařeno nerezem a co2 plynem, argon jsem neměl, což ale na funkčnosti nic nemění a navíc celý svody jsou omotaný ThermoTecem takže to není vidět samozřejmě potrubí tlakového vzduchu z turbín už bude zavařeno TIGem aby to bylo hezký. na pohled to bude vypadat jako na fotkách od Dinanu (umístění intercoolerů, ty trubky k nim a pravděpodobně prosekaná kapota ) je to stavěno podle John in DC na roadfly v sekci E31 , kde jak píše při plnícím tlaku 0.35bar má 444PS až to bude komplet hotový jistě poreferuju.
Napsal: stř 26.10.2005 19:09
od darmon
parada !
Napsal: stř 26.10.2005 19:09
od Fugo
ještě doplnění motor byl vyndán ,nové pístní kroužky,šály,veškerá těsnění,gufera,srovnaný hlavy, zabroušený ventily, všechny díly kromě ojničních šál origo BMW, motor byl vyčistěn, nové hadice na ASC+T, nový hadice k automatu (původně byly trubky), zatím to jen materiálu vyšlo na cca 90tis kč. většinu věcí jsem dělal sám kromě věcí co nedokážu jako frézování, vypalování na plasmě, větší soustružení. Motor je již zpět v autě ,chytnul hned, teď se bude čekat na ty intercoolery který musim nechat vyrobit na míru a ještě se bude čekat na KN filtry. Časem budou fotky na mých stránkách.
Napsal: stř 26.10.2005 19:14
od darmon
uz mas nakou predstavu co s prevodovkou a diferakem , nebo to proste nechavas bejt a ono to nak dopadne a pak poresi ?
Napsal: stř 26.10.2005 19:28
od Fugo
ten amik taky nic neřešil a zatim to chodí, nemíním s tím někde hrabat nebo se prudce rozjíždět myslím že když tomu dám když už to bude rozjetý takže by problém být nemusel.
Napsal: stř 26.10.2005 20:00
od darmon
mozna hnout chladicem automatu nekam kde by to lip chladilo a dat vetsi...evidentne to almara teda unese takze jedinej problem bude jestli uchladi...
Napsal: stř 26.10.2005 20:07
od Fugo
určitě kdyby byl problém je možno připojit ještě jeden seriově, mám ho připravenej, hadice mě udělaj k němu na míru je to chladič vzduch/vzduch.
Napsal: čtv 27.10.2005 16:28
od darmon
nemam dalsich otazek

Napsal: pát 04.11.2005 13:49
od Martinéz

takovyhle upravy me hodne berou, preju hodne stesti..jen bych se pokusil jeste o manual kdyz uz bych se pustil do takovejch veci
ultimativni e32 je pro me zajimavejsi nez nahoneny e36 nebo e30..
Napsal: pát 04.11.2005 23:22
od danulah
Přeju hodně zdaru,taky bych bral dát do 12 hrnku turbínu,ale ty finance ...