Stránka 1 z 1

Napsal: ned 16.10.2005 14:58
od hoboj
Nazdar pánové, poradí někdo kde je nějaký vypouštěcí šroub/ventil u 750-ky. A? hledám jak hledám tak nic nemůžu najít.

Napsal: ned 16.10.2005 15:35
od Hitman
resil jsem to tak ze jsem proste povolil jednu hadici a nechal odtect :) trochu barbarske ale funguje u vsech vozu :)

Napsal: ned 16.10.2005 17:23
od hoboj
Hitman píše:resil jsem to tak ze jsem proste povolil jednu hadici a nechal odtect :) trochu barbarske ale funguje u vsech vozu :)
to mě samozřejmě taky napadlo, ale problem je v tom, že když odpojím spodní hadici od chladiče tak vytečou tak tři litry vody.

Napsal: ned 16.10.2005 18:01
od Hitman
ja to delal taky od oka :)

Napsal: ned 16.10.2005 18:30
od Fugo
na bloku motoru v cca polovině na každé straně je šroub na klíč č.13 tím to vypustíš, u 750 se normálně dostaneš jen na pravej po vyndání nádobky na ostřikovače, na druhý straně bys asi musel nejmeně vyndat olejový filtr.

Napsal: ned 16.10.2005 19:00
od hoboj
Fugo píše:na bloku motoru v cca polovině na každé straně je šroub na klíč č.13 tím to vypustíš, u 750 se normálně dostaneš jen na pravej po vyndání nádobky na ostřikovače, na druhý straně bys asi musel nejmeně vyndat olejový filtr.
Díky za radu.

Napsal: stř 19.10.2005 23:04
od hoboj
Fugo píše:na bloku motoru v cca polovině na každé straně je šroub na klíč č.13 tím to vypustíš, u 750 se normálně dostaneš jen na pravej po vyndání nádobky na ostřikovače, na druhý straně bys asi musel nejmeně vyndat olejový filtr.
Na levé straně se ze spodu (po sundání plechového krytu) to jde celkem dobře stranovým klíčem a na pravé tam překáží startér - takže gola s kloubem. Ze zhora ani náhodou.

Napsal: sob 29.10.2005 09:06
od CharlitoCZ
taktak, povolil jsem hadici + šroub pod chladičem, vytekly asi taky taky 3 litry, tak jsem to nechat tak 20 sec na neutrálu a vyteklo další půl litru, pak jsem to zavřel a nalil zpátky cca 5l :D