Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 27.01.2005 13:56
od RostaO
...a je to e32. Nejsem tak natvrdlej, jak si myslite...vim, ze to znamena, ze to ma malo chladici kapaliny. Jenze....je ji tam dost a je urcite umrely nektery cidlo, ktery tu vysku hladiny hlida.
Chtel bych tedy poprosit nekoho fundovaneho (Darmone, moc prosim...) aby mi poradil, kde to cidlo je, resp. ktery to je....po blizsim ohledani jsem na sel cidla 2 - na chladici, vpravo, cca 10cm od vrchu zboku a na expanzce. Ktery to muze byt? Nebo jaky maji mit odpor ty cidla? ...nebo je tam jeste nejaky dalsi?
Diky za relevantni odpovedi
Napsal: čtv 27.01.2005 14:20
od darmon
RostaO píše:...a je to e32. Nejsem tak natvrdlej, jak si myslite...vim, ze to znamena, ze to ma malo chladici kapaliny. Jenze....je ji tam dost a je urcite umrely nektery cidlo, ktery tu vysku hladiny hlida.
Chtel bych tedy poprosit nekoho fundovaneho (Darmone, moc prosim...) aby mi poradil, kde to cidlo je, resp. ktery to je....po blizsim ohledani jsem na sel cidla 2 - na chladici, vpravo, cca 10cm od vrchu zboku a na expanzce. Ktery to muze byt? Nebo jaky maji mit odpor ty cidla? ...nebo je tam jeste nejaky dalsi?
Diky za relevantni odpovedi
je to to na expance (to na chladici je od elektricky vrtule) numera neznam, bentley je doma ja v praci,
Napsal: čtv 27.01.2005 16:11
od Manag7er
Nové od FEBI stojí 650,- , originál z hlavy nevím.
Ale na vrakárně je jich hafo a většinou trefiš na funkční.
Napsal: čtv 27.01.2005 16:28
od RostaO
...diky chlapaci, v sobotu na to mrknu. Jsem rad, ze clovek narazi na znalce

Napsal: sob 29.01.2005 00:42
od hoboj
Vevnitř v tom čidle je jazýčkový relé které se spíná tím kroužkem zvenku. S největší pravděpodobností jsou bud zoxidované kontakty na čidle nebo uhnilé to relé vevnitř.
Napsal: pon 31.01.2005 13:55
od RostaO
dik, bylo to cely vyhnily, ale povedlo se nam to jeste sletovat, takze to zase facha jak ma.