Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
dovoz ze zahraničí
Zdar bejci.jak to vůbec ted vypadá s dovozem ze zahraničí?Slišel jsem něco vo tom když mám svoje český noty tak musím jít snad na nějakou homologaci do BMW kde mě přepíšou číslo karosérie a taky snad je jedno jaký papíry to prej jsou voni prostě dělaj jako přestavby.Prej to stojí kolem 2.Tak nevím Chlapy poradte kdo jste to už takhle dělal.-----Dˇ
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
alex> neznam slovensky zakony.
e38>zadna cernota, http://www.autoscout24.de , http://www.mobile.de, tyhle dva servery pouzivam, zadny trable, jezdim to s vlekem, doject do ciziny pro auto, zaplatit, vzit si papiry (vzdycky to bylo z bazaru takze uz odhlaseny), nalozit na vlek, dovezt do prahy, na technickou a na urad (dovozy dela inspektorat v motole) a to je vse.
e38>zadna cernota, http://www.autoscout24.de , http://www.mobile.de, tyhle dva servery pouzivam, zadny trable, jezdim to s vlekem, doject do ciziny pro auto, zaplatit, vzit si papiry (vzdycky to bylo z bazaru takze uz odhlaseny), nalozit na vlek, dovezt do prahy, na technickou a na urad (dovozy dela inspektorat v motole) a to je vse.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1127
- Kontaktovat uživatele:
hehe v motole to znam tam bydlim hehedarmon píše:alex> neznam slovensky zakony.
e38>zadna cernota, http://www.autoscout24.de , http://www.mobile.de, tyhle dva servery pouzivam, zadny trable, jezdim to s vlekem, doject do ciziny pro auto, zaplatit, vzit si papiry (vzdycky to bylo z bazaru takze uz odhlaseny), nalozit na vlek, dovezt do prahy, na technickou a na urad (dovozy dela inspektorat v motole) a to je vse.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
plodnej prispevek do diskuzeSlávek píše:hehe v motole to znam tam bydlim hehedarmon píše:alex> neznam slovensky zakony.
e38>zadna cernota, http://www.autoscout24.de , http://www.mobile.de, tyhle dva servery pouzivam, zadny trable, jezdim to s vlekem, doject do ciziny pro auto, zaplatit, vzit si papiry (vzdycky to bylo z bazaru takze uz odhlaseny), nalozit na vlek, dovezt do prahy, na technickou a na urad (dovozy dela inspektorat v motole) a to je vse.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
dobre dobre ja napisu teda vetsi rozbor. At mne kdyztak Rene nebo Fugo opravi a doplni, je mnoho variant a ne vsechny jsem zkusil na vlastni kuzi.
Plati se cena plus tamni dph. Kdyz tam maj uvedenou cenu jako export price tak holt musis pripocist jeste mistni dph.
Auta odhlaseny = auta bez spz, tak to je v nemecku skoro ve vsech bazarech,jeste jsem nevidel aby to bylo jinak ale nevylucuju to. Jde o to ze po dobu co to tam stoji nikdo nechce platit pojisteni, ktery je treba na sedmu docela vysoky.
Kdyz jezdis s vlekem jako ja tak se o nic nestaras. Ja jezdim bud sam, takze nemam jinou moznost nebo s nekym a to berem taky vlek, protoze to je proste vyhodnejsi, tak jako tak to jsou auta pro nekoho a ten nekdo plati komplet naklady a je podstatne vyhodnejsi zaplatit o trochu vyssi spotrebu (s vlekem jsem v prumeru na 17ti) nez prazdny auto + prevozky (viz dale).
Takze jednotlivy varianty dovozu.
1) vlek - prijedes, nalozis auto a odjedes.
2) dovoz po vlastni ose. - potrebujes mezinarodni prevozky, stoji kolem 130 euro, je to ruzny v kazdy zemi, a v nemecku se to lisi i podle spolkovy zeme. plati myslim mesic, je v nich pojisteni, jsou to ty s cervenym pruhem s vyznacenou platnosti. Ty ti vystavi mistni urad ale musi se tam s autem. V bazaru to je jednoduchy, tam ti puci jejich docasny prevozky (zluty pruh) a zajedes si tam. Kdyz to je od cloveka tak bud to nema jeste odhlaseny a na beznych spz, tak tam zajedete a vystavi se rovnou mezinarodni. Kdyz to ma odhlaseny, tak se musi bez auta na urad pro zluty, se zlutejma znovu na ten samej urad a s autem pro cerveny a pak pryc.
Prihlaseni v CR, kdyz to je auto na vleku, tak na inspektorat co dela dovozy a zahajit rizeni, oni ti daj cesky prevozky, kdyz je na vlastni ose tak se to da resit na tech cizich prevozkach.
U auta homologovanyho v eu (je to v technicaku, takova smes znaku) staci zajet na stk, projit nebo zaplatit, vratit se na inspektorat a odjet se znackama.
U auta bez homologace a mladsiho osmi let je postup stejnej, akorat auto musi splnovat emisni normy a musi se s tim na technickou co ma zvlastni povereni tohle delat.
Auto starsi osmi let si musis predelat na cesky papiry, s tim zkusenost osobni nemam, nic takovyho jsem nevez.
Od toho se taky odvijej poplatky, v kazdym pripade jsou jiny.
Plati se cena plus tamni dph. Kdyz tam maj uvedenou cenu jako export price tak holt musis pripocist jeste mistni dph.
Auta odhlaseny = auta bez spz, tak to je v nemecku skoro ve vsech bazarech,jeste jsem nevidel aby to bylo jinak ale nevylucuju to. Jde o to ze po dobu co to tam stoji nikdo nechce platit pojisteni, ktery je treba na sedmu docela vysoky.
Kdyz jezdis s vlekem jako ja tak se o nic nestaras. Ja jezdim bud sam, takze nemam jinou moznost nebo s nekym a to berem taky vlek, protoze to je proste vyhodnejsi, tak jako tak to jsou auta pro nekoho a ten nekdo plati komplet naklady a je podstatne vyhodnejsi zaplatit o trochu vyssi spotrebu (s vlekem jsem v prumeru na 17ti) nez prazdny auto + prevozky (viz dale).
Takze jednotlivy varianty dovozu.
1) vlek - prijedes, nalozis auto a odjedes.
2) dovoz po vlastni ose. - potrebujes mezinarodni prevozky, stoji kolem 130 euro, je to ruzny v kazdy zemi, a v nemecku se to lisi i podle spolkovy zeme. plati myslim mesic, je v nich pojisteni, jsou to ty s cervenym pruhem s vyznacenou platnosti. Ty ti vystavi mistni urad ale musi se tam s autem. V bazaru to je jednoduchy, tam ti puci jejich docasny prevozky (zluty pruh) a zajedes si tam. Kdyz to je od cloveka tak bud to nema jeste odhlaseny a na beznych spz, tak tam zajedete a vystavi se rovnou mezinarodni. Kdyz to ma odhlaseny, tak se musi bez auta na urad pro zluty, se zlutejma znovu na ten samej urad a s autem pro cerveny a pak pryc.
Prihlaseni v CR, kdyz to je auto na vleku, tak na inspektorat co dela dovozy a zahajit rizeni, oni ti daj cesky prevozky, kdyz je na vlastni ose tak se to da resit na tech cizich prevozkach.
U auta homologovanyho v eu (je to v technicaku, takova smes znaku) staci zajet na stk, projit nebo zaplatit, vratit se na inspektorat a odjet se znackama.
U auta bez homologace a mladsiho osmi let je postup stejnej, akorat auto musi splnovat emisni normy a musi se s tim na technickou co ma zvlastni povereni tohle delat.
Auto starsi osmi let si musis predelat na cesky papiry, s tim zkusenost osobni nemam, nic takovyho jsem nevez.
Od toho se taky odvijej poplatky, v kazdym pripade jsou jiny.
ty auta co jsi dovez byly z jakeho roku vyroby?darmon píše:dobre dobre ja napisu teda vetsi rozbor. At mne kdyztak Rene nebo Fugo opravi a doplni, je mnoho variant a ne vsechny jsem zkusil na vlastni kuzi.
Plati se cena plus tamni dph. Kdyz tam maj uvedenou cenu jako export price tak holt musis pripocist jeste mistni dph.
Auta odhlaseny = auta bez spz, tak to je v nemecku skoro ve vsech bazarech,jeste jsem nevidel aby to bylo jinak ale nevylucuju to. Jde o to ze po dobu co to tam stoji nikdo nechce platit pojisteni, ktery je treba na sedmu docela vysoky.
Kdyz jezdis s vlekem jako ja tak se o nic nestaras. Ja jezdim bud sam, takze nemam jinou moznost nebo s nekym a to berem taky vlek, protoze to je proste vyhodnejsi, tak jako tak to jsou auta pro nekoho a ten nekdo plati komplet naklady a je podstatne vyhodnejsi zaplatit o trochu vyssi spotrebu (s vlekem jsem v prumeru na 17ti) nez prazdny auto + prevozky (viz dale).
Takze jednotlivy varianty dovozu.
1) vlek - prijedes, nalozis auto a odjedes.
2) dovoz po vlastni ose. - potrebujes mezinarodni prevozky, stoji kolem 130 euro, je to ruzny v kazdy zemi, a v nemecku se to lisi i podle spolkovy zeme. plati myslim mesic, je v nich pojisteni, jsou to ty s cervenym pruhem s vyznacenou platnosti. Ty ti vystavi mistni urad ale musi se tam s autem. V bazaru to je jednoduchy, tam ti puci jejich docasny prevozky (zluty pruh) a zajedes si tam. Kdyz to je od cloveka tak bud to nema jeste odhlaseny a na beznych spz, tak tam zajedete a vystavi se rovnou mezinarodni. Kdyz to ma odhlaseny, tak se musi bez auta na urad pro zluty, se zlutejma znovu na ten samej urad a s autem pro cerveny a pak pryc.
Prihlaseni v CR, kdyz to je auto na vleku, tak na inspektorat co dela dovozy a zahajit rizeni, oni ti daj cesky prevozky, kdyz je na vlastni ose tak se to da resit na tech cizich prevozkach.
U auta homologovanyho v eu (je to v technicaku, takova smes znaku) staci zajet na stk, projit nebo zaplatit, vratit se na inspektorat a odjet se znackama.
U auta bez homologace a mladsiho osmi let je postup stejnej, akorat auto musi splnovat emisni normy a musi se s tim na technickou co ma zvlastni povereni tohle delat.
Auto starsi osmi let si musis predelat na cesky papiry, s tim zkusenost osobni nemam, nic takovyho jsem nevez.
Od toho se taky odvijej poplatky, v kazdym pripade jsou jiny.
a nedělaj ti s těma převozkama v tom německu nějaký vofuky?Jo prosím tě a kolik % je ta dan?Ještě jeden dotaz a kde se to u nás dá teda udělat já jsem od Vel Mez? a mám zajem o 750i nebo L E38darmon píše:dobre dobre ja napisu teda vetsi rozbor. At mne kdyztak Rene nebo Fugo opravi a doplni, je mnoho variant a ne vsechny jsem zkusil na vlastni kuzi.
Plati se cena plus tamni dph. Kdyz tam maj uvedenou cenu jako export price tak holt musis pripocist jeste mistni dph.
Auta odhlaseny = auta bez spz, tak to je v nemecku skoro ve vsech bazarech,jeste jsem nevidel aby to bylo jinak ale nevylucuju to. Jde o to ze po dobu co to tam stoji nikdo nechce platit pojisteni, ktery je treba na sedmu docela vysoky.
Kdyz jezdis s vlekem jako ja tak se o nic nestaras. Ja jezdim bud sam, takze nemam jinou moznost nebo s nekym a to berem taky vlek, protoze to je proste vyhodnejsi, tak jako tak to jsou auta pro nekoho a ten nekdo plati komplet naklady a je podstatne vyhodnejsi zaplatit o trochu vyssi spotrebu (s vlekem jsem v prumeru na 17ti) nez prazdny auto + prevozky (viz dale).
Takze jednotlivy varianty dovozu.
1) vlek - prijedes, nalozis auto a odjedes.
2) dovoz po vlastni ose. - potrebujes mezinarodni prevozky, stoji kolem 130 euro, je to ruzny v kazdy zemi, a v nemecku se to lisi i podle spolkovy zeme. plati myslim mesic, je v nich pojisteni, jsou to ty s cervenym pruhem s vyznacenou platnosti. Ty ti vystavi mistni urad ale musi se tam s autem. V bazaru to je jednoduchy, tam ti puci jejich docasny prevozky (zluty pruh) a zajedes si tam. Kdyz to je od cloveka tak bud to nema jeste odhlaseny a na beznych spz, tak tam zajedete a vystavi se rovnou mezinarodni. Kdyz to ma odhlaseny, tak se musi bez auta na urad pro zluty, se zlutejma znovu na ten samej urad a s autem pro cerveny a pak pryc.
Prihlaseni v CR, kdyz to je auto na vleku, tak na inspektorat co dela dovozy a zahajit rizeni, oni ti daj cesky prevozky, kdyz je na vlastni ose tak se to da resit na tech cizich prevozkach.
U auta homologovanyho v eu (je to v technicaku, takova smes znaku) staci zajet na stk, projit nebo zaplatit, vratit se na inspektorat a odjet se znackama.
U auta bez homologace a mladsiho osmi let je postup stejnej, akorat auto musi splnovat emisni normy a musi se s tim na technickou co ma zvlastni povereni tohle delat.
Auto starsi osmi let si musis predelat na cesky papiry, s tim zkusenost osobni nemam, nic takovyho jsem nevez.
Od toho se taky odvijej poplatky, v kazdym pripade jsou jiny.
darmon: este je jedna moznost kdyz to vezes po vlastni ose a to, ze si vezmes ceske prevozky sebou (zacalujes u nas pojistku a dostanes zelenou kartu) a ty nasadis na miste na auto a ficis. Kamos to minuly tyden takhle projel f poho, ale kdyz sme vezli fcera auto, tak se to nemecke celnici nezdalo a pul hodiny sme stali na hranicich. Nakonec sel kamos za nejakym sefem, s tim se pohadal, poslal ho do prdele, dostal 50 euro pokutu za urazku nemeckeho celnika a 50 euro za ty znacky (ze jede s ceskyma znackama na nemeckem aute). Kazdopadne kdyby se nepohadal, porad je to levnejsi nez platit nemecke prevozky. A navic podle zakonu by to snad melo jit takhle oficialne, ale celnikum to nevysvetlis (cesti byli f poho, ale nemci buzerovali).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
imho podle ceskejch zakonu jsou prevozky jen narodni (papirovy) a vyvozni, plechovy, takze to legalne nejde. Nicmene to je jen moje teorie ktera k tvejm pohadkam o tom ze minulej tejden byli k videni na hranici s nemeckem celnici coz je picovina, nijak nesouvisibpytlik píše:darmon: este je jedna moznost kdyz to vezes po vlastni ose a to, ze si vezmes ceske prevozky sebou (zacalujes u nas pojistku a dostanes zelenou kartu) a ty nasadis na miste na auto a ficis. Kamos to minuly tyden takhle projel f poho, ale kdyz sme vezli fcera auto, tak se to nemecke celnici nezdalo a pul hodiny sme stali na hranicich. Nakonec sel kamos za nejakym sefem, s tim se pohadal, poslal ho do prdele, dostal 50 euro pokutu za urazku nemeckeho celnika a 50 euro za ty znacky (ze jede s ceskyma znackama na nemeckem aute). Kazdopadne kdyby se nepohadal, porad je to levnejsi nez platit nemecke prevozky. A navic podle zakonu by to snad melo jit takhle oficialne, ale celnikum to nevysvetlis (cesti byli f poho, ale nemci buzerovali).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
1. nedelaj, 2. v nemecku 16%, rakousko 20 atd, dph v zemich eu si snad dokazes zjistit sam. 3.kde se to u vas ve valmezu dela nevim, nikdy jsem tam nebyl a doufam ze to tak zustanee38 740i píše: a nedělaj ti s těma převozkama v tom německu nějaký vofuky?Jo prosím tě a kolik % je ta dan?Ještě jeden dotaz a kde se to u nás dá teda udělat já jsem od Vel Mez? a mám zajem o 750i nebo L E38