Stránka 1 z 1

Napsal: ned 11.07.2004 01:32
od martinmasat
Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?

Napsal: ned 11.07.2004 09:32
od Ivo
zeptej se Radka 750 ten to dělal tak to zná

Napsal: pon 12.07.2004 15:44
od darmon
martinmasat píše:Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?
neni to zas takovy terno, bentley to ma hezky pokryty

Napsal: úte 13.07.2004 22:42
od Anonymous
kluci aspon napište proč to musíte měnit rád bych to taky věděl :wink:

Napsal: pát 16.07.2004 12:59
od Radek
martinmasat píše:Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?
Ja to delal dva dny. 2x vyndat a 1x nandat. Musi se sundat vyfuk,odpojit kardat,nezapomenou odpojit od chladice a povolit merku. Pak uz jenom samotny sroby na almare, k nekterym je opravdu dost spatnej pristup a dej si pozor na to, ze na almare nejsou vsechny srouby stejna velikost.

Napsal: pát 16.07.2004 17:02
od martinmasat
Měním to protože sem dělal kraviny a nevyměnil sem olej a pak to dopadá tak že to jezdí jen na zpátečku. už tu starou almaru mám skoro vyndanou drží ji poslední šroub a když sem z ní vypouštěl olej tak z toho vyteklo asi 8 litrů a patří cca 4 (3,5) no předchozí majitel to trochu přelejval. Ten olej byl ůplně spálenej smrděl a na spodku olejové vany u těch magnetů byly moc sračky. Dám vám radu moc nehrabte nebo dopadnete jako já sice to byla prdel ale ta výměna je taky docela prdel. Jeslti někdo máte díly na E32 tak neváhejte a pište co máte určitě se ozvu.

Napsal: pát 16.07.2004 17:17
od darmon
martinmasat píše:vypouštěl olej tak z toho vyteklo asi 8 litrů a patří cca 4 (3,5) no předchozí majitel to trochu přelejval.
neprelejval, tak to je spravne, tri litry (3.5 u 24ky) je mnozstvi oleje na vymenu, nikdy se nemeni celej, protoze nevytece z menice a od cerpadla k chladici.

Napsal: pát 16.07.2004 21:13
od Fugo
spíš napiš co potřebuješ, teď jsme rozebírali jednu 7.

Napsal: pon 19.07.2004 00:49
od martinmasat
Fugo píše:spíš napiš co potřebuješ, teď jsme rozebírali jednu 7.
No potrebuju toho hodne odkud jsi? ze by sme se sesli a ja si koupil to co potrebuju.

Napsal: pon 19.07.2004 01:12
od RedBaron
martinmasat píše:Měním to protože sem dělal kraviny a nevyměnil sem olej a pak to dopadá tak že to jezdí jen na zpátečku. už tu starou almaru mám skoro vyndanou drží ji poslední šroub a když sem z ní vypouštěl olej tak z toho vyteklo asi 8 litrů a patří cca 4 (3,5) no předchozí majitel to trochu přelejval. Ten olej byl ůplně spálenej smrděl a na spodku olejové vany u těch magnetů byly moc sračky. Dám vám radu moc nehrabte nebo dopadnete jako já sice to byla prdel ale ta výměna je taky docela prdel. Jeslti někdo máte díly na E32 tak neváhejte a pište co máte určitě se ozvu.
Tohle jsi neudělal hrabáním, ten olej už tam musel bejt setsakramentsky dlouho, spáleninou je smrdět když ho tam někdo nechal sto tisíc bez výměny.

Napsal: pon 19.07.2004 12:04
od Anonymous
No myslel sem ze tim hrabanim sem to dodelal kdybych jezdil normalne tak to treba jeste neco vydrzi.

Napsal: úte 03.08.2004 12:05
od Doktor7
Radek píše:
martinmasat píše:Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?
Ja to delal dva dny. 2x vyndat a 1x nandat. Musi se sundat vyfuk,odpojit kardat,nezapomenou odpojit od chladice a povolit merku. Pak uz jenom samotny sroby na almare, k nekterym je opravdu dost spatnej pristup a dej si pozor na to, ze na almare nejsou vsechny srouby stejna velikost.
2x vyndat,1x nandat ? Takže tyeď ji máš venku , A jak to jezdí ? :-)))

Napsal: úte 03.08.2004 12:31
od darmon
Doktor7 píše:
Radek píše:
martinmasat píše:Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?
Ja to delal dva dny. 2x vyndat a 1x nandat. Musi se sundat vyfuk,odpojit kardat,nezapomenou odpojit od chladice a povolit merku. Pak uz jenom samotny sroby na almare, k nekterym je opravdu dost spatnej pristup a dej si pozor na to, ze na almare nejsou vsechny srouby stejna velikost.
2x vyndat,1x nandat ? Takže tyeď ji máš venku , A jak to jezdí ? :-)))
na volnobeh dobre, jinak to stoji zaprd a moc to netahne :D

Napsal: stř 04.08.2004 10:49
od Radek
Doktor7 píše:
Radek píše:
martinmasat píše:Je velká práce měnit převodovku u E32 750iL - Automat. Co všechno musím rozebrat vyndat atd?
Ja to delal dva dny. 2x vyndat a 1x nandat. Musi se sundat vyfuk,odpojit kardat,nezapomenou odpojit od chladice a povolit merku. Pak uz jenom samotny sroby na almare, k nekterym je opravdu dost spatnej pristup a dej si pozor na to, ze na almare nejsou vsechny srouby stejna velikost.
2x vyndat,1x nandat ? Takže tyeď ji máš venku , A jak to jezdí ? :-)))
Takze vysvetlim :wink: 1x vyndani "nove" almary z auta co mam na ND 1x vyndani "stare" almyry z auta kterym jezdim = 2x vyndani no a 1x nandani "nove" almary do auta kterym jezdim :wink:

Napsal: stř 04.08.2004 10:55
od Doktor7
To nebylo myšleno špatně, jen jsem počítal a nějak mi to nevycházelo... Ale napadlo mne, že to je nějakej zlepšovák :-) :-) :-) Ale teˇ%d už je mi to jasný!! Takže máš teď auto na ND bez motoru, motor je na dvorku, na volnoběh to frčí jako raketa a v autě máíš fungl staronovej motor :-) Ach zoooooo, aber das ist nicht normal. Ja das ist super :-)
Radek píše:
Doktor7 píše:
Radek píše: Ja to delal dva dny. 2x vyndat a 1x nandat. Musi se sundat vyfuk,odpojit kardat,nezapomenou odpojit od chladice a povolit merku. Pak uz jenom samotny sroby na almare, k nekterym je opravdu dost spatnej pristup a dej si pozor na to, ze na almare nejsou vsechny srouby stejna velikost.
2x vyndat,1x nandat ? Takže tyeď ji máš venku , A jak to jezdí ? :-)))
Takze vysvetlim :wink: 1x vyndani "nove" almary z auta co mam na ND 1x vyndani "stare" almyry z auta kterym jezdim = 2x vyndani no a 1x nandani "nove" almary do auta kterym jezdim :wink:

Napsal: stř 04.08.2004 10:56
od darmon
chapeme , jen si delame prdel

Napsal: stř 04.08.2004 11:12
od Radek
darmon píše:chapeme , jen si delame prdel
chapu jen vysvetluji :wink: