bmw 850 vymena automatu za manual.
-
lacof
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pát 23.03.2012 01:00
-
kralik
- Registrovaný
- Příspěvky: 319
- Registrován: stř 02.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
Pak mne napada jeste zdejsi znalec V12 a vseho kolem, co uz 8er parkrat videl a delal na ni a to vcene elektriky - Snejk. Pokud jsi tedy z Prahy. Co vsechno jsi prohazel?
-
miloshm
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Klubové ID: 1992
-
ACDC
- Registrovaný
- Příspěvky: 1674
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
-
lacof
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pát 23.03.2012 01:00
som zo slovenska,o tom prepinaci som volaco pocul a asi by to islo aj na m70 ,urcite skusim.ale najprv skusim zohnat pocitace k motoru z manual verzie ak sa podary. prehadzoval som prevodovku,komplet spojku.kardan,stlpik riadenia s pedalmy..prehodit to cele nieje vobec problem ak mas orginal veci,vsetko ma svoje miesto.ps ak ma niekto zaujem o automat prevodovku z tohto motora aj s hydromenicom predam lacno,mam 2.prevodovky a 2-hydromenice.Cena dohodou,zavadzaju doma.
-
kralik
- Registrovaný
- Příspěvky: 319
- Registrován: stř 02.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
To mas uplnou pravdu. 8er ma tu skvelou vlastnost, ze je v ni pripraveno na vsechny mozne alternativy a to i cast vcetne kabelazi. casto najdes donektory "na nic" 
Pokud se podivas na vlakno na Bimmerforu, co jsem ti poslal, tak tam najdes, ze na nastartovani po vymene je nutne preklemovat dva piny na relatku starteru. Cerveny drat na fotce. Aby ti nerval transfail program po nastartovani, je nutne uzemnit pin 9 na konektoru X506 co je za jednotkou klimy (bily 12-ti pinovy konektor) a pro funkcni tempomat a spravnou funkci EML je nutne uzemnit piny 4 a 5 na konektoru X18055 co je umisten stejne za HVAC, ale je cerny. Fotky i dalsi info najdes v tom mem odkazu.
Neni tedy treba shanet cokoli dalsiho!
Drzim palce a napis jak to dopadlo
Pokud se podivas na vlakno na Bimmerforu, co jsem ti poslal, tak tam najdes, ze na nastartovani po vymene je nutne preklemovat dva piny na relatku starteru. Cerveny drat na fotce. Aby ti nerval transfail program po nastartovani, je nutne uzemnit pin 9 na konektoru X506 co je za jednotkou klimy (bily 12-ti pinovy konektor) a pro funkcni tempomat a spravnou funkci EML je nutne uzemnit piny 4 a 5 na konektoru X18055 co je umisten stejne za HVAC, ale je cerny. Fotky i dalsi info najdes v tom mem odkazu.
Neni tedy treba shanet cokoli dalsiho!
Drzim palce a napis jak to dopadlo
-
lacof
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pát 23.03.2012 01:00
diky za odpoved tu stranku som raz pozeral len som ju potom uz nenasiel,este ked ju prelozim do slovenciny tak uz budem mudrejsi,anglicky neviem ani prd.A okrem veci ktore som hore pisal tam isiel aj samosvor 25-percent a prevod 3.15,skusany zatial len na automate ale do smiku,driftu
sa mu che lepsie a lepsie sa ovlada.dik ze ste sem prehodily temu.
-
lacof
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pát 23.03.2012 01:00
-
kralik
- Registrovaný
- Příspěvky: 319
- Registrován: stř 02.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
Ty ostatni piny jsou fakt jen ukostrene jak pise amik. Ale v dusledku je to jen proto, aby ti neskakaly chybove hlasky prevodovky (ktera tam vlastne neni
) a fungoval tempomat. Dej vedet jak to vsechno dopadlo. Kdyby nahodou nekdo v budoucnu resil totez.
PS: To prepinovani relatka na start maji i tovarni manualy
PS: To prepinovani relatka na start maji i tovarni manualy
-
lacof
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pát 23.03.2012 01:00
-
kralik
- Registrovaný
- Příspěvky: 319
- Registrován: stř 02.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
Tak to se podivej na tohle: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1837814
Prestavba m70 na m70 s horejskem z m73
Udelalo to uz par lidi.
Prestavba m70 na m70 s horejskem z m73
-
lacof
- Registrovaný
- Příspěvky: 119
- Registrován: pát 23.03.2012 01:00
