1) povolit 3 šrouby (imbus) na krytu kabinového filtru, filtr vyndat, povolit 5 šroubů (imbus) na krytu motoru, kryt opět vyndat, vyháknout hadičku
Obr.1

2) Povolit 4 šrouby (torx), držák filtru vytáhnout, předtím odklipovat držák kabelového svazku.
Obr.2

3) Povolit 1 šroub (imbus) na sání. Na nárazníku vytahnout 2 cvočky a celý kryt sání sundat
Obr.3

4) Povolit 4 šrouby (imbus), kryt filtru sundat, pro lepší přístup povolit i kryt na motoru
Obr. 4

5) Sem se musíme dostat
Obr.5

6) Zbýva povolit 4 šrouby (imbus) na krytu oil separatoru (na obrázku už vymontováno)
Obr.6

7) Zadělaný oil separator
Obr.7

8) Místo plastového válečku dáte nový díl (já to ještě vyčistil technickým benzínem, ať to není mastné). Nezapomeňte na gumový O-kroužek (součást balení)
Obr.8

9) Nasadit do drážek 2 nové gumičky (zase součást balení). Nasadit a prišroubovat kryt oil separatoru (pozor musí vše tesnit)
Obr.9

10) Nasadit a prišroubovat kryt filtru, dotáhnout kryt na motoru
Obr.10

11) Přidělat sání, docvaknout cvočky na nárazníku
Obr. 11

12) Přišroubovat zpět velký kryt motoru, držák kabinového filtru, vsadit kabinový filtr a dotáhnout šrouby
Obr.12

MOD Killca: moc diky Pane, takhle to ma vypadat :)
MOD Killca: pretazeno z 3er
