Stránka 1 z 1
Napsal: pát 10.02.2012 19:19
od alan
Nastartuje normálně i ve velkých mrazech.Dokud se motor neprohřeje tak najednou vypnou 3.válce.Bez restartu běží pořád na 3. To se opakuje 2x až 4x do zahřátí.Stačí vypnout motor, znovu nastartovat a běží opět normálně,perfektně bez chyby. Diagnostika říká: nepálí 1.3.5.
Děkuji všem za názor, dát to do servisu na pokusy se mi moc nechce.

Napsal: pát 10.02.2012 20:09
od danulah
alan píše:Nastartuje normálně i ve velkých mrazech.Dokud se motor neprohřeje tak najednou vypnou 3.válce.Bez restartu běží pořád na 3. To se opakuje 2x až 4x do zahřátí.Stačí vypnout motor, znovu nastartovat a běží opět normálně,perfektně bez chyby. Diagnostika říká: nepálí 1.3.5.
Děkuji všem za názor, dát to do servisu na pokusy se mi moc nechce.

Že by snímač vačky?Dělalo mi to v létě.Mám stejné auto i motor.Po zhasnutí a znovu nastartování pak ok.
Napsal: sob 11.02.2012 11:45
od alan
Díky za názor,nějaké čidlo to asi bude,ale mám zkušenost se svojí 728, kde jsem byl preventivně na diagnostice a ta ukázala vadné čidlo vačky, ale na běhu motoru se to znatelně neprojevovalo. To samozřejmě neznamená,že tady to nemůže být jinak, ale komplikuje to určit o které vačkové čidlo se jedná.
Napsal: čtv 16.02.2012 21:39
od alan
Mrazy povolily a auto jede zase normálně...

Napsal: ned 19.02.2012 21:50
od danulah
alan píše:Mrazy povolily a auto jede zase normálně...

Každopádně zajímavé,co ventil na odsávání kliky vydržel po výměně?Mě jo,ale pod víčkem oleje voda byla i emulze.
Napsal: čtv 01.03.2012 13:36
od alan
Boj pokračuje
BMW scanner 1.4.0 píše mimo jiné v části SHADOW nesmazatelné tyto chyby:
5A (090)exhaust temperature before catalyst.bank1 signal line, short circuit to negative
5B(091)exhaust temperature before catalyst.bank2 signal line, short circuit to negative
5D(093)exhaust temperature after catalyst.bank2 signal line, short circuit to negative
Má k tomu někdo vysvětlení. Předem velmi děkuji
Napsal: pát 02.03.2012 09:19
od Netopyr
poškozený vedení ke katíkům?
Net.