Stránka 1 z 1
Napsal: pon 02.01.2012 11:28
od martan
Řeším podivné zvuky z převodovky nebo rozvodovky u 4,4i E53. Začalo se nenápadně sem tam ozývat takové jakoby mechanické škubnutí nebo nevím jak ten zvuk popsat - hlavně při brzdění motorem z kopce. Teď se to během týdne začalo stupňovat a dělá to už skoro pořád a už při rozjezdu a dokonce i když stojím na místě na křižovatce, mám zařazené D a přitom stojím na brzdě. Když přeřadím na N, tak to přestane dělat. Nesetkali jste se s tím někdo-že by to dělal řetěz v rozvodovce i když to stojí? Protože při stání na D je vlastně rozvodovka taky v tahu? Samotný automat řadí naprosto v pohodě, tak si myslím, že tím by to být nemělo.
Napsal: úte 03.01.2012 07:16
od martan
Odpovím si sám

Po včerejší diagnóze je to na 99% utržená lamela měniče. To jsem jako jediné nečekal - měnič byl právě kvůli utržené lamele repasován před cca 40 tis.km předchozím majitelem. Zřejmě jedna nejmenovaná tuzemská firma odflákla svoji práci

Napsal: stř 04.01.2012 20:04
od pindour
mně to dělá u manuálu, ale měl jsem KO setrvák a teď čekám na nový.
Napsal: čtv 05.01.2012 06:45
od martan
To máš tu levnější variantu

Mně se to nakonec zvrhlo v generálku převodovky - mimo měniče, kterej jsem objednal origo ZF, tak čerpadlo už taky nebylo nic moc, nějaká ta pružinka, lamely sice ještě jakž takž, ale jak dlouho by ještě vydržely?, komplet přetěsnění...
Na to, že to má najeto 215 tis.km už byl jednou dělanej měnič, byl měněnej olej a filtr, tak bych čekal, že slavná značka ZF/BMW vydrží víc
