Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Reálná spotřeba Z4
Zdravím všechny bmw nadšence
Zajímaly by mě vaše názory, chci koupit Z4 jako druhý vůz pro radost. Na druhou stranu věřím, že v létě ho využiji i pro pracovní cestování (cca 20 000km). Proto by mě zajímali vaše zkušenosti se spotřebou u vašich verzí. Rozhoduji se mezi 3.0i nebo 2.5i, ale rád si přečtu rady i 2.0i atd. Případně životnost motorů či časté závady... Moc děkuji a přeji všem ať se jen daří a určitě na nějakém srazu se uvidíme
s pozdravem Honza 
-
xyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
Jednoduše si v spritmonitoru vyfiltruj tří litry... je jich tam mraky...
Motory bez turba, klasický atmosféry... vydržej minimálně milion kilometrů když se o ně budeš starat... horší je to s podvozkem, ten je háklivější kor na našich silnicích.. ale vše se dá měnit za nové díly a když to nebudeš huntovat ale starat se o to, tak to můžeš mít až do důchodu... (teda jestli ještě bude benzín)...
Motory bez turba, klasický atmosféry... vydržej minimálně milion kilometrů když se o ně budeš starat... horší je to s podvozkem, ten je háklivější kor na našich silnicích.. ale vše se dá měnit za nové díly a když to nebudeš huntovat ale starat se o to, tak to můžeš mít až do důchodu... (teda jestli ještě bude benzín)...
Díky moc nenapadlo mě to vyfiltrovat
tak rozdíl co tak koukám bude tak o 2litry mezi 3.0i a 2.5i. Tak se asi svezu a uvidíme co mi víc chytne. Xyrone jinak díky za rady a názor! Ještě tvůj osobní 2.5i splňuje tvé očekávání nebo si někdy říkáš škoda že ne 3.0i? Nemyslím to zle, jde mi jen o názor
Díky a ať se daří!
-
xyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
No jo člověk se učí
.. Já to svoje teď prodávám... a hele, jo lituju toho, vždycky nakonec budeš chtít tu silnější verzi (pokud to finančně utáhneš) ...
Ještě si dej bacha na toto:
Předfacelift
2,2i 125kw a 5ti kvalt
2,5i 141kw a 5ti kvalt
3,0i 170kw a 6ti kvalt
Facelift
2,0i 110kw pouze 4válec (fuj)
2,5i 130kw a 6ti kvalt (mám já)
2,5si 160kw a 6ti kvalt
3,0si 195kw a 6ti kvalt (tohle jezdí jako prase, ale hodně žere)
Z4M (motor z M3 E46) .. tohle je už pro fajnšmekry... 353koní...
Ještě si dej bacha na toto:
Předfacelift
2,2i 125kw a 5ti kvalt
2,5i 141kw a 5ti kvalt
3,0i 170kw a 6ti kvalt
Facelift
2,0i 110kw pouze 4válec (fuj)
2,5i 130kw a 6ti kvalt (mám já)
2,5si 160kw a 6ti kvalt
3,0si 195kw a 6ti kvalt (tohle jezdí jako prase, ale hodně žere)
Z4M (motor z M3 E46) .. tohle je už pro fajnšmekry... 353koní...
-
IIIpivo
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
- Bydliště: Moravský Krumlov
- Klubové ID: 3088
Dovoloím si oponovat, to 3.0si nežere nijak víc než třeba 2,5i jde spíš o to, že tě to nutí tomu šlapat (tak to pak papká, ale přes 13 se nedostaneš ani kdyby si každej den jezdil do práce na dvojku plnej kotel), o čemž sem psal. Ale pokud si chceš koupit káru pro radost, tak zapomeń na kompromisy a kup to nejsilnější, pokud na machrování, tka je jedno co máš pod kapotou, hlavně že máš Z4.
Můžu porovnávat jen s bávy od kamarádů co znám sám sem jiný neměl, ale je to jako se vším, pokud uděláš kompromis, tak si to pak budeš vyčítat, spoustu peněž, tě to bude stát tak jako tak, tak proč si neudělat radost
Můžu porovnávat jen s bávy od kamarádů co znám sám sem jiný neměl, ale je to jako se vším, pokud uděláš kompromis, tak si to pak budeš vyčítat, spoustu peněž, tě to bude stát tak jako tak, tak proč si neudělat radost
-
xyron
- Registrovaný
- Příspěvky: 2944
- Registrován: úte 25.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2105
pro pivo:
nevím jak a kam jezdíš, ale můj 2,5i uškrcenej had žere při 200-230km/h cca 16litrů na sto ... (odzkoušeno na dálnici) .. Angel měla s 3,0si průměr 13litrů (nejezdila jako posraná, protože to prostě nejde...) ... když se snažím jako blázen a jedu klobouka, tak se pod 7 nedostanu... ty s daleko těžším 3litrem už vůbec ne.. spotřebu počítáš nebo čteš na palubním PC ??
nevím jak a kam jezdíš, ale můj 2,5i uškrcenej had žere při 200-230km/h cca 16litrů na sto ... (odzkoušeno na dálnici) .. Angel měla s 3,0si průměr 13litrů (nejezdila jako posraná, protože to prostě nejde...) ... když se snažím jako blázen a jedu klobouka, tak se pod 7 nedostanu... ty s daleko těžším 3litrem už vůbec ne.. spotřebu počítáš nebo čteš na palubním PC ??
-
IIIpivo
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
- Bydliště: Moravský Krumlov
- Klubové ID: 3088
Čtu na palubním PC, hele ikdyž to pohoním po okreskách tak, že se u toho slušně bojím, tak se dostanu tak na 14, ale to hned padne, protože prostě v dědinách atd, tak jezdit nemůžeš. Je možný že kompl šidí, začínám měřit, ale jasný čísla nemám zatím. pokud jedu normálně lehkou nohou v provozu, i třeba do brna, tak jezdím kolem 8.
-
IIIpivo
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
- Bydliště: Moravský Krumlov
- Klubové ID: 3088
Hele těžší je jen o trochu, mám je asi měsíc a půl a věř, že ot honím jak zdutou kozu, ale nedovedu si představit na obyč silnicích jjet za 15, to jde možná 20 km nějaký brutální jízdy, ale normální divočina fakt ani zdaleka.
Jaká je aktuálka při dvoustovce já nevím, po dálnici mě to moc nebaví, na ni to auto není stavěný. ale honit to 3,4,5 plus klidnější úseky (přeci jen bezpečnost nadevše) tak se přes těch 13 nedostaneš. Já jezdím tak za 10 - 11, zařádím si v extravilánu a v obci jako beránek. Čtverka v 6tis, to je orgasmus.
Ale máš pravdu, že realita může být od tachometru odlišná, ale to platí i o kilometráži, tzn. pravdu se nedozvíme nikdy
Jaká je aktuálka při dvoustovce já nevím, po dálnici mě to moc nebaví, na ni to auto není stavěný. ale honit to 3,4,5 plus klidnější úseky (přeci jen bezpečnost nadevše) tak se přes těch 13 nedostaneš. Já jezdím tak za 10 - 11, zařádím si v extravilánu a v obci jako beránek. Čtverka v 6tis, to je orgasmus.
Ale máš pravdu, že realita může být od tachometru odlišná, ale to platí i o kilometráži, tzn. pravdu se nedozvíme nikdy
-
IIIpivo
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: čtv 16.08.2012 00:00
- Bydliště: Moravský Krumlov
- Klubové ID: 3088
Tak dneska 90 kiláků krásné počasí kloubouk styl, jen tak do těch 110 klidná jízda, 7,2L Když sem vyjížděl po cca 50 km ze znojma tak sem tam měl 8,4. Ale při klidné jízdě to auto snad i dolejvá benzín do nádržexyron píše:Ok ... jasný![]()
PS: tachometr a jeho proměřování očůráš tak, že pojedeš tak rychle až už to nepojede a pak víš že jedeš tolik, kolik to auto ject může a zjistíš spotřebu na beton (předpokládám že máš aktivní omezovač na 250) ...
![]()
![]()
velkej rozdil ve spotrebe mezi roadsterem a coupe bude v odporu vrzduchu... jizda bez strechy to je jeden velkej aerodynamickej prusvih
... verim ze v rychlostech nad 100km/h muze delat 2 litry jako nic...
jinak lhani palubniho pc mam spocitano na 0,6 litru minimalne
jinak u me (3,0i/170kw) zatim nejnizsi dosazena a upozornuji realne spocitana spotreba je 40,95 litru / 501 km
(jizda bez strechy)
jinak lhani palubniho pc mam spocitano na 0,6 litru minimalne
jinak u me (3,0i/170kw) zatim nejnizsi dosazena a upozornuji realne spocitana spotreba je 40,95 litru / 501 km
