Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 21.11.2013 15:39
od Anton
Zdravím, nenašel jsem tu žádný topic, který by se věnoval konkrétně tomuto srovnání. Najde se tu toho dost, ale všechno je roztahaný po různejch tématech.
Chtěl bych zde sesumírovat hlavní i vedlejší výhody a nevýhody SMG v M3 oproti manuálu. Nejlépe od lidí co E46 m3 vlastnili.
Základní dotazy:
Kolik to SMG vydrží v průměru km?
Co se na SMG nejčastěji porouchá?
Kolik stojí oprava SMG, popř kolik stojí SMG nové?
Kolik se teď pohybuje v průměru cena za použité SMG?
Byl u SMG nějakej "facelift"?
Jde mi vždy o takovej průměr při průměrnym zatížený.

Napsal: čtv 21.11.2013 16:50
od butthead740
Ahoj kolega ma M5 a s smg je celkem sranda kdyz to tam kopes sam, ale pokud mas v planu jezdit na D tak se na to vyprdni a di rovnou do manualu, ono totiz spojka z toho smg je drazsi nez cela spojka v manualu.. nejsem mechanik ale sam to jak on rika na D je uplne k hovnu.. zlatej jednoduchej manual

Napsal: pát 22.11.2013 11:41
od Velvetek
V e46 M3 je jiná SMG než třeba v 330i. Odejít Ti může takzvaný robot, je potřeba ho kontrolovat, co vím, tak někteří ho potřebovali třeba jen přetěsnit. Obecně platí, že SMG spousta lidem moc nevyhovuje na popojíždění po městě, ale zase to vynahrazuje na okreskách...

Životnost je jako se vším, záleží na předchozím zacházení a na jaké nastavení SMG majitel převážně jezdil...

Koukni na e46 klub, tam toho je popsáno více...

Napsal: ned 24.11.2013 18:31
od wat69
Anton píše:Zdravím, nenašel jsem tu žádný topic, který by se věnoval konkrétně tomuto srovnání. Najde se tu toho dost, ale všechno je roztahaný po různejch tématech.
Chtěl bych zde sesumírovat hlavní i vedlejší výhody a nevýhody SMG v M3 oproti manuálu. Nejlépe od lidí co E46 m3 vlastnili.
Základní dotazy:
Kolik to SMG vydrží v průměru km?
Co se na SMG nejčastěji porouchá?
Kolik stojí oprava SMG, popř kolik stojí SMG nové?
Kolik se teď pohybuje v průměru cena za použité SMG?
Byl u SMG nějakej "facelift"?
Jde mi vždy o takovej průměr při průměrnym zatížený.


Vyhody: rychlost razeni, sport rezimy,
Nevyhody: narocnejsi na udrzbu, nakladne pripadne opravy (pumpa atd...)

1)vydrzi podle zachazeni, driv se vysere spojka nez neco na prevodovce... je to klasicka skrin osazena hydroele. systmem, jednoduche a funkcni...
2) pumpa, pruzinky razeni, zavzdusneni pri servisu
3)nova 120tis (cca 4500e origo od bmw), opravy dle zavady, pumpa 1500eur nove, pouzite 500-700 euro
4) 20tis bez zaruky
5)smg I e36, smg II e46 (od r2003) do 2002 smg I ,smg III M5,M6

JInak za me jestli klacek nebo smg...tak smg patri to k M3, je to zavodni nastroj 8) ma to rychlejsi prerazeni nez ferko 1,15 a smg 0,08 s

Napsal: ned 24.11.2013 19:52
od Anton
Najs, takhle jsem si představoval odpověď.
Díky.

Napsal: pon 02.12.2013 21:25
od Anton
Ještě jeden dotaz.
Zaslechl jsem informaci, že to smg řadí rychleji, když se hážou kvalty voličem, než když se řadí pádlama.
Je to možný? a jak je to možný? :D

Napsal: pon 02.12.2013 22:44
od wat69
chtel bych videt toho cloveka co to pozna... :roll:

Napsal: úte 03.12.2013 11:31
od MattyX
to je logicky sranec jak bota ne? ten volič funguje jako joystick pro robota, kterej mechanicky ovládá táhla. Ten impulz je jedno jestli jde z tama či z tama, výsledou mrdu, kterou to udělá je stejná :lol:

Napsal: úte 03.12.2013 17:11
od Jerremi
Žádná SMG I v E46 M3 není a nebyla, E46 M3 má SMG II od začátku výroby.

SMG je stejné napříč všema verzema serie přes CSL a CS, je to fuk rozdíl je v SW který lze přehrát a ten SW má právě vliv na rychlost reakce.

V E46 nonM je SSG (nic společného s SMG ale ti kdo tomu prd rozumí to označují za SMG I)

Rozdíl mezi pádlama a voličem, by stěží poznal "nějaký měřič" natož člověk. (a to jen proto, že díky kroužku ve volantu bude "delší vedení").

Je to celé o pocitu.

V příloze máte schéma SMG v M3 po roce 09/02 - došlo k drobným změnám kuli chystanému CSL v různých jednotkách se začali objevovat funkce pro něj, někdy HW i SW někdy jen SW.

Napsal: úte 03.12.2013 21:05
od Anton
Hezkypěkně.
Pán Bůh ti to vrátí na dětech :D