
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
jde spojka 850CSI na E39 M5?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: čtv 10.01.2008 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 83
- Registrován: čtv 10.01.2008 01:00
no proto jsem se ptal, zda se tam vleze.. hmm takže budu muset shanět nějakou lepší variantu...Meda píše:850Csi ma prumer 280mm oproti 240mm v serii, takze by sis musel nechat vyrobit setrvak, jelikoz z 850 ho tam nedostanes, je vetsi. Takze budto za pade sadu od CNS, nebo jednou za rok RepSet za sedmicku..
Konverzních kitů používajících jako základ V12 lamelu z 850CSi aupravený setrvák je několik, např.:
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/V8/index.htm
http://www.turnermotorsport.com/p-1630- ... ckage.aspx
Jsou u nich ale různé problémy, např. s citem v pedálu. Já osobně bych šel do nějakého z řešení od CNS.
Nabízí už dokonce i samotnou zesílenou lamelu, což pro standardní S62 stačí:
http://www.cnsracing.com/CNS-Racing-BMW ... 39m5oe.htm
Mají i odlehčené dual-mass setrváky a pro náročné kit s dvoudiskovou lamelou.
Jestli něco objednáš (musíš asi telefonicky), dej vědět kolik stála doprava...
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/V8/index.htm
http://www.turnermotorsport.com/p-1630- ... ckage.aspx
Jsou u nich ale různé problémy, např. s citem v pedálu. Já osobně bych šel do nějakého z řešení od CNS.
Nabízí už dokonce i samotnou zesílenou lamelu, což pro standardní S62 stačí:
http://www.cnsracing.com/CNS-Racing-BMW ... 39m5oe.htm
Mají i odlehčené dual-mass setrváky a pro náročné kit s dvoudiskovou lamelou.
Jestli něco objednáš (musíš asi telefonicky), dej vědět kolik stála doprava...