
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kolik vám žere S62 (M5 E39) Oleje?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Klubové ID: 124
- Kontaktovat uživatele:
asi záleží jaký dobytek to auto měl před tebou, když jsem před 5ti lety scháněl M5 e39 tak mě borec řekl, že olej mění po cca 15 tis a olej lije longlife 10W30 trošku jsem polapal po dechu a auto jsem tenkrát nevzal.Meda píše:TT: od vymeny k vymene ti to opravdu vezme takhle malo? Co si pro to delal? Cetl jsem o odlucovacich oleje a krouzku Vanosu, ze na to maji vliv, ale nenapadlo me, ze by neco melo az tak velky vliv..
...když už to auto máš koupený těžko můžeš ovlinit to jak kdo s ním před tebou zacházel. Výměna komponent , které uvádíš by to trochu mohla ovlivnit, ale jak hodně to si nedovolím říci. Snažim se udržovat auto v co nejlepším stavu, tedy preventivně vyměnit vždy díly co si myslím , že už nejsou ve 100% stavu (brzdy-kotouče, spojka, řemeny) teď jsem měnil separátory k olejovému potrubí a přívodní hadice-byli úplně na kaši atd....
Obecně se říká , že si S62 nějaký olej vezme vzhledem k tomu jaké tam jsou tlaky a tření se tomu ani nedivím. Slyšel jsem že klidně i 0,5 -1 litr na 1000 km. Zatím jsem se s tím u mého auta nesetkal. Řeším opravdu do 1 litru od výměny k výměně hlavně v létě.
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
u niektorych motorov je casom spotreba zvysena ale ako u kazdeho sa potvrdzuje ze najvacsi vplyv na to ma udrzba a zaobchadzanie vsetkych byvalych majitelov. U Hond s V-Tec sa traduje tiez ze olej bere kazda - nie je to ale pravda. Rovnako aj u S62. Da sa s tym zit - samozrejme netreba setrit ani na takych veciach ako je odvetranie motora a jeho vedenie (oil separator a hadice k nemu). kedze spravne dychanie motora tiez prispieva k jeho dobrej kondicii.
Ked uz motor olej spotrebovava - treba to co najvaic ako ide znizit kedze spalovanim oleja dochadza k postupnemu zakarbonovavaniu spalovacieho priestoru a karbon ako je zname je tvrdsi ako povrch valca - cize jeho ciastocky obrusuju steny valca a kruzky...
Ked uz motor olej spotrebovava - treba to co najvaic ako ide znizit kedze spalovanim oleja dochadza k postupnemu zakarbonovavaniu spalovacieho priestoru a karbon ako je zname je tvrdsi ako povrch valca - cize jeho ciastocky obrusuju steny valca a kruzky...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 21
- Registrován: ned 31.05.2009 00:00
- Bydliště: xS5:x555
- Klubové ID: 1967
No někdy to za 3k nesežere nic a pak se kouknu za další 3k a litr a půl v háji...
Jen tak mě napadlo, co když ten "úžasnej" 10W-60 Castrol je pěkná sračka?? To není myšleno k jeho spotřebě ale k jeho teoretické vyšší karbonizaci.
Sice ho taky používám, ale asi přestanu...
Samo zůstanu u 10W-60 ale změnim výrobce. Po zkušnostech s 5W-30 v dieslu už castrol nechci ani vidět...
Jen tak mě napadlo, co když ten "úžasnej" 10W-60 Castrol je pěkná sračka?? To není myšleno k jeho spotřebě ale k jeho teoretické vyšší karbonizaci.
Sice ho taky používám, ale asi přestanu...
Samo zůstanu u 10W-60 ale změnim výrobce. Po zkušnostech s 5W-30 v dieslu už castrol nechci ani vidět...
Čím vyšší otáčky, tím víc oleje se nasává přes pístní kroužky do válců a spaluje. Tzn. čím víc se S62 točí, tím víc žere oleje. Je to přirozené.Sibr píše:No někdy to za 3k nesežere nic a pak se kouknu za další 3k a litr a půl v háji...
Jen tak mě napadlo, co když ten "úžasnej" 10W-60 Castrol je pěkná sračka?? To není myšleno k jeho spotřebě ale k jeho teoretické vyšší karbonizaci.
Sice ho taky používám, ale asi přestanu...
Samo zůstanu u 10W-60 ale změnim výrobce. Po zkušnostech s 5W-30 v dieslu už castrol nechci ani vidět...
Motul a Mobil One jsou další alternativy ke Castrolu...