Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 21.10.2010 22:20
od Spajky
Strašně mě znervózňuje, že si moje 3.2jka veme cca 0.8-1l na 3000km, řekněmě tedy 3deci na 1000km. Nebyl sem na to u bejvalý M52jky zvyklej

Občas jí dám za uši, má nalítáno 160k km, fajn beru že tam nějaká spotřeba bejt musí, je to mko a kva kva kva, ale kua 2-3dc na 1000 km, jak moc je to v prdeli?

Furt harašuju, že bych udělal GOčko, ale aby to zas nebylo horší než lepší, kor když bych v tom lítal za takový prachy. Kde většinou tady u těch motorů bejvá problém, kroužky, ventily, gufera...? Vim, že je víc možností, co je ale nejpravděpodobnější a zajímá mě, jak sou na tom ostatní motory

Nic sem tady nenašel.
Napsal: pát 22.10.2010 02:16
od Hyena
Ma od vymeny k vymene(max 7.tis.km) 0,0 nic...jestli deci, 2?Na SZ odpovim zitra...nebyl cas

Napsal: pát 22.10.2010 09:19
od LiborM
Mě 3,0i vzal letos po najetí 6000 km ani ne 0,5l Castrolu TWS...
Napsal: pát 22.10.2010 11:57
od MattyX
to bych nerešil asi ani takovou spotřebu oleje

lepsi nez kdyby se to nemazalo , mozna jenom koukni jestli se ti nekde nerosi nejaky tesneni kde by se to mohlo stracet trebas taky

koukni do ETK co stoji vybrusovej pist a nejaka generalka te prejde

kovana druhovyroba ale vyjde o hodne lip imho

poptam se kamose co mu to bere po generalce tedka

Napsal: pát 22.10.2010 12:00
od Spajky
MattyX píše:to bych nerešil asi ani takovou spotřebu oleje

lepsi nez kdyby se to nemazalo , mozna jenom koukni jestli se ti nekde nerosi nejaky tesneni kde by se to mohlo stracet trebas taky

koukni do ETK co stoji vybrusovej pist a nejaka generalka te prejde

kovana druhovyroba ale vyjde o hodne lip imho

poptam se kamose co mu to bere po generalce tedka

Vim že to je cca kilo

Pokud mi někde někdo zaručí, že to pak bude OK, klidně bych do toho šel, jenže to je kámen úrazu. Těsnění nikde nerosí, max těsnění u vanosu, ale to fakt max rosí, a to to musí fakt dostat. A teče víko ventilů, o tom vim, ale neřikej mi, že by se tam ztrácelo tolik oleje.
Napsal: pát 22.10.2010 12:07
od MattyX
no me trebas rosilo viko ventilu a myslim si ze za tu dobu to udelalo ten efekt jako kdybych blok vylil tak pul litra oleje (M20 - litinapower

)
btw : vybrusový kovaný pisty se daji sehnat na ebay za 1300E všech šest (limitovany jsou 1100koni 12 000rpm

) ale todle je ukvapený řešit podle mě

Napsal: pát 22.10.2010 13:24
od kosh
mě žádné eMko nebalo nikdy olej. Od výměny do výměny max 1dl, ale to muselo dostávat pěkný kotel.
Napsal: pát 22.10.2010 14:42
od Meda
Ani M5 E39 by nemela papat olej?
Napsal: pát 22.10.2010 19:15
od blesk666
u mna tiez nebadam ziadny ubytok oleja. V-TEC Hondy hodne majitelov tvrdi ze 0?5-1l oleja na 1tis km je v pohode hlavne u Intery Type R a Accorda type R. Podla mna to uplne v pohode neni ani tam lebo su ITR ktore neberu skoro nic, ale zas tie co beru chodia normalne aj dost dlho dokazu vydrzat. U M-ka to bude podobne. este by som skontroloval odvetranie bloku motora. Spalovany olej ma tu nevyhodu ze karbonuje a karbon ako znamo je tvrdy-takze z dlhodobeho hladiska to zvysuje opotrebenie. Caste vymeny kvalitneho oleja (TWS, VR1...?) by to mali redukovat na minimum. zatial by som to urcite neriesil rozoberanim motora - max skontrolovat ci su kompresie zhodne na vsetkych valcoch - ak by bola co i len jedna horsia o viac ako 10% tak treba skusit uvolnit kruzky a zacat uvazovat az potom co dalej. lebo ina kompresia na jednom valci nerovnomerne zatazuje kluku a loziska...dosledky si mozno domysliet
Napsal: pát 22.10.2010 22:25
od Dally
Meda píše:Ani M5 E39 by nemela papat olej?

Tak to beru jako vtip... S62 papá až žere...
Napsal: sob 23.10.2010 07:37
od Hanz
S50b30 100-145tis km nebrala ani deci mezi 10tis výměnou, výměn si to těsnění pod vikem (už jen kvůli riziku zahoreni, teče to hned nad svody) a zkontroluj přepad ventil na bloku (je to tady řešeny někde niž i s obrázky)+sundej gum hadici sani a mrkni jestli tam není hodně oleje od kliky pred natrubkama v komoře...
Napsal: ned 24.10.2010 19:31
od cabal
Spajky píše:Strašně mě znervózňuje, že si moje 3.2jka veme cca 0.8-1l na 3000km, řekněmě tedy 3deci na 1000km.
Měnil jsem olej 7 tisic zpět, teď budu znova, do té doby (7 tisic) mi nezmizelo ani deci oleje, možna 1dcl, to nepoznam, ale rysku mám stále stejně
Napsal: pát 29.10.2010 16:11
od Speedy
Mrkni do toho sani, jak pise Hanz. Pokud je tam olej, jde vrchme pres gufera ventilu nebo krouzky. Jeslti to zere olej se da nekdy poznat i tak, ze roztocis dvojku do plna a prudce uberes. Pokud vylitne modry oblacek, je to jasny a jde to krouzkama do sani. Jo a tohle nejlepe za jizdy, na miste ten motor nezatizis jako na silnici.
Napsal: pát 29.10.2010 19:13
od Hanz
jako Speedy, pripadne delsi sjezd z kopce pri brzdeni motorem, pri naslednem pridani plynu to zahuli
Napsal: pon 01.11.2010 15:24
od Speedy
Hanz píše:jako Speedy, pripadne delsi sjezd z kopce pri brzdeni motorem, pri naslednem pridani plynu to zahuli
Přesně tak. Je to způsobeno tím, že jsou zavřené klapky a tím vzniká velký podtlak ve spalovacích prostorách a začne se nasávat olej přes kroužky z klikového prostoru a po přídání plynu ten nahromaděný olej vylítne ven výfukem.
Třeba kovaný motory, než se zahřejou a vymezí se vůle, tak žerou olej jako blázen.
Napsal: čtv 04.11.2010 21:32
od Spajky
Speedy píše:Mrkni do toho sani, jak pise Hanz. Pokud je tam olej, jde vrchme pres gufera ventilu nebo krouzky. Jeslti to zere olej se da nekdy poznat i tak, ze roztocis dvojku do plna a prudce uberes. Pokud vylitne modry oblacek, je to jasny a jde to krouzkama do sani. Jo a tohle nejlepe za jizdy, na miste ten motor nezatizis jako na silnici.
Dneska sem to zkoušel a z motoru toho moc nešlo, ale foukal zasranej vítr, tak nevim. Jakej vliv na to maj nový katy? Předpokládám, že když se bude někde pálit olej, tak to ani nový katy nepochytaj a modrej kouř pude z laufu stejně. Ptám se, jelikož já mám katy měnený cca 10k km zpět.
Napsal: ned 07.11.2010 17:44
od Speedy
KAty olej opravdu nevyfiltrujou.
Napsal: pon 08.11.2010 10:14
od gigo
M3 3,2 najeto těsně pod 200 tis. km a při výměně po max 8.000 km nepozoruji žádný úbytek... Max. jako ostatní 1dcl. Jezdím pouze na TWS
Napsal: pát 21.01.2011 14:48
od burner
Meda píše:Ani M5 E39 by nemela papat olej?
No,nevim jak komu.Ale mě S62 olej nepapá ale přímo chlastá!

Nechce se mi do toho lejt nějaký ty rádoby přípravky na tento problém ale dost me to vadí pořád řešit jestli mám u sebe olej...Ale asi je to u M5 normální...
Napsal: úte 25.01.2011 22:47
od Speedy
burner píše:Meda píše:Ani M5 E39 by nemela papat olej?
No,nevim jak komu.Ale mě S62 olej nepapá ale přímo chlastá!

Nechce se mi do toho lejt nějaký ty rádoby přípravky na tento problém ale dost me to vadí pořád řešit jestli mám u sebe olej...Ale asi je to u M5 normální...
S62 je tím známá, že papá olej. Je to dáno tím že ten motor je většinou dost opotřebenej=moc dlouho jako novej nevydrží. Chce to překroužkovat písty, tudy to nejvíc utíká asi.