Stránka 1 z 2

Napsal: pon 30.03.2009 19:23
od Lion
Fakt stojí za shlédnutí, fandím mu. Sleduju to každý den co se tam objeví nového. Nejradši bych se do něčeho podobnýho pustil taky. :twisted:

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1153421

Napsal: úte 31.03.2009 08:43
od Leveler
Odkaz nefrčí :?

Napsal: úte 31.03.2009 09:12
od RuDoSh
protoze nejedou cele bimmerforums..... ;-) vydrz....

Napsal: úte 31.03.2009 11:48
od ARMAN
Mě spiš zaraži že rodiče(je to nějaky mlaďoch) mu nezatrhnou utraceni za uplnou pi**vinu, utraceno 23000$ tz kolem půlmiče aby udělal z obyč e30 m-kovou kastli :roll: za půlku těch peněz by měl m3 kastli i v USA a jen by udělal generalku a narval tam ten m5kovy motor. Asi kalkulačka jim na trh ještě nedorazila :mrgreen: Tim ti nechi znehodnotit tema Lione jen mi to připadalo jako totalni nesmysl ze strany majitele :?

Napsal: úte 31.03.2009 20:08
od Lion
No peněz je to opravdu dost co do toho zřejmě narval, ale výsledek bude pěknej. Asi se v tom rád vrtá a na peníze nekouká. :twisted:

Napsal: úte 31.03.2009 21:16
od kosh
no jo, ale stejně to je bastl s nízkou hodnotou oproti M3 E30 a vstupní cena je podobná

Napsal: úte 31.03.2009 21:22
od bobor
No hej chlapci ale z mojej strany mu pari moje uznanie lebo vela krat aj mi sme riesili ze co a ako by sa dalo a skoncila ta debata pri laminatovych blatnikoch.Klobuk dole, strechu riesit ,plechy ako M3 ,vyko ulozneho priestoru.Ano ako vravite nerentabilne ale klobuk dole.

Napsal: úte 31.03.2009 21:22
od MattyX
nikdy to nebude mit cenu jako origo M3 i se zbastlenym motorem... ;)

Napsal: stř 01.04.2009 20:11
od m3csl
urcite mate pravdu v tom,ze to nebude mit nikdy takovou cenu jako cistokrevna E30 M3. ja sam si E30 M3 stavim z 325 eta,jestli to vyjde draz nebo ne o tom by se dalo diskutovat. kvalitni E30 M3 koupite kolem cca 25.000-30.000Euro,tak aby jste do ni nemuseli moc investovat. replika vyjde kolem 15.000 Euro /a more hodin prace :? / zalezi jake pouzivate dily. a vetsinu dilu kupujete z Deutschlandu. ja jsem se ji rozhodl postavit abych se zdokonalil po technicke strance a nekere veci si upravil podle sveho u me nemelo cenu kupovat orig. protoze bych ji zbytecne znehodnotil :wink: . jestli bude nekdo chtit zasvetit rad pomuzu. 8)
... jeste chci podotknout,ze ja svoji E30 M3 nikdy neprodam prirostla mi k srdci .... :wink:

Napsal: stř 01.04.2009 20:14
od ARMAN
m3csl píše:ja sam si E30 M3 stavim z 325 eta,jestli to vyjde draz nebo ne o tom by se dalo diskutovat
uka :P

Napsal: stř 01.04.2009 21:46
od petabmw
m3 e 30 je proste jenom jedna a nema smysl delat takovito plagiaty!je to od vseho neco klasika m3 by u me mela daleko vetsi uspech

Napsal: čtv 02.04.2009 09:37
od Danny
m3csl píše:urcite mate pravdu v tom,ze to nebude mit nikdy takovou cenu jako cistokrevna E30 M3. ja sam si E30 M3 stavim z 325 eta,jestli to vyjde draz nebo ne o tom by se dalo diskutovat. kvalitni E30 M3 koupite kolem cca 25.000-30.000Euro,tak aby jste do ni nemuseli moc investovat. replika vyjde kolem 15.000 Euro /a more hodin prace :? / zalezi jake pouzivate dily. a vetsinu dilu kupujete z Deutschlandu. ja jsem se ji rozhodl postavit abych se zdokonalil po technicke strance a nekere veci si upravil podle sveho u me nemelo cenu kupovat orig. protoze bych ji zbytecne znehodnotil :wink: . jestli bude nekdo chtit zasvetit rad pomuzu. 8)
... jeste chci podotknout,ze ja svoji E30 M3 nikdy neprodam prirostla mi k srdci .... :wink:
jenom dotaz - máš to i včetně zadního okna?

Napsal: čtv 02.04.2009 10:41
od MattyX
to okno by me taky zajimalo,napravy,tam jsi daval naboje z M3 a nebo to vykutil jinak ? a motor mas origo S14 ? kdyby jsi chtel vim o jedne z 320IS v hodne dobrym stavu :)

Napsal: čtv 02.04.2009 19:57
od m3csl
MattyX píše:to okno by me taky zajimalo,napravy,tam jsi daval naboje z M3 a nebo to vykutil jinak ? a motor mas origo S14 ? kdyby jsi chtel vim o jedne z 320IS v hodne dobrym stavu :)
urcite origo je origo,ale ja chtel svuj stroj proto jsem si ho upravil. okno samozrejme mam z E30 M3,napravy jeste ne,zatim shanim,daji se uravit, ale to se mi moc nelibilo jdou tam dat z compactu,ale musi se dodelat mezikrouzky.motor mam 2.7i,upraveny na 240 PS ostra vacka,jina RJ,klapkove sani,karbon kit nebo dbilas kit sani jeste nevim,pisty,svody,vstriky.... . :) motor S14 jsem nechtel ne ze by nebyl dobry,ale mne moc nevyhovuje :? a prevodovku? to jeste nevim.

Napsal: čtv 02.04.2009 20:15
od m3csl
fotky jsou pul roku stare nove jsem jeste neudelal. ..... uz jsem zase kousek pokrocil ... . :P

Napsal: čtv 02.04.2009 20:24
od MattyX
ostra tetka je dobra,kdyz se pekne poladi,ale proste S14 je nejlepci volba,da se naladit az na 295-300 bhp(jedna takova E30 M3 jezdi v praglu) jede to jako drak :D kdyz uz zastavbu do trici tak jedine emkovej motor :D jinak ta posledni fotka to je konecna faze v jaky jsi nebo do jake se chces dostat ?:D

Napsal: čtv 02.04.2009 20:50
od m3csl
MattyX píše:ostra tetka je dobra,kdyz se pekne poladi,ale proste S14 je nejlepci volba,da se naladit az na 295-300 bhp(jedna takova E30 M3 jezdi v praglu) jede to jako drak :D kdyz uz zastavbu do trici tak jedine emkovej motor :D jinak ta posledni fotka to je konecna faze v jaky jsi nebo do jake se chces dostat ?:D
S14 je super,ale nabrousena tetka :lol: to je mazec, mam toho jeste hodne pred sebou... . ja se chci dostat vahou kolem 1000kg. vykon je hezka vec,ale chce to i trochu Nm /kroutaku/ :twisted: a potom je to vrazedna kombinace :wink: ta posledni fotka ? takhle bych chtel aby to jednou vypadalo,bude tam sice par difusoru navic. :D

Napsal: čtv 02.04.2009 20:58
od MattyX
nooo kolem 1000kg se dostanes urcite :) vybirat si mezi ostrou etou a naladenou S14 tak mam jasno :) ale uricte drzim palce at to dobre dokutis,jsem zvedav na vysledek :) btw:o kroutaku dvoulitru bych nepochyboval ;) ale takova S38 :twisted:

Napsal: čtv 02.04.2009 21:22
od m3csl
MattyX píše:nooo kolem 1000kg se dostanes urcite :) vybirat si mezi ostrou etou a naladenou S14 tak mam jasno :) ale uricte drzim palce at to dobre dokutis,jsem zvedav na vysledek :) btw:o kroutaku dvoulitru bych nepochyboval ;) ale takova S38 :twisted:
dik.. jeste me ceka hodne prace,ale casu je malo... . no jo S38 to zas jinde jsme :) S38-řadový šestiválec, 24ventilů, obsah 3,6L.Tento motor se montoval do BMW M5 typ E34.Agregát se vyznačuje vysokým výkonem a velikým točivým momentem,ale je trosku tezsi :wink: a ti co si ho dali do E30 pozdeji zjistili, ze jim trha karoserii.

Napsal: čtv 02.04.2009 21:27
od Lion
To M3CSL: Čoveče moc pěkná práce, držím Ti palce. Je to pěkný hobby, myslím si, že dělat na tom je hotová radost. Nejlepší sou pocity, když se nějakej nový díl či celkově práce na autě zase o krok posune kupředu. Tady si myslím nejde o to jestli je to origo M3 nebo ne, ale o to, že to pak pojede velice slušně, vypadat to bude jak M3 a nakonec všichni budou spokojeni. :wink: Už se těším na další fotky. :wink: