Stránka 1 z 6
Napsal: stř 29.10.2008 14:55
od DFender
Takže jsem v létě, po neskutečnym zážitku, kdy jsem slyšel na vlastní uši zvuk carbonového sání Xaderova M, se nechal ukecat a šel do toho taky

Teď je snad vše odzkoušeno a zajeto, tak se můžu pochlubit, popřípadě inspirovat další ....
Přehození je poměrně v pohodě, ale chce to si udělat na něj čas-není to za hodinku, já to dělal celý den, s tim, že původní hadice (ač ještě funkční) sem komplet vyměnil za nové. V mým případě-zvolil sem umístění filtru uplně mimo motorový prostor je zapotřebí malinko poladit i okolí světel a přehodit klaxony oba na druhou stranu ... Filtr KN je za náfukem chlazení brzd, který sem tímto zrušil (brzdy nic nepoznaly

) a použil ho jako NÁPOROVÉHO sání, což se odměńuje ve vyšších rychlostech ještě vyšším výkonem, přitom není přiváděný vzduch v ničem degradován teplem motoru
Výsledky-zvuk nemusím a nemůžu popisovat, to se musí slyšet, ale je to něco famózního, už jen kvůli tomu se vyplatí investovat a zmazat se

výkon šel nahoru i jen pouhým pocitem to jede "víc", to znamená že změna tam bude k lepšímu určitě rapidní. Malinko se nahoru posunul kroutící moment, doporučuju "doladit" ma ECU chipem a nejlépe programovatelným, pak je všechno dovedeno k dokonalosti úplné.
Do Alpha N jsem nešel, myslím že pro mě je to nesmysl, neúměrně vzrůstá i spotřeba, a čas kdy bych tuto kombinaci plně využil se počítá na minut, resp. desítky minut, takže pro mě ideál volba popsaná vejš

Odbržděno zatím není, ale skromně odhaduji v této kombinaci výkon na cca 315-320 HP u M3 3.0 plus zvuk u kterýho budou silnější povahy učurávat a slabší padat do mdlob


Napsal: stř 29.10.2008 15:06
od DFender
Napsal: stř 29.10.2008 15:34
od Leveler
Velká škoda, že jsi nešel na brzdu před a po uprávě.Takle už nepoznáš kolik jsi tam měl před tím skutečných koní a kolik ti to sání přidalo..
Ber to tak, že pokud máš motor v hodně dobrý kondici tak tam máš tak kolem 280Hp a toto sání může dát tak 15 až 20HP
Ale zvuk musí bejt fakt libózní:)Už jsem ho slyšel a jé krásně syrovej:)
Napsal: stř 29.10.2008 15:42
od castro
co jsem slyšel tak ses připravil tak cca o 50Nm krouťáku. Ty karbonový můstky ke klapce se doporučuje odříznout a nechávat sériový který jsou údajně větší.
Napsal: stř 29.10.2008 16:48
od Hanz
castro píše:co jsem slyšel tak ses připravil tak cca o 50Nm krouťáku. Ty karbonový můstky ke klapce se doporučuje odříznout a nechávat sériový který jsou údajně větší.
já bych netroškařil, co rovnou 72,45Nm?

kde jsi slyšel tahle moudra? když ti NEKDO nebo NECO sebere 50Nm, tak i moje prdel pozna, ze to jede min... 320Nm - 50Nm = 270Nm... takže bys ho měl dát s tvojí 328i, která i váží mín, jako malinu... go for it

Napsal: stř 29.10.2008 16:57
od DFender
Leveler píše:Velká škoda, že jsi nešel na brzdu před a po uprávě.Takle už nepoznáš kolik jsi tam měl před tím skutečných koní a kolik ti to sání přidalo..
Ber to tak, že pokud máš motor v hodně dobrý kondici tak tam máš tak kolem 280Hp a toto sání může dát tak 15 až 20HP
Ale zvuk musí bejt fakt libózní:)Už jsem ho slyšel a jé krásně syrovej:)
Souhlasim, sem ichtyl, ta brzda mě sama mrzí

Určitě je to se sáním tak jak píšeš, ale píšu kombinace, tzn. plus odladěná ECU s chipem

.... A píšu střízlivej odhad

... prostě to jede jako prase

Napsal: stř 29.10.2008 16:58
od DFender
castro myslim že nepřipravil, sání ho posunulo malinko vejš, o tom žádná, ale to jde jednoduše srovnat a ba naopak tim přídáš

... Přijď se svýzt a uvidíš

Napsal: stř 29.10.2008 17:16
od castro
DFender píše:castro myslim že nepřipravil, sání ho posunulo malinko vejš, o tom žádná, ale to jde jednoduše srovnat a ba naopak tim přídáš

... Přijď se svýzt a uvidíš

tak ses připravil teda o 50Nm ( berte s rezervou) ve spodku
jen řikám že jsem slyšel že jsou ty trubky menší než seriový kolínka a alespoň odspodu to teda ubere. Vlastní zkušenostz s tím nemám, výkon to asi zvýší. Zdroj bude pocházet odněkud z Dobřichovic, takže Kabátník?
jinak zvuk to musí bejt famózní, taky bych rád okusil. Akorát bych se bál jak moc se ten filtr kamarádí s jízdou v dešti ( pokud k ní dochází ) ?
Napsal: stř 29.10.2008 19:21
od LadenaM3
Díky za detailní popis a fotky - jako inspěrace to nemá chybu. Chtěl jsem se zeptat, od koho jsi pořídil ten airbox (je to o, co nabízí hanz?)? A případně jestli tady můžeš nadhodit finanční náročnost celé operace... Taky by mě zajímalo, jetli si sleduješ, co to udělalo se spotřebou... Jen souhlasím s připomínkou, že to Tvoje řešení umístění filtru není úplněn nej, co se týká deštivého počasí a možnosti nasát si trochu vody... Díky.
Napsal: stř 29.10.2008 20:17
od Lion
No paráda koukám, že se ty Carbon airboxy začínaj nějak rozšiřovat.

Jo zvouček to má lahodnej, uplně to změní zvukovej projev.
BTW.: Koukám, že máš taky Dakar Gelb. Hod sem prosím fotku celýho auta. Jinak sem myslel, že máš černou M3.

Napsal: čtv 30.10.2008 13:27
od DFender
castro hlavně netušim kde si přišel na fakt že tohle koleno má menší průměr než originál? Já sem přesvědčenej že je to naopak-originál kolínko jde DOVNITŘ klapky a na obvodě je těsněno O-kroužkem, kdežto karbon má uplně stejnej vnitřní průměr jako klapka a je to těsněno gumovou podložkou... Takže karbon má vnitřní průmeř stejný jako klapka

Napsal: čtv 30.10.2008 13:44
od DFender
K vodě-opravdu se tam vody dostane uplně MINIMUM-vemte si že je to schovaný cca 15 cm od hrany vstupu náfuku brzd a vede k tomu jen tento náfuk, z druhé strany od kola je samozřejmě stěna-v tom případě má stejný problém i origo sání-taky jde náfukem až do ledvinek a taky se tam teoreticky voda může dostat

.... Spoustu motorů u motocyklů funguje s filtrem nasazeným přímo na motor, takže na přímém dešti a odstřiku ... nehledě na to že na dešti toho moc nenajezdím-a kdyby a pro ty největší rejpaly lze použít toto
http://www.svetmoto.com/eshop-19406.htm ... _zvolene=3 a mají klid i největší odpůrci vody
Jinak původcem je samozřejmě Hanz, je to za moc slušný peníze
http://www.streetpro.cz/index.php?id=7
Spotřeba byla s carbon sáním dlouhodobě 10.8l, ale upozorńuju že to příliš nešetřím-je v tom parkrát dálnice LBC-Brno dost nad povolenou nejvyšší rychlost

a že by se bez větších problémů dalo jezdit okolo deseti

Napsal: čtv 30.10.2008 18:06
od Peber
máte někdo zkušensoti s airboxem do E34 3,6 ??
Napsal: čtv 30.10.2008 18:17
od castro
v poho, to nemělo být rejpání, doufám že jsi to tak nebral. Jen jsem se ptal.
to s těma kolínkama, říkám že s tím nemam vlastní zkušenost, tohle tvrdil myslim kabátník co se v těch Mkách šťourá.
každopádně mít M3, tak to tam bastlim hned!

Napsal: čtv 30.10.2008 19:57
od MattyX
Peber píše:máte někdo zkušensoti s airboxem do E34 3,6 ??
kdyz se podivas na e30.cz do klubovych aut je tam trica s 3.6 moturkem a ma tam to karbon sani,je tam opravdu natesno

ale zvuk je bestialni

uzivatel se myslim jmenuje marek ?! ale je to kara jeho brachy jmenuje se roman,skus ho kontaktovat a urco ti poradi

Napsal: pát 31.10.2008 11:49
od DFender
castro píše:v poho, to nemělo být rejpání, doufám že jsi to tak nebral. Jen jsem se ptal.
to s těma kolínkama, říkám že s tím nemam vlastní zkušenost, tohle tvrdil myslim kabátník co se v těch Mkách šťourá.
každopádně mít M3, tak to tam bastlim hned!

V žádnym případě to neberu jako rejpání!

Diskutujeme

...
S těma kolenama si myslím že se má věc jak řikám já-podle mě je průměr karbonových větší než těch origo-alespoň na boxu co mám já

...
Napsal: pát 31.10.2008 13:46
od castro
tak už asi vim jak to je, těch karbonových airboxů je zřejmě víc, takže přijde na to od kterýho kutila to asi zrovna pochází.
ten zvuk bych rád slyšel... co nějaký video?

Napsal: pát 31.10.2008 15:08
od DFender
Napsal: pát 31.10.2008 18:00
od Lion
DFender píše:Lion: uplně normální M

Normální, ale pěkný.

To už zavání opravdu nějakým pěkným srazíkem na příští rok.

Napsal: pát 31.10.2008 18:03
od DFender
Jj určitě nebudeme proti
