

ne jen ze je to M-ko je to prace max na dve hodkyBohhy píše:Nevim jak u eMka, ale co na tom muze oproti klasikymu motoru bejt jiny. Pokud je to manual (ne SMG, tam nevim), tak odpojis razeni, kardan, cidlo zpetcky, odsroubujes prevodovku od motoru na sroubech dokola a sundas ji, odsroubujes pritlacak, sundas spojku, nasadis novou spojku, chytnes (novej) pritlacak, vycentrujes lamelu (bud trnem, nebo okometrem) nasadis (nove) lozisko a namazes dosedaci plochu loza na pace a vse zase nasroubujes zpet.
Je u eMka neco jinak????rad se poucim.....
Presne jak sem si myslel.honzibmw píše:ne jen ze je to M-ko je to prace max na dve hodkyBohhy píše:Nevim jak u eMka, ale co na tom muze oproti klasikymu motoru bejt jiny. Pokud je to manual (ne SMG, tam nevim), tak odpojis razeni, kardan, cidlo zpetcky, odsroubujes prevodovku od motoru na sroubech dokola a sundas ji, odsroubujes pritlacak, sundas spojku, nasadis novou spojku, chytnes (novej) pritlacak, vycentrujes lamelu (bud trnem, nebo okometrem) nasadis (nove) lozisko a namazes dosedaci plochu loza na pace a vse zase nasroubujes zpet.
Je u eMka neco jinak????rad se poucim.....
delam to cele ze spodu dostanes se vsude racnou a treba rti nastavce zadny klic nepotrebujes.kdyz neni zarezly starter na cepu tak ji mas za 25min venku.ne tedy kdyz ji delas po prveNevra píše:ouuuu na 2 hodky ?heh to rád slyším ale moc tomu něvěřím ..
ze spod by to šlo dobře ale když jsem se díval na šrouby které jsou blíž k podlaze tak se mi dělalo mdlo... spíš mi přišlo že je tam dost málo místa na klíč ... pak ten startér :/
Aha, sakryš, tak ještě takovádle komplikace. No novej setrvák stojí cca 17 klacků. Pokud tam budou drážky (nebude to prostě ono), tak to by měli v servise hned vidět ne? V BMW mě to asi nikdo nepřeleští...Speedy píše:zalezi, jak moc mas krivy setrvak. pokud je krivy(drazky), musi si lamela sednout a to chvilku trva. Pokud si nesedne celou plochou, tak bude klouzata brzo ji spalis a muzes to menit znova. Nejlepsi je setrvak sundata liznout ho na frezce do roviny a pak teprve poskladat z5.
Tím věncem si nejsem jistej, ale v tom přehození nevidím žádnou výhodu, pokud zachováš seriový výkon motoru.mirda2 píše:No kdyz jste tu nakousli ten setrvacnik, uplne to sem nepatri, ale je rozdil ve venci na setrvacniku z M3 3.0 oproti setrvacniku z 2.8, kvuli starteru?respektive v ozubeni? chci polozim kopletni set z m3 3.0 (setrvak+lamela +pritlacak+lozo) na 328i a zajima me zda je kompatibilni i starter pro tuto zamenu, nebo zda budu muset dat jiny pastorek. Ja to liznu ty mam tak jsem zvedav jak se bude zakousavat. Diky
Ja vtom taky zadnou vyhodu nehledam, proste odchazi setrvacnik a naskytl se cely spojkovy set vcetne setrvacniku, ktery uz mam, resim to protoze si taky nejsem jisty tim ozubenim.Speedy píše:Tím věncem si nejsem jistej, ale v tom přehození nevidím žádnou výhodu, pokud zachováš seriový výkon motoru.mirda2 píše:No kdyz jste tu nakousli ten setrvacnik, uplne to sem nepatri, ale je rozdil ve venci na setrvacniku z M3 3.0 oproti setrvacniku z 2.8, kvuli starteru?respektive v ozubeni? chci polozim kopletni set z m3 3.0 (setrvak+lamela +pritlacak+lozo) na 328i a zajima me zda je kompatibilni i starter pro tuto zamenu, nebo zda budu muset dat jiny pastorek. Ja to liznu ty mam tak jsem zvedav jak se bude zakousavat. Diky
Dle ETK by měl být spojkový SET totožný s manualem (přítlačák, lamela, ložisko). Nerozlišuje se zde jestli je to pro SMG či Manual. Takže by si to měl mít v klídku.tukan píše:nevite někdo jestli je to na SMG nějak složitější?? taky mě to čeká