Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
kolik ma najeto vase Mko + poruchy?
celkem 135tis km (z toho 25tis ja), v 70tis novej motor. Novej kardan a tesneni diferaku ve 120tis. Jinak bezna udrzba - olej po 10tis, filtry atd. Zacina trochu drhnout razeni a ozyva se uz i predni naprava. Olej to nezere, nikde nic netece a vanosy sice zneji jako starej diesel, ale to je prej v ramci normy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5043
- Registrován: úte 14.03.2006 01:00
- Bydliště: East coast -Odolka
- Klubové ID: 286
DAVe píše:kua napoprve sem se nad tim celkem pozastavil...sadu klinovych remenu a motor.Rendis píše:161000km a zatím jen sada klínových řemenů a nový motor.olej 10w-60+olej.a vzduch.filtr. No je fakt,že jsem zatím najel cca.1500km,ale chystám se na velkou diagnostiku motoru tak se uvidí.![]()

Only e34 
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40

e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 87
- Registrován: stř 21.11.2007 01:00
- Bydliště: RIO
- Klubové ID: 750
- Kontaktovat uživatele:
najeto 93000 mil....
výměněný malý BC vysypanej display
nutná oprava klimatronic vypíná se ale to jsem zjistil že je nějakej kondík za pár peněz
výměna úchytů zadního dílu výfuku
prasklé lanko kapota
prasklá hadice servo....
jo a jednou mě imobilizer nenechal nastartovat...tak jel do renocaru k doktorovi
jinak pravidelný výměny a jednou geometrie... a takový věci co jsem chtěl spíš uděl já než aby to bylo potřeba....
až tohle auto padne...koupím si zase Mko
výměněný malý BC vysypanej display
nutná oprava klimatronic vypíná se ale to jsem zjistil že je nějakej kondík za pár peněz
výměna úchytů zadního dílu výfuku
prasklé lanko kapota
prasklá hadice servo....
jo a jednou mě imobilizer nenechal nastartovat...tak jel do renocaru k doktorovi
jinak pravidelný výměny a jednou geometrie... a takový věci co jsem chtěl spíš uděl já než aby to bylo potřeba....
až tohle auto padne...koupím si zase Mko