Stránka 1 z 1

Napsal: úte 22.01.2008 17:11
od daverave
Ahoj, prosim o radu. Co vite o problemu s motorem u M3 E46 rok vyroby 2001-2002? Melo se jednat o vymenu olejove pumpy a "connection rod bearing" (coz nevim, co je :? ) na zaklade servisni informace B11 02 03.
A dalsi otazka je, jak zjistit, zda-li auto proslo timto servisnim zasahem? Pise se to do servisky?
Dik za kazdou radu.

Napsal: úte 22.01.2008 18:13
od Hanz
tj. lozisko ojnice, zbytek nevim...

Napsal: úte 22.01.2008 18:33
od daverave
dikes aspon za to. on anglicky mluvici internet je toho plnej, jen na ceskym sem zatim nic nenasel. mozna taky proto, ze tech M3 E46 tady zase tolik neni :-)

http://www.google.cz/search?hl=cs&q=m3+e46+engine+failure&lr=

Napsal: ned 27.01.2008 18:29
od daverave
takze sem se trochu uz dostal dal. na tyhle strance je to presne popsany a nafoceny, nicmene moje automoto znalosti jsou minimalni :?

http://e46.mit.edu/Engine8.htm

muze mi prosim nekdo hezky cesky rict, o co tam vlastne jde a co ze to presne vymenuje? diky.

btw - pro fandy do M3 E46 - doporucuju projit cely web http://e46.mit.edu, pres 3000 detailnich fotek s popisem kazde prkotiny na M3 E46.[/url]

Napsal: ned 27.01.2008 18:36
od kosh
prostě první ročníky M3 E46 měly z fabriky špatné šálky ( ložiska na klice ) takže pak byla svolávačka a šílky se měnily.
Můs skromný tip je takový že auto se špatnýma šálkama najede cca max. 30 000 km

Napsal: ned 27.01.2008 18:57
od Vlasta
Přesně tak, šály na klice, měl jsem je měněný u Bychla a v servisce to napsaný nebylo.

Napsal: ned 27.01.2008 19:16
od daverave
dik za info, konecne sem chytrejsi. chci tedka nejak shanet M3 E46 prave rok 2001 nebo 2002, tak resim detaily. myslite, ze pro klid duse bych ty saly mel nechat radsi po koupi vymenit?

Napsal: ned 27.01.2008 19:35
od kosh
M3 z tohoto data bude mít najeto od 50 000 do 200 000 km a kdyby ty šálky nebyly vyměněny tak ten motor je dávno KO, takže bych to neřešil