Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problem s M3 E46 r.v. 2001-2002

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Odpovědět
Zpráva
Autor
daverave
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 29.07.2007 00:00

#1 Příspěvek od daverave »

Ahoj, prosim o radu. Co vite o problemu s motorem u M3 E46 rok vyroby 2001-2002? Melo se jednat o vymenu olejove pumpy a "connection rod bearing" (coz nevim, co je :? ) na zaklade servisni informace B11 02 03.
A dalsi otazka je, jak zjistit, zda-li auto proslo timto servisnim zasahem? Pise se to do servisky?
Dik za kazdou radu.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

tj. lozisko ojnice, zbytek nevim...
“Ability is what you're capable of doing.”
daverave
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 29.07.2007 00:00

#3 Příspěvek od daverave »

dikes aspon za to. on anglicky mluvici internet je toho plnej, jen na ceskym sem zatim nic nenasel. mozna taky proto, ze tech M3 E46 tady zase tolik neni :-)

http://www.google.cz/search?hl=cs&q=m3+e46+engine+failure&lr=
daverave
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 29.07.2007 00:00

#4 Příspěvek od daverave »

takze sem se trochu uz dostal dal. na tyhle strance je to presne popsany a nafoceny, nicmene moje automoto znalosti jsou minimalni :?

http://e46.mit.edu/Engine8.htm

muze mi prosim nekdo hezky cesky rict, o co tam vlastne jde a co ze to presne vymenuje? diky.

btw - pro fandy do M3 E46 - doporucuju projit cely web http://e46.mit.edu, pres 3000 detailnich fotek s popisem kazde prkotiny na M3 E46.[/url]
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#5 Příspěvek od kosh »

prostě první ročníky M3 E46 měly z fabriky špatné šálky ( ložiska na klice ) takže pak byla svolávačka a šílky se měnily.
Můs skromný tip je takový že auto se špatnýma šálkama najede cca max. 30 000 km
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#6 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Přesně tak, šály na klice, měl jsem je měněný u Bychla a v servisce to napsaný nebylo.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
daverave
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 29.07.2007 00:00

#7 Příspěvek od daverave »

dik za info, konecne sem chytrejsi. chci tedka nejak shanet M3 E46 prave rok 2001 nebo 2002, tak resim detaily. myslite, ze pro klid duse bych ty saly mel nechat radsi po koupi vymenit?
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice

#8 Příspěvek od kosh »

M3 z tohoto data bude mít najeto od 50 000 do 200 000 km a kdyby ty šálky nebyly vyměněny tak ten motor je dávno KO, takže bych to neřešil
Odpovědět