Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: sob 14.05.2011 13:55
				od Jurmi
				Čábes.Zvažuji výměnu vstřiků na své 2,5 za vstřiky z 2,8.Chci vědět,co mi to dá a co mi to veme a pokud to má vůbec smysl.Má tu někdo nějaké skušenosti,nebo dobrou radu?Díky.
			 
			
					
				
				Napsal: sob 14.05.2011 16:55
				od Fx
				Asi takhle - prvních 10 minut než si to upraví adaptační hodnoty, se to bude hodně hádat a bude to hulit černě. Potom to pojede o něco líp a taky to úměrně tomu bude víc žrát. Co to udělá se spalovacími prostory je otázka, to uvidíš 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob 14.05.2011 22:26
				od Francis
				Ideální spalování je při lambda=1, tj. 14,6 kg vzduchu na 1 kg paliva. Pokud dodáš více paliva do stejného množství vzduchu, bude palivu chybět kyslík.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 15.05.2011 08:42
				od Jurmi
				Z toho,co jsem vyčet usuzuji,že to nemá význam,bez dalších úprav a to aspoň načipování.Turbo a kompresor tam rvát nebudu,motor zůstane hezky atmosférickej,takže větší vstřiky hold počkaj.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 15.05.2011 23:15
				od Mirda328
				No hele, stim palivem je to sice hezky ale pokud jde o vykon tak AFR 14.7 je to malo, na atmosfere ty vstriky poznas, vyhodou je ze v momente kdy to potrebujes dostanes vice paliva, ale je potreba zmerit hodnoty, me na byvale atmosfere 2,8 fungovaly m3 3,2 vstiky paradne, samo je potreba trosku doladit jednotku, MS41 coz je pro motory M52 docela umim slusne, umim udelat program na miru  + omezovac "kam budes chtit", pripadne naladit smes a predstih, korekci lambdy........dle potreb je dobre soucasne alespon otevrit maximalne sani a minimum restrikce+ regulator paliva idealka stelovaci
mimochodem 2,8 vstriky doma mam kdyby nekdo chtel
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.05.2011 16:53
				od noname
				Idealní poměr pro výkon, spotřebu a emise je sice 14 a nějaké drobné, ale pro maximální výkon je to tuším kolem 11-12 ti... Vstřiky z 2,8 na 2,5 je na zvážení každého.... stoupne spotřeba a to dost výrazně... co se výkonu týče, nárust tam opravdu je, ale zase nic zásadního (vrámci spotřeby nemyslitelné) a zlepší se reakce na plyn. No a spalovací prostor to zasere řádným způsobem, což opravdu moc prospěšné není... Ty vstřiky jsem tam měl 2 krát...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.05.2011 16:54
				od pepino5xx
				Nejsou vstřiky stejné, když mají stejné číslo dílu?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.05.2011 19:05
				od MattyX
				pepino5xx píše:Nejsou vstřiky stejné, když mají stejné číslo dílu?
no ty jsi se do tý hlavy dneska fakt bouchnul moc  

 M50B25 a M52B28 nema stejny vstřiky (číslo) 2.8 je má shodný s 3.2 

 2.5 je má shodný s 3.0 atd.  
btw: pokud vstrik dava vetsi stavu , nemela by lambda zaznamenat bohatou smes a dat jednotce impulz aby skratila dobu vstriku a tím směs "ochudila" ?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.05.2011 19:26
				od pepino5xx
				13 64 1 730 060 mě píše jak u M50 tak i u M52.
Nebo nechápu otázku?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.05.2011 19:31
				od MattyX
				vstřik č. 13 64 1 703 819 - 328i (M52) , M3 3.2 (S52)
vstřik č. 13 64 1 730 060 - 320i (M52),323i (M52),323i 2.4 (M52),323ti (M52),325is (M50),325i (M50), M3 (S50)
to ti sice píše na M52 ale ne na 2.8 ty lolku 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.05.2011 19:34
				od pepino5xx
				Áha, já se díval i na E39 a tam právě že jo.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 16.05.2011 20:29
				od Mirda328
				MattyX píše:pepino5xx píše:Nejsou vstřiky stejné, když mají stejné číslo dílu?
no ty jsi se do tý hlavy dneska fakt bouchnul moc  

 M50B25 a M52B28 nema stejny vstřiky (číslo) 2.8 je má shodný s 3.2 

 2.5 je má shodný s 3.0 atd.  
btw: pokud vstrik dava vetsi stavu , nemela by lambda zaznamenat bohatou smes a dat jednotce impulz aby skratila dobu vstriku a tím směs "ochudila" ?
 
no do jiste miry ano, ale neudela to, ta vymena je zasadni, pokud neupravite "mapy" nebude to zadnej slagr, jen rychlejsi reakce a vzroste malinko kroutak, ale to vsechno se da doladit a zmenit, ja to kdysi na 2,8 resil takto : vetsi sani z 2,5, prodisnejsi filtr bez boxu s prepazkami, vstriky m3, palivo min ba 98 oct -predstih a vse jine, uprava mapy paliva aby to nedelalo saze , pomer se pohyboval pro predstavu pri plnem plynu od cca 14:1 cca 2000ot  do 11:1 v 7200ot cca , samo zmena predstihu atd, jelo to fakt luxusne ale cpal jsem to pod asi 5atm na liste...... jo  a pouha vymena vam ty saze vefuku opravdu udela a bude to hulit jak lokomotiva cerne 
s dlouhym difem 2,93 to bylo moc zabavne v e36 

 no snad do bigu dokutim to turbo zadna jina uprava neni dost zasadni