Ahoj chtěl bych se zeptat na pár věcí. jedná se e36 puvodně motor M50 2,0 který odešel do kopru. tak jsem pořídid motor po kompletní GO M50 2,5
přehodil jsem to ale nastal problém s origo airboxem je malej. tak jsem dal konus filtr nic méně nevím co udělat s tim termostatem co byl v air boxu nemá s tim nekdo nákou zkušenost?nechat ho jen tak venku či ho dát uplně pryč? a další věc je výfuk. svody mam z 2.5 ale zbytek mam 2,0. našel jsem si že 2,5ka má dvě roury po celé dýlce kdežto 2.0 má jen jednu ale nikde jsem se nedočet rozměry. Tak že mě zajíma jestli je starý výfuk dostačující či jestli mam intenzivně řešit novej. A třetí a poslední dotaz je na řemenici klikovky. nemam tam klimu tak jsem sundal tu menší řemenici a nemoch jsem si nevšimnout jak je ta řemenice s tim věncem na snímač otáček těžka. Napadlo mě tudíž jí odtočit (odlechčit) nic méně nevím co na to ten motor abych mu spíš neublížil.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
výměna motoru M50 2,0 za 2,5
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 455
- Registrován: úte 11.05.2004 00:00
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
LUKAS1981 píše:Ahoj chtěl bych se zeptat na pár věcí. jedná se e36 puvodně motor M50 2,0 který odešel do kopru. tak jsem pořídid motor po kompletní GO M50 2,5
přehodil jsem to ale nastal problém s origo airboxem je malej. tak jsem dal konus filtr nic méně nevím co udělat s tim termostatem co byl v air boxu nemá s tim nekdo nákou zkušenost?nechat ho jen tak venku či ho dát uplně pryč? a další věc je výfuk. svody mam z 2.5 ale zbytek mam 2,0. našel jsem si že 2,5ka má dvě roury po celé dýlce kdežto 2.0 má jen jednu ale nikde jsem se nedočet rozměry. Tak že mě zajíma jestli je starý výfuk dostačující či jestli mam intenzivně řešit novej. A třetí a poslední dotaz je na řemenici klikovky. nemam tam klimu tak jsem sundal tu menší řemenici a nemoch jsem si nevšimnout jak je ta řemenice s tim věncem na snímač otáček těžka. Napadlo mě tudíž jí odtočit (odlechčit) nic méně nevím co na to ten motor abych mu spíš neublížil.
Hadicky co vedou do toho airboxu jsou jen nejaky druh predehrevu nebo tak nejak,vede do toho voda a co mam zkusenost, tak na funkci rostlinare to nema vliv

Ja mam taky na 2,5ce vejfuk z 2,0 a sem spokojenej, ze bych prichazel o nejaky kone se rict neda a to mam porovnani.
A ta velka remenice se samozrejme da odlehcit, stejne jako setrvak (ja mam treba duralovej) vsechno to smeruje k tomu ze se motor bude rychlejc vytacet a padat z otacek, ale zase vic plynu na rozjezd atd. Ale davej bacha na to odlehcovavani ty remenice, ten stred je s tim masivnim okrajem vuci sobe nalisovanej pres gumu a hlavne je dulezity to potom opet nechyt vyvazit.
Tak jsem to odlehčování rotačních hmot na motoru konzultoval s klukem co stavý závodní motory pro rally a ten mi na tvrdo řek že je to naprostej nesmysl a abych to nedělalže u seriovýho motoru to je naprosto k ničemu. naopak že tim porušim váhovou rovnováhu v motoru. doslova my řek že to že to tam je má svuj dobrej duvod. takže od toho dávám ruce pryč. nicméně díky za rady. 
