Stránka 1 z 3
					
				
				Napsal: ned 23.12.2007 22:36
				od e36power
				Zdarec. chci se optat. Mam 318is a chci dat do pryč katalizator. Bude to mít na něco vliv. Nebo jestli mam koupit nejakej ten sportovni.. Nebo co by bylo nejlepsi..
			 
			
					
				
				Napsal: ned 23.12.2007 22:52
				od bmwfil
				Bude to víc žrát a možná trošičku líp jet v určitých otáčkách...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 24.12.2007 00:18
				od BMWPower
				Kat vydrží tak 50 000-80 000km pak je stejně ve sračkách. Sportovní kat je dobrá věc ale lepší je ho vyhodit do řiti a mít ho nahrazenej rezonátorem popř. dynamizérem...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 24.12.2007 03:50
				od Maikl
				kdyby byl ve sračkách, tak na 150ti neprojdeš emisema..
			 
			
					
				
				Napsal: pon 24.12.2007 10:46
				od chitos
				Stopro ti to přidá 10-15psi a je to jeden z menších zásahů do výkonu.Není nic jednodužší si ho nechat a vždy na emise si ho tam na chvilku vyměnit 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 24.12.2007 12:04
				od bmwfil
				chitos píše:Stopro ti to přidá 10-15psi a je to jeden z menších zásahů do výkonu.Není nic jednodužší si ho nechat a vždy na emise si ho tam na chvilku vyměnit 

 
No, ale zapoměl jsi dodat, že taky 1-1,5L větší spotřeba  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 24.12.2007 12:50
				od Spajky
				bmwfil píše:chitos píše:Stopro ti to přidá 10-15psi a je to jeden z menších zásahů do výkonu.Není nic jednodužší si ho nechat a vždy na emise si ho tam na chvilku vyměnit 

 
No, ale zapoměl jsi dodat, že taky 1-1,5L větší spotřeba  

 
Nemusí,je to auto od auta,já uvažuju že ho prostě vystřihám zevnitř,ani tak nemám strach o spotřebu jako o to, že pojedu a všichni o tom budou vědět 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 24.12.2007 12:58
				od Slid
				Spajky píše:bmwfil píše:chitos píše:Stopro ti to přidá 10-15psi a je to jeden z menších zásahů do výkonu.Není nic jednodužší si ho nechat a vždy na emise si ho tam na chvilku vyměnit 

 
No, ale zapoměl jsi dodat, že taky 1-1,5L větší spotřeba  

 
Nemusí,je to auto od auta,já uvažuju že ho prostě vystřihám zevnitř,ani tak nemám strach o spotřebu jako o to, že pojedu a všichni o tom budou vědět 

 
pokud ho zevnitř vymlátíš bude to rezonovat a zvuk vevnitř jak když mlátíš do popelnice, když už tak místo něj dej  buď trubku a nejlépe rezonátor
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 24.12.2007 13:14
				od DAVe_1
				taky na d timhle dumam....dat ho pryc nebo ho vykuchat...nebo dat misto nej trubku...nechci aby to delalo moc bordel no, maximalne nad 3000 3500 treba.
Rezonator dela asi vetsi bordel nez trubka ne?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 24.12.2007 18:33
				od Killca
				ja mam kat vypalenej jak svine a nejak nic nepozoruju, jen mi sviti check engine ze druha lambada hlasi chybu, ale auto frci svizne
SPAJKY: no a ted o tobe nevi? s tim filtrem to prece ma riz a vykuchanej kat podle me nic moc na zvuku neprida 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 24.12.2007 18:42
				od patras
				10-15 psi ? .. nechci ti kazit radost ale psi je jednotka tlaku 
 
 ... jestli jsi myslel ze mu to priuda 15 PS tak jsi se zblaznil 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 24.12.2007 19:24
				od Trhyy
				Taky mam místo katu trubku a na spotřebu to vliv nemá, spíš naopak sem se divil že to auto nějak málo žere  

  Jinak na zvuku to je znát až tak od 3500 vejš, je to takový správně plechový a přidání výkonu ? No možná kůň dva a to je fakt šíleně poznat no  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 25.12.2007 00:24
				od Spajky
				Killca píše:ja mam kat vypalenej jak svine a nejak nic nepozoruju, jen mi sviti check engine ze druha lambada hlasi chybu, ale auto frci svizne
SPAJKY: no a ted o tobe nevi? s tim filtrem to prece ma riz a vykuchanej kat podle me nic moc na zvuku neprida 

 
no ale je to decentní zvuk a je tak nějak poznat, že se toho zvuku dosáhlo laděnym koncovym dílem vejfuku a né tim, že někdo vyvrtal díru do svodů 

 Známej vykuchal kat u 1.6tky compacta, na spotřebě prej nic nepoznal a ve středním spektru otáček to prej jelo znatelně vejš, tak já nevim, stejně tu napíšu že o tom přemejšlim a nakonec se na to vyseru 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 25.12.2007 00:38
				od BMWPower
				Maikl píše:kdyby byl ve sračkách, tak na 150ti neprojdeš emisema..
Nemyslím, že je nefunkční-bylo tím myšleno, že už jeho funkčnost není taková jaká má být a zbytečně brání zplodinám v odcházení...
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 25.12.2007 01:01
				od Maikl
				BMWPower píše:Maikl píše:kdyby byl ve sračkách, tak na 150ti neprojdeš emisema..
Nemyslím, že je nefunkční-bylo tím myšleno, že už jeho funkčnost není taková jaká má být a zbytečně brání zplodinám v odcházení...
 
no tak to je jasný, to potom jo.. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 25.12.2007 11:53
				od Slid
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte 25.12.2007 12:19
				od Klakson
				vyhodit kat u obyč třeba M50 motoru a IS je něco jinýho, u IS je KAT již konstruován jako sportovní katy (sladěný trychtýře) akorát má menší propustnost než sportovní, jinak těch 10 - 15 koní je blbost sám jsem IS E36 měl a vím o čem mluvím, pokud chceš aby ti auto líp jelo tak kup novej vzduchovej filtr, nový svíčky, případně zapalovací kabely, pak teprve se pouštěj do nějakejch úprav, začni hlavou (vačky, vyšší komprese, vyleštění kanálků a jejich sladění se sáním a svody) pak se u IS dostaneš na nějakejch 15 koní na víc, tenhle motor je už z výroby naladěněj na lepší výkon než obyč 1,8, když vyhodíš KAT tak ti to pojede možná líp ve spodních otáčkách, ale nahoře to bude stejný nebo horší, aby to jelo líp musel by jsi vyměnit celej výfuk, protože origo výfuk je již sladěněj s katem.  

  jinak bych všem doporučil aby si všechny svoje domácí úpravy typu vyhodit KAT a nebo dát bavlněněj kužel. filtr do motoru změřili výkon před jejich úpravou a po jejich úpravě  

   je to jednoduchá rovnice, když jde více vzduchu do vnitř musí ho taky jít více ven a opačně  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 25.12.2007 20:27
				od e36power
				Hezký dík za rady.. Chci se jese zeptat co by bylo lepsi. Mam to tak: Origo kat, střed tlumič a pak poslední ladenej díl od sebringu.. Tak jestli mam teda ten kat dat do pryc dat tam ten rezonator a nebo tam koupit ten sportovní kat. A jestli by ste mi kdyztak poradili nejaky znacky. Zatim se koukal na tyhle: 
http://tuning.autodoplnky.cz/airdevil/s ... r/?smid=99 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 25.12.2007 20:39
				od e36power
				Jde oto že když jsem to přitáh z rakous. Tak jsem koukal kdyz sem to mel na zvedáku jak to dokazali tak zblastlit..Ani mi tak nejde o to jestli to pojede lip, ale abych ten vyfuk dal nejak do kupy. Každopadne chci tamten skurv** kat dat do pryč. Samozrejme pokud to bude mit trosku ostřejší ahezčí zvuk nevadí 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 25.12.2007 21:12
				od honzibmw
				e36power píše:Jde oto že když jsem to přitáh z rakous. Tak jsem koukal kdyz sem to mel na zvedáku jak to dokazali tak zblastlit..Ani mi tak nejde o to jestli to pojede lip, ale abych ten vyfuk dal nejak do kupy. Každopadne chci tamten skurv** kat dat do pryč. Samozrejme pokud to bude mit trosku ostřejší ahezčí zvuk nevadí 

 
mam tam misto katu dva rezonatory  a pohoda.spotreba stejna,zvuk nijak znatelny a vykon ,,mozna lepe jde do tocek" 
