Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Co se stane kdyz vyhodím kat.
bmwfil píše:chitos píše:Stopro ti to přidá 10-15psi a je to jeden z menších zásahů do výkonu.Není nic jednodužší si ho nechat a vždy na emise si ho tam na chvilku vyměnit
No, ale zapoměl jsi dodat, že taky 1-1,5L větší spotřeba
Nemusí,je to auto od auta,já uvažuju že ho prostě vystřihám zevnitř,ani tak nemám strach o spotřebu jako o to, že pojedu a všichni o tom budou vědět

Spajky píše:bmwfil píše:chitos píše:Stopro ti to přidá 10-15psi a je to jeden z menších zásahů do výkonu.Není nic jednodužší si ho nechat a vždy na emise si ho tam na chvilku vyměnit
No, ale zapoměl jsi dodat, že taky 1-1,5L větší spotřeba
Nemusí,je to auto od auta,já uvažuju že ho prostě vystřihám zevnitř,ani tak nemám strach o spotřebu jako o to, že pojedu a všichni o tom budou vědět
pokud ho zevnitř vymlátíš bude to rezonovat a zvuk vevnitř jak když mlátíš do popelnice, když už tak místo něj dej buď trubku a nejlépe rezonátor
Killca píše:ja mam kat vypalenej jak svine a nejak nic nepozoruju, jen mi sviti check engine ze druha lambada hlasi chybu, ale auto frci svizne
SPAJKY: no a ted o tobe nevi? s tim filtrem to prece ma riz a vykuchanej kat podle me nic moc na zvuku neprida
no ale je to decentní zvuk a je tak nějak poznat, že se toho zvuku dosáhlo laděnym koncovym dílem vejfuku a né tim, že někdo vyvrtal díru do svodů


Hanz prodává rezonátory http://www.streetpro.cz/aktuality/detai ... _zprava=96
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
vyhodit kat u obyč třeba M50 motoru a IS je něco jinýho, u IS je KAT již konstruován jako sportovní katy (sladěný trychtýře) akorát má menší propustnost než sportovní, jinak těch 10 - 15 koní je blbost sám jsem IS E36 měl a vím o čem mluvím, pokud chceš aby ti auto líp jelo tak kup novej vzduchovej filtr, nový svíčky, případně zapalovací kabely, pak teprve se pouštěj do nějakejch úprav, začni hlavou (vačky, vyšší komprese, vyleštění kanálků a jejich sladění se sáním a svody) pak se u IS dostaneš na nějakejch 15 koní na víc, tenhle motor je už z výroby naladěněj na lepší výkon než obyč 1,8, když vyhodíš KAT tak ti to pojede možná líp ve spodních otáčkách, ale nahoře to bude stejný nebo horší, aby to jelo líp musel by jsi vyměnit celej výfuk, protože origo výfuk je již sladěněj s katem.
jinak bych všem doporučil aby si všechny svoje domácí úpravy typu vyhodit KAT a nebo dát bavlněněj kužel. filtr do motoru změřili výkon před jejich úpravou a po jejich úpravě
je to jednoduchá rovnice, když jde více vzduchu do vnitř musí ho taky jít více ven a opačně 



Hezký dík za rady.. Chci se jese zeptat co by bylo lepsi. Mam to tak: Origo kat, střed tlumič a pak poslední ladenej díl od sebringu.. Tak jestli mam teda ten kat dat do pryc dat tam ten rezonator a nebo tam koupit ten sportovní kat. A jestli by ste mi kdyztak poradili nejaky znacky. Zatim se koukal na tyhle: http://tuning.autodoplnky.cz/airdevil/s ... r/?smid=99
Jde oto že když jsem to přitáh z rakous. Tak jsem koukal kdyz sem to mel na zvedáku jak to dokazali tak zblastlit..Ani mi tak nejde o to jestli to pojede lip, ale abych ten vyfuk dal nejak do kupy. Každopadne chci tamten skurv** kat dat do pryč. Samozrejme pokud to bude mit trosku ostřejší ahezčí zvuk nevadí 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 695
- Registrován: ned 22.10.2006 00:00
- Bydliště: mlada boleslav
- Kontaktovat uživatele:
e36power píše:Jde oto že když jsem to přitáh z rakous. Tak jsem koukal kdyz sem to mel na zvedáku jak to dokazali tak zblastlit..Ani mi tak nejde o to jestli to pojede lip, ale abych ten vyfuk dal nejak do kupy. Každopadne chci tamten skurv** kat dat do pryč. Samozrejme pokud to bude mit trosku ostřejší ahezčí zvuk nevadí
mam tam misto katu dva rezonatory a pohoda.spotreba stejna,zvuk nijak znatelny a vykon ,,mozna lepe jde do tocek"
